oltiin eilen viihteellä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ;(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
;

;(

Vieras
ihan pienellä porukalla yhden kaverin kotona, kukaan ei ollu kaatokännissä, ei menty baariin tms. laulettiin singstaria ja oli mukavaa, kunnes..
mun mies alkoi nolaamaan mua kaikille. jos lauloin, niin kovaan ääneen se saatto sanoo et menee vaikka tupakille kun ei kestä kuunnella tms. ja jotain, että eihän tässä mahdu istuun kun sä oot siinä, sellasta "mukahauskaa" mikä oikeasti loukkas mua. näitä oli monta juttua..
sitten jossain välissä alettiin vääntää miehen lippalakista, ihan tyhmä juttu, enkä oikein tiedä mistä se alkoi, mutta koitin saada sitä lippistä siltä ja kutitin yms ja mieskin ihan mukana siinä, kunnes yhtäkkiä se nappas mua ranteesta kiinni ja väänsi niin, että mulla tuli vedet silmiin kun sattui. mä lähdin sit kotiin (keksin jonkun verukkeen, en tykkää tapella julkisesti..)
äsken sitten kysyin siltä, että miks se satutti mua eilen henkisesti ja fyysisesti kun ei kuulu yhtään sen tapoihin, niin se alkoi huutaa, että "VITUN ÄÄLIÖ jos sä mun lippikseen kosket ja alat siin riekkuun ja mä lopetan sen, niin sit on mun vika kun suhun sattuu, vittu sä oot tyhmä!!!" mä aloin itkeen ja sen jälkeen ei olla puhuttu. mikä sitä vaivaa? se ei koskaan meidän 6vuotisen suhteen aikana oo ollu tollainen. mua pelottaa ja itkettää ja mä en voi mennä siltä kysyyn mitään ainakaan just nyt kun se vaan kiukuttelee ja huutaa.

"mitäs koskit sen lippikseen" just joo, sekö oikeuttaa miehen vääntään niin että toista sattuu??!! saakeli ei todellakaan.

sillä ei ole toista naista, siitä olen 100% varma.... ainakin tällä hetkellä..

Mulla on yksi ystäväpariskuta, jossa mies on jatkuvasti tuollainen. Ollaan tunnettu jokunen vuosi, mutta en edelleenkään ymmärrä syytä, miksi mollata omaa puolisoaan muiden kuullen. Kai se on jotain omituista huumoria?

jos sillä on vaan huono päivä tai muuten yleismaailmallinen v*s ja purki sitä suhun. ei kovin rakentavaa, mutta sellasta kai sattuu elämässä välillä??

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Ja taas herää mieleen kysymys että minkäs ikäisiä te oikein olette...?

mitä se tähän kuuluu?? mä en käsitä tota jatkuvaa iän tivaamista, se ikä ei oo kun numero. tunnen monta 4kymppistä äijää jotka on paljon lapsellisempia kun moni 2kymppinen. mutta 3kymppisiä ollaan, jos tieto jotenkin helpottaa?

Yhteistyössä