Olla vai ei!

"Hermoloma" vietetty ja ajatukset sain muualle hetkeksi. Menkkoja ei vielkää kuulu eikä näy. Rinnat kyllä turvonneet ja arat, muita oireita ei oo nyt ollu pahemmin. Mut testit oli lomailun aikana pöksähtäneet postiluukkuun ja nyt aattelin pidätellä pissaa vielä hetkosen ja lähtee tekee enne saunaan, saa nähdä mitä näyttää! :)

Negatiivistähän se näytti kun lauantai-iltana tein. Mutta edelleenki ne menkat luuraa jossain ja alavatta nippailua on :/ Mutta teen tänään varmaan uudestaan kunhan koitan pidätellä pissaani 4h, ja testi jos näyttää edelleenki samaa niin sitte jo luovutan ja odottelen niitä himmatin menkkoja että pääsee taas uuteen kiertoon :/

Täällä ollaan,oisko kp 21/28.. oireita on muka suuntaan ja toiseen (kirjottelen oireita ylöös tuonne "piinailijoitten oireet ovulaation jälkeen ja tulos" tai joku semmonen..) :D eilen tullu roskis haamu ja tänään myös,toooosi haaleita etten tiiä oliko siinä kuitenkaan viivaa.. tänään davidin erittäin herkkä nega. Mut onhan noihin menkkojen alkuunki vielä viikko aikaa.. Mikähän ihme niitä sun menkkoja viivyttää,vaihtoehtojahan on netti pullollaan.. joko pillerit vaikuttaa vielä tai kuulut niihin joilla plussa näkyy vasta tooosi myöhään, tai niihin joilla ei erity Hcg kuin vereen. Tympeetä varmaan tuommonen odottelu :| Jos ne menkat edes tulis niin pääsisit uuteen kiertoon mutta tietenkin vielä parasta toivotaan :hug:

Voi että sulla alkaa olee jo vähä jännitystä ilmassa kun viikon päästä pitäs menkat alkaa, toivotaa nyt parasta että pieni ois saanu alkunsa nyt! <3
Täällä tosiaan edelleen alavattaa nippailee menkka kipumaisesti mutta ehei, ei vielkään menkkoja. Oon jo vaipunu siihe uskoo että mulla joku syöpä tai jotai tuolla kohdussa tai jossain et ne viivästelee tai jottain, oon iha epätoivone nyt! Toivon nii kovasti et ne menkat alkaa ja sais alottaa uuden kierron ja pääsis yrittelee taas sitä vauvaa! Kuume kun ei laske millään ;)

Höpsis siellä mitään syöpää oo tai muuta vakavaa,joko hormonit sekasin ja kierto,tai pikkanen on saanu alkunsa ihan missä vaiheessa vaan jos touhuilette edelleen ;)mulla tuli nyt illalla selvempi haamulainen kp 25/28 joten kyllä tässä raskaana ollaan ja toivotaan että nyt pikkanen pysyy kyydissä :heart: pelko on hirveä vielä tässä vaiheessa :|

Kiitos susus90 :heart: Kiva että asia ratkesi edes noin päin sun kohdalla =) sitten vaan ovista tikutteleen vaikka vuodon loputtua,kun sun kierto voi olla "hukassa" vielä niin helpompi bongata ovis.. Ja aika kuluu oikeestaan nopeempaa kuin arvaakaan kun on jotain "tekemistä" eli oviksen metsästys :D

Yhteistyössä