V
vieras
Vieras
miten se oikeesti lyhennetään? facebookissa näkyy olevan os ja os. mut muistelisin et olis o.s. mikä on oikein? facebookiin laittaisin minäkin tyttönimeni myös.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miten se oikeesti lyhennetään? facebookissa näkyy olevan os ja os. mut muistelisin et olis o.s. mikä on oikein? facebookiin laittaisin minäkin tyttönimeni myös.
Face ei tunnu huolivan nimeen ensimmäidtäkään pistettä. On siis mahdoton kirjoittaa o.smiten se oikeesti lyhennetään? facebookissa näkyy olevan os ja os. mut muistelisin et olis o.s. mikä on oikein? facebookiin laittaisin minäkin tyttönimeni myös.