minä vaan
Meillä on 4v ja kohta 3v ja molemmilla kovaa uhmaa. Mutta muiden hoidossa käyttäytyvät hyvin, vaikka kotona jatkuvaa marinaa, kitinää, huutamista.. Mutta olen ajatellut, että näin kai sen pitääkin olla. Vanhemmat ovat turva, joiden seurassa uskaltaa päästää negatiiviset tunteet valloilleen ja koetetaan rajoja jatkuvasti. Raskastahan tämä on, kun olisi kiva jos joskus oltais hyvällä tuulella koko päivä, mutta näin meillä. Mutta ei kaupassa kuitenkaan oteta mitään ilman luoaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:näinhän se kuuluu ollakkin.kotona päästetään höyryt ulos.muualla käyttäydytään kunnollaAlkuperäinen kirjoittaja endie:mun esikoinen ei varmaan uhmiksena uskaltanut saada raivaria esim päiväkodissa tai kaupassa, mutta ei minun takii vaan esim.kaupantätien tai hoitotätien takii... ääh, vaikee selittää..mut kyl siis minulle ja miehelle tuli oikeen olantakaa ties mitä, mutta kaikkialla muualla lapsi oli kuin herranterttu.Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:aika kauheeta jos lapsi ei USKALLA saada raivaria... kenelle se sitten uskaltaa uhmata ja näyttää kaikki tunteensa jos ei vanhemmilleen?