Elämäsi tragedia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miili
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miili

Aktiivinen jäsen
05.09.2004
6 745
0
36
Niin, mikä se on? Mulla ei oo mitään yhtä suurta tragediaa, mut oon pahoillani siitä että melkein kaikki mun sukulaiset on kuollu, osa nuorinakin.
Mulla on omaa sukua enää jäljellä sisko ja serkut, vanhemmat ja tädit on kuollu. Oon aika yksin :'( .

Mä olen oikeastaan saanu sen mitä halusin. Kuten Andy sanoi, pitää varoa mitä haluaa koska sen saa.No, mä vaan en osannut olla toiveissani tarpeeksi tarkka... Onnellinen en siis ole.

Alkoholisti perheessä kasvaminen, lapsen sairaus, petetyksi tuleminen, avioero. Onhan näitä, mutta tuleen ei kannata jäädä makaamaan eli pää pystyyn ja elämää kohti =)

Mä en osaa yhtä suurta vastoinkäymistä nostaa yli muiden. Kantapään kautta kaikki pitänyt oppia ja ehkä mun nuoruuden rakkauden kuolema oli traagista.. Senkin jälkeen tapahtunut paljon, elämä koulii mutta se myös kantaa.

Miehen rakastuminen toiseen naiseen - selvisimme ja yhdessä olemme yhä, tuosta aikaa nyt 6 vuotta. Silti joka ikinen päivä mietin, rakastaako mies minua TODELLA, täydestä sydämestään tai katuuko; haluaisiko olla jonkun toisen kanssa. Vaikeaa on siis itselläni.

Yhteistyössä