Mulla on sukua tosi vähän jäljellä. Mä oon lasten kanssa aika yksin. Rahat on tiukilla jne jne.
Sit mä luen täältä palstalta ku yks sun toinen suht onnellisen oloinen ihminen marisee siitä ku ukko teki pitsaa hääpäivänä ja maitoa kyytipojaks...anoppi laahaa liikaa vaatteita lapsenlapselle. Anoppi tuppaa liikaa perheen asioihin..lista on aika pitkä. Nojuu jokaselle ne murheet on isot mut oikeesti...MÄ OTTAISIN NE TEIJÄN TUPUTTAVAT ANOPIT JA PITSAA VÄÄNTÄVÄT UKOT AVOSYLIN VASTAAN...tuntuis tooooooooooooodella mukavalta ku joskus joku vääntäs sen pitsan mun nenän eteen tai tois mun lapsille ison kassillisen vaatetta. EN TAKUULLA VALITTAS!!!
Olkaa ny jumankauta onnellisii et teil on noin ihania ihmisiä elämässä....me kaikki emme ole yhtä onnellisessa asemessa.
Sit mä luen täältä palstalta ku yks sun toinen suht onnellisen oloinen ihminen marisee siitä ku ukko teki pitsaa hääpäivänä ja maitoa kyytipojaks...anoppi laahaa liikaa vaatteita lapsenlapselle. Anoppi tuppaa liikaa perheen asioihin..lista on aika pitkä. Nojuu jokaselle ne murheet on isot mut oikeesti...MÄ OTTAISIN NE TEIJÄN TUPUTTAVAT ANOPIT JA PITSAA VÄÄNTÄVÄT UKOT AVOSYLIN VASTAAN...tuntuis tooooooooooooodella mukavalta ku joskus joku vääntäs sen pitsan mun nenän eteen tai tois mun lapsille ison kassillisen vaatetta. EN TAKUULLA VALITTAS!!!
Olkaa ny jumankauta onnellisii et teil on noin ihania ihmisiä elämässä....me kaikki emme ole yhtä onnellisessa asemessa.