Oma seksuaalisuus hukassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bi???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
voi voi hieno juttu. Oltiin kaverin kanssa saunassa ja jutut niinkuin aina menee väistämättä naisseikkailuihin. Elämäni eka kerta että mulla alkoi seisomaan saunassa miehen kanssa. No ei siinä muuta en edes antanut kaverin huomata sitä. Jälkeenpäin vain ajattelin että miksiköhän niin kävi. Se olli aika hämmentävä juttu.

Kiva juttu, että olet löytänyt itsestäsi tuon puolen. Parempi niinkin kuin alitajuntaan tukahdutettuna :) Toivottavasti löydät jonkun kivan leikkikaverin.

Itse olen täysi hetero, mut mulla on bi-naisia ystävinä. Joskus olen ajatellut, että jos itse ois ""kaksineuvoinen"", niin olisi varmaan aika raskasta elää vain yhdelle osa-alueelle seksuaalisuudessaan. En tietenkään tiedä onko se oikeasti niin, mutta luulisin et jotain ""vajaavuutta"" silloin tällöin seksielämässä varmaan itse kokisin, jos ei saisi sitä toista puolta toteuttaa.

Mietityttää vaan, että kuinka moni joutuu elämään kaksoiselämää tässä asiassa eli kuinkahan monen puoliso hyväksyy nuo tunteet saati muut ""kokeilut""...

Jokaisella ihmisellä on se bi-puoli, vaikka kuka väittää mitä tahansa. Toisille se on voimakkaampaa toisille ei.

Mä olen ihan avoimesti bi, mieskin tietää sen ja sellaiset ihmiset joihin voin luottaa. Mun mielestä nainen voi olla todella kiihottava ;) Naisen nuoleminen, rinnat...wau. Mutta silti mä en halua asua naisen kanssa tai perustaa perhettä naisen kanssa tai pitää mitään naissuhdetta jatkuvasti pystyssä, ei oo miehen voittanutta.

Olen ollut samoissa kemuissa, jossa miehet peuhaa yhdessä (bi-miehet) ja on se jotenkin vähän erilaista kuin miten naiset on yhdessä...jotenkin vain, en tiedä miten. Kiihottavan näköistä, sanokoon kuka mitä sanoo.

Ihania tarinoita. Olen itse naimisissa umpiheteromiehen kanssa, joten mitään tuohon viittaavaa en ainakaan tässä suhteessa tule näkemään tai kokemaan. Jotain saman tyylistä haluaisin kokeilla naisen kanssa, tosin tällä hetkellä olen kokenut vain pari kielisuudelmaa... Ehkä joskus.

Yhteistyössä