Kerran tapahtu aikamoisesti. Olin baarissa mieheni kanssa, mutta välillä omilla teillämme koska oli paljon molempien kavereita messissä. Jossain vaiheessa eksyin hetkellisesti yksinäni johonkin sohvalle. Siihen änkes joku äijä, joka nyt ei suoranaisesti ollut epämiellyttävä joten juttelin jotain hänen kanssaan. Yhtäkkiä hän tarttui reiteeni. Olin ihan jäykkänä, en kauhusta vaan hämmennyksestä. Oma ukkoni oli ihan sattumalta tulossa just sillon ja ihan sponttaanisti löi tätä ukkoa suoraan päähän. Tappeluhan siitä tuli. Kukaan ei ollut näkemässä, mutta lopputulos oli se että mieheni heitti ton ukon ikkunasta pihalle (Oli kesä ja eka kerros, pieni pudotus kyllä).
Mieheltä jäi lompakko, kännykkä ja kengät(!!!), eikä tosiaan palautettu. Äijä oli niin kännissä, että tais lähtee haahuilemaan ensin. Varmaan kivaa kun varmaan avaimetkin jossain takin taskussa. No se oli sille sialle oikein.
En oo enää tuon ukon kanssa, se oli kyllä semmonen tyyppi, että usein kännissä hirveen aggre. Tosin ei mua koskaan ikinä.