Pakko kertoa tapahtumasta noin vuosi sitten, mutta ensin taustaa:
Noin kolmekymmentä vuotta sitten, ollessani ehkä 16vuotias, asuessani maalla, meillä oli kesäisin erään perhetuttumme minua n kolme vuotta nuorempi poika. Nukuimme aitassa samassa leveässä sängyssä. Kerran aamuyöllä heräsin siihen että hän otti varovasti kädestäni ja laittoi sen oman kullinsa päälle. Hän oli valtavan kiihkon vallassa, kyrpä oli todella kova ja hän suorastaan huohotti kiihotuksesta, haluten varmaan että minä runkkaisin häntä.
Olin nukkuvinani ja annoin kämmeneni olla hänen sykkivän kalunsa päällä, en tiennyt mitä minun olisi tehtävä. Välillä hän yritti saada kättäni tarttumaan kaluunsa, hän ei voinut pitää kehoaan paikallaan vaan puristeli itse pallejaan.
En innostunut aiheesta vaan käännyin poispäin ottaen käden pois ja teeskentelin edelleen nukkuvaa. Hän jatkoi itse runkkaamistaan ja ei aikaakaan kun hän ruiskutti spermansa täkille. Asia kiihooti minua todella, en vaan voinut tehdä sitä hänen kanssa, eikä hän toista kertaa yrittänyt runkkausta kanssaan.
Noin vuosi sitten hän tuli yllättäen käymään. Hän oli eronnut noin vuotta aiemmin ja vaimoni oli muutan päivän työmatkalla. Hän kertoi että hän ajatteli yöpyä ja oli varannut saunakaljat varmuuden vuoksi.
Miköäs siinä, sauna läpenemään ja me teimme muutamat cin-tonicit dotellessamme saunan lämpenemistä.
Saunassa katseeni väkisin kiinnittyi hänen todella mahtavaan kyrpäänsä. Tuli väkisin mieleeni lanuorina koettu aittanukkuminen, silloin hänen kalunsa ei mielestäni ollut ollut niin mahtava.
Kävimme mälill juomassa kaljat ja jatkoimme taas saunomista. Hän samalla kertoi kuulumisia, eroaan ja sitä että hän ei ole aikoihin ollut naisen kanssa.
Viimeistä kertaa olessamme saunassa huomasin että hänen kalunsa oli paisunut entisestään ja osoitti selviä seisomisen merkkejä. yllättäen minäkin kiihotuin siitä ja totesin että kyllää tuollainen kalu menee hukkaan jos sitä ei käytä nussimiseen. Jatkoimme puhumista naimisesta ja pilluista, puheiden vaikutuksesta hänen kalunsa todella kohosi täyteen stondikseen! Kysyin että miten tuo mahtuu kenenkään naisen pilluun, hän vain totesi että kyllä se on tähän asti aina mahtunut. Yllättäen hän kysyi, haluanko kokeilla sitä ja en voinut vastustaa vaan tartouin aisaan. kohta oli pakko lähteä pukuhuoneeseen ja kyllä minullakin seisoi ihan kunnolla.
Pukuhuoneessa hän otti kyrvästäni ja kysyi saisiko hän otta suihin, samassa hän imutti kunolla ollen povillaan edessäni. Vaikka vaimoni on imuttanut, nyt tuntui todella erilaiselta.
Jatkoimme sängyssä, hän otti pallit suuhunsa ja runkkasi upeasti, myös minä koetin saada hänen kalunsa suuhuni. Kohta hän kouristeli ja lruiskutti spermansa vauhdilla rinnalleni.
Tätä me jatkoimme, välillä cin-paukkuja tehden ja muistelimme myös nuoruutta.
Aamulla hän lähti jatkamaan matkaansa emmekä ole toteuttaneet uudellen sessiota.
Tämä ol muuten ensimmääinen kerta miehen kanssa, mutta ei välttämättä viimeinen.