Alkuperäinen kirjoittaja sivustaseuraaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Onko kaikki nyt tyytyväisiä kun ella on oikeassa? Kai kaikki huomas et se on oikeas. Ja et sil on hieno koti ja hienot autot. Kadehditaa ny oikee kaikki sitä.
Ei millään pahalla Ella, mutta nuo sinun viestisi kyllä vaikuttaa siltä että pissi on noussut ja vielä melkoisen pienestä päänuppiin. Ja se olit kyllä sinä, joka sanoi että täällä ihmiset ovat ovat kateellisia sinulle. Enpä menisi tuota allekirjoittamaan, vaan mieluummin kehoittaisin sinua lukemaan itse omat viestisi.
Katsos kun hyvin monella on omakotitalo. Hyvin monella on myös kaksi uutta autoa. Hyvin monella on myös kesämökki. Ja hyvin monet ovat varakkaita tai hyvin toimeentulevia.
Mutta hyvin monet (lue: useimmat hyvällä itsetunnolla varustetut ihmiset) eivät tunne tarvetta mainostaa asioita ja toisaalta hyvin monet myös ymmärtävät ettei siinä ole mitään ihmeellistä.
Joten ennen kuin tuomitset ihmiset kateellisiksi sinulle, niin vilkaisisit itseäsi peiliin. Olisiko jo aika tipahtaa maan pinnalle ja ymmärtää oma tavallisuutensa?
Anteeksi? En ymmärrä, en todellakaan. Tottahan minä tiedän, että hyvin monella ihmisellä on talot, autot, mökit jne. Munhan ei tarvi kuin katsoa ovesta ulos niin näen näen kyllä tämän todellisuen. Jokaisella naapurllakin kun on uusi talo, autot yms.
Visitko sinä ystävällisesti lukea viestit uudelleen ja nähdä mistä tämä lähti? Sanoin että mielestäni 30 000? maksava auto on kallis, ja se oli näille ihmisille liikaa. Olisi ilmeisesti itänyt sanoa sen olevan halpa, mutta minun maailmassani se on paljon rahaa.
Minut leimattiin valehtelijaksi, kun kerroin 2004 vuoden honda accord farmarin hinnan ja minulle naurettiin useissa viesteissä. Näihin syytöksiin halusin vastata, ja linkitinkin todisteita siitä etten ollut väärässä.
Tässä ketjussa ei mielestäni ollut kyse mistään meidän perheen talosta tms. vaan viestit koskivat tuota autoa ja sen hintaa. Ja siitä nousi hirveä haloo.
Pyydän mene sinä itseesi ennen kuin tuomitset minua, tuntematta minua ollenkaan ja elämääni, kokemuksiani. Älä kehota minua tipahtamaan maan pinnalle, sillä siellä tosiaan olen aina elänytkin.
Ja kerropa vielä se, miten voisin pitää erikoisena jotain sellaista mitä meillä on? Talo jossa elän on tuiki tavallista joka päiväistä arkeani kuten autoni jolla joka päivä ajan.
Asiat ymmärtää niinkuin ne haluaa ymmärtää. Ja voisitko mustua, niin voidaan jatkaa tätä yv:nä, sillä minulle nämä syytökset alavat riittää. Joten keksustellaan ihmeessä asiat läpi.