Olon helpottuminen loppusuoralla??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eeva1980
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Eeva1980

Vieras
Huomenna olisi viikkoja 39+0 ja viime päivät olo on ollut , jos voi sano, mitä mainioin. Tämä suoraan sanoen vetuttaa ja kunnolla. Jotenkin toivoisi, että kunnolla supistelisi ja vihloisi ja tuntisi, että h-hetki lähestyy, mutta ei. Tänään ja eilen heitetty pitkät ja reippaat lenkit miehen kanssa. Olo on kuin en edes raskaana olisi enää.

Vauva liikkuu todella hyvin ja viime torstain neuvolan mukaan on kiinnittynyt jo tukevasti. Kokoarvio n. 3500g. Tämä on esikoinen. Miksi mun olo on näin hyvä? Mulla menee usko, että tämä edes haluaa synty, kun olo sen kuin paranee...

Kokemuksia?

Ei varmaan paljon lohduta mut vauva tulee kun on tullakseen!

Esikko odottaessa olo oli mitä mainioin, rv 40+5 kantelin isovanhempieni muuttolaatikoita (en tietty niitä kaikkein raskaimpia) ja purkailin muuttotavaroita, olin siis ihan täysillä mukana.
Rv41+3 syntyi sit vaava, supistelut alko edellisenä iltana, siihen asti siis tein kaikkea mahdollista: pitkiä lenkkejä koiran kanssa, siivosin, sit tuo muutto, siis ihan kaikkea eikä tosiaan tuntunut siltä et raskaana olisin.

Raskaus oli kylä alusta asti tosi helppo, ei pahoinvointeja tms.

Nyt tokaa oottaessa ollu "raskas" olo jo jonkin aikaa, nyt rv 38+5 menossa ja jo on koirulikin saanut jonkin aikaa tyytyä minun kanssa aikas rauhalliseen menoon, ei tietoakaan siitä energiasta mikä esikkoa odottaessa oli!

mulla on kans ihmeen hyvä ja energinen olo :o jaksan taas kävellä kunnolla ilman kipuja,pystyn siivoileen,ei närästäkään...oon ajatellu että se johtuu siitä kun vauva on laskeutunu ja kiinnittyny ja varmaan tuolla ihanalla keväisellä,lämpimällä auringonpaisteella on sitten osuutta myös,ainaki tähän "henkiseen hyvinvointiin" B)
rv 36+3 :heart:

Mullakin oli esikoista odottaessa loppuraskaus tosi "helppo". Mua ei supistellutkaan yhtään koko raskausaikana, ennenkuin vasta sinä aamuna kun lähettiin synnyttämään =) Pystyin siis lenkkeilemään, siivoamaan ym. ihan vaivattomasti loppuun saakka.
Toisin on nyt tässä tokassa raskaudessa. Joka paikkaa kolottaa ja vihloo ja supistelee :headwall: Pääset helpolla ;)

No kun vauva laskeutuu ja kiinnittyy, niin ei välttämättä paina esim. keuhkoja niin paljon, eikä aiheuta närästystä. Omalla kohdalla en kyllä tuota autuutta saanut kokea, mutta tällaisia urbaanilegendoja olen kuullut :kieh: :whistle: