jauhopeukalo Aaawww
Meidän möykyllä on tapana vilkutella kovasti, nyt se röyhisteli rintaansa ja puisti nyrkkiä viimeksi kun nähtiin. Mua vain ketuttaa, kun haluaisin fiilistellä kauheasti ultrakuvia, mutta möykyllä on tyylinä hengailla kyljellään, kasvot minun selkääni päin, joten eihän niissä ultrakuvissa yleensä muuta näy kuin pikkuruinen selkä
aletheia91 Ja palautetta tulevat saamaan
En taida uskaltaa ottaa ukkoa mukaan, kun sillä voisi hyvinkin olla vähän sanottavaa aiheesta painavammin kuin minulla. Harmi kun ei ole sama neuvolantäti seuraavalla reissulla kuin yleensä, mutta lääkäri on sama. Kuittailen aivan taatusti.
Mutta mukava uutinenhan tuo oli. Ajattelin jo kauhulla heinäkuun helteitä ison mahan kanssa
Ja muutenkin, tosi mukavaa tietää, että ollaan jo turvallisilla vesillä, nyt tohtii jo ihan rennosti olla ja ei tarvitse enää niin olla hyshys koko asiasta.
Mitään
jouluvalmisteluja ei ole täällä ainakaan vielä valmiina :| Ei oikein jostain syystä edes tunnu joululta. Ei oo fiiliksiä. Ehkä tässä on vain niin paljon ollut kaikkea tohinaa muutoinkin, ettei ole oikein edes kerennyt virittäytyä joulunaikaan.
Huomenna mä aion puunata koko kämpän läpi ja huomenna tai ylihuomenna me käydään kuusivarkaissa
Saas nähdä, mä en ole viettänyt yli kymmeneen vuoteen aikaa talossa oikean kuusen kanssa, toivottavasti mun allergia ei ota itseensä. Mies ei huoli muovikuusta, joten nyt kokeillaan pystynkö mä olemaan oikean kuusen kanssa saman katon alla.
Yks asia mikä mua on ruvennut vaivaamaan, on
mahallaan nukkuminen. Mä olen aivan koukussa mahallani nukkumiseen, nyt se on tosin alkanut tuntua epämiellyttvältä toisinaan ja nukuskelen kyljelläni. Jo oikeastaan pidemmän aikaa. Mutta kyllä mä joskus huomaan kierähtäneeni mahalleni nukkumaan, yleensä silloin kun maha on vähiten turvonnut. Eli iltaisin meen nukkumaan kyljelläni, kun maha on niin turpea, mutta monesti aamulla huomaan olevani mahallani tai ainakin melkein.
Mä vain mietin, että ei kai siitä mitään haittaa ole. Luulis, että luonto hoitaa tän homman ja kroppa ilmoittaa epämiellyttävällä ololla kun mahallaan ei vaan enää pysty olemaan. Tuskin kukaan on nukkuessaan onnistunut masuasukkiaan litistämään
Merywind ja möykky 14+2 :xmas: