Ollaanko me nyt niiiiiin saman näköisiä?? (kuva minusta ja kaverista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja skibunny
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen kuule jo peräti 28-vuotias... eli sen ikäinen, että itsevarmuutta löytyy siinä määrin, ettei tarvitse jollain säälittävällä kuvalla kalastella kehupisteitä joltain lapsiin keskittyvältä keskustelupalstalta :D

Ok. "Kehupisteiden" kalastelua en tosin myönnä, mutta sinä saat olla sitä mieltä että kuvani on säälittävä. Se sallittakoon sinulle :) Mutta myönnätkö kuitenkin, että jotain se sinussa herätti...

Miksi ihmeessä sinä tulet täältä kysymään samankaltaisuuttanne. Äitipalstalle. En minäkään täällä pyörinyt ennen lapsia. Vai kuumeiletko kenties? City. fi eikös siellä jaeta noita kuvia ja ihmiset voivat arvostella.

Ok. "Kehupisteiden" kalastelua en tosin myönnä, mutta sinä saat olla sitä mieltä että kuvani on säälittävä. Se sallittakoon sinulle :) Mutta myönnätkö kuitenkin, että jotain se sinussa herätti...

Itseasiassa huomattavasti kuvaa enemmän herätti ja yllätti tuo melkoisen voimakas vastalauseiden ryöppy, jonka sain, kun en nyt lähtenytkään kehumaan kuvaa.

Yllätyin tosi paljon tästä negatiivisten ja hyvinkin arvoladattujen kommenttien määrästä. Onko sitten niin, että nuoret äidit eivät ole kovinkaan tyytyväisiä elämässään...? Tuli vain mieleen, kun kyllähän tämä "pissis" -kommentointi on epäilemättä arvoladattua.

Mitä sä tarkotat tuolla, että pissis-kommentointi on arvoladattua? Ja miten toi arvoladattujen kommenttien määrä yllätti sut?
Eikö yleensä, jos kysytään jotain mielipidettä, niin vastaus väistämättä sisällä jonkunlaista arvolatausta, joten miten se niinku yllätti sut?

[QUOTE="Hmmm";23410330]Ihmettelen aloittajan pointtia koko keskustelulle. Jos kerran halusit vain heruttaa kommentteja "olettepa hyvännäköisiä", niin mikset suoraan kirjoittanut niin.

Typerä keksiä jotain "Olemmeko samannäköisiä"-teemaa, jos et siihen edes halua vastauksia, ja hermostut kaikesta vähänkään ei-kehuvista mielipiteistä.

Kunhan vähän kasvat, niin opit varmasti, että kaikkia ei voi miellyttää. Vaikka mitä tekisit, niin aina löytyy joku, joka tykkää toisentyyppisistä ja toisennäköiseistä naisista.[/QUOTE]

Mun mielestä on eri asia tykätä jostain toisen tyyppisestä (mikä on tietysti ok) kuin sitten kuvan perusteella arvostella toisen älykkyyttä ja haukkua bimboksi...

Mitä sä tarkotat tuolla, että pissis-kommentointi on arvoladattua? Ja miten toi arvoladattujen kommenttien määrä yllätti sut?
Eikö yleensä, jos kysytään jotain mielipidettä, niin vastaus väistämättä sisällä jonkunlaista arvolatausta, joten miten se niinku yllätti sut?

Pissis on negatiivisesti arvoladattu termi, kuten varmasti itsekin tiedät. Ei sillä kovin positiivinen kaiku ole. Saman olisi voinut sanoa toisinkin, ilman arvolatausta esimerkiksi siten, että nuorten naisten hassuttelukuva. Tai nuorten juttuja / tyttöjen bilekuva.

Siksi yllätti, että odotin vastausta kysymykseeni - sen sijaan sain aika paljon muutakin ;)

Mun mielestä on eri asia tykätä jostain toisen tyyppisestä (mikä on tietysti ok) kuin sitten kuvan perusteella arvostella toisen älykkyyttä ja haukkua bimboksi...

Kyllä itse ainakin yhdyn siinä noihin edellisiin kirjoittajiin, että aloittajan kirjoitustyyli on sellaista, että ei se mitään kovin älykästä kuvaa kirjoittajasta anna. Mutta joo, ei tuo kuvakaan kyllä vastakkaiseenkaan suuntaan viittaa.
Mutta toisaalta en ymmärrä, miksi aloittaja siitä noin hermostuu. Jos nyt yhdessä kuvassa näyttää vähän bimbolta, niin mitä sitten. Jos itse tietää, että ei ole bimbo, niin eikö se riitä.

Älä viitsi valehdella, jos sä muka oikeasti halusit vastauksia otsikon kysymykseen, niin mikset ole reagoinut yhteenkään kirjoitukseen jossa kysymykseen vastattiin, vaan vastailet pelkästään kaikkiin muihin ;)

[QUOTE="Hmmm";23410519]Kyllä itse ainakin yhdyn siinä noihin edellisiin kirjoittajiin, että aloittajan kirjoitustyyli on sellaista, että ei se mitään kovin älykästä kuvaa kirjoittajasta anna. Mutta joo, ei tuo kuvakaan kyllä vastakkaiseenkaan suuntaan viittaa.
Mutta toisaalta en ymmärrä, miksi aloittaja siitä noin hermostuu. Jos nyt yhdessä kuvassa näyttää vähän bimbolta, niin mitä sitten. Jos itse tietää, että ei ole bimbo, niin eikö se riitä.[/QUOTE]

En ole hermostunut, lähinnä huvittunut ja yllättynyt.

[QUOTE="vieras";23410534]Miten mulla on semmonen olo, että apn tarkoituskaan ei ollut otsikon kysymys vaan päästä esittelemään itseään...:D:D:D

Voi vitsit, kehukaa nyt edes vähän sitä :D[/QUOTE]

Kehukaa? Kun ette edes tiedä kumpi olen. Outo kommentti.

Laita toinen kuva jossa olette kasvot peruslukemilla, tai aiankin kasvot edestä päin ja suu vähemmän auki, niin tuohon yhdenäköisyyteen voidaan paremmin ottaa kantaa. Tuossa kuvassa olette samannäköiset, mutta se ei tarkoita etttä olistte sitä oikeasti.

No voi hyvänen aika, että jollain ottaa koville kun toiset on nuoria ja nättejä :) Aivan uskomattomia kommentteja.

Kysymykseen: minusta olette aika paljon samannäköisiä. Siis tarpeeksi ollaksenne siskoksia...eihän se identtisyyttä vaadi.

[QUOTE="vieras";23410605]No ette ole samannäköisiä. Samanlainen tyyli kyllä molemmilla. Siitä en henk.koht. kauheasti välitä.[/QUOTE]

mun mielestä menisitte siskoksista, sen verran samaa näköä kyllä löytyy. Toi ruskeasilmäinen muuten vois olla mun työkaverin kaksois-sisko..........

No voi hyvänen aika, että jollain ottaa koville kun toiset on nuoria ja nättejä :) Aivan uskomattomia kommentteja.

Kysymykseen: minusta olette aika paljon samannäköisiä. Siis tarpeeksi ollaksenne siskoksia...eihän se identtisyyttä vaadi.

Tämä kateuteen vetoaminen on kyllä aina yhtä hauskaa :D Ihan kun ihmisillä ei muuten voisi olla myös negatiivisa mielipiteitä jostakin.
Mielestäni tuo etummainen tyttö on nuori ja nätti, takimmainen on vähän likkaa sellaisen seppälä-typyn näköinen.

Yhteistyössä