Olisko makee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rukoilijasirkka

Vieras
Semmonen mansikan näköinen hattu, huovutettu, pullea ja sitten siinä ois pystyssä se tikku ja ne pienet mansettilehdet. Siis että se ois oikeasti mansikan näköinen...

Mies sanoi, ettei liiku kanssani jos minulla on se päässä. Ei edes, vaikka mulla ois myös ne housut, missä on pupun häntä. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Semmonen mansikan näköinen hattu, huovutettu, pullea ja sitten siinä ois pystyssä se tikku ja ne pienet mansettilehdet. Siis että se ois oikeasti mansikan näköinen...

Mies sanoi, ettei liiku kanssani jos minulla on se päässä. Ei edes, vaikka mulla ois myös ne housut, missä on pupun häntä. :/

Miun kanssa voisit kulkea tuo päässäs, jos mulla ois sun pikkuhousut jalassain

minäkään en liikkuis itsenikään kanssa jos mulla ois tollaset

Alkuperäinen kirjoittaja Spyro:
No mutta, olis se makee lapsilla ainakin :D

Nii, mutta entäs vattupipo? Tulisikohan siitä liian painava, jos huovuttaisi jokaisen pienen pallukan erikseen. :p

En oo ihan varma toimiiko noi pipot aikuisilla. Kokeilemallahan se selviää, ajatus ei oo ollenkaan huono. Laitahan kuvaa sit?

Yhteistyössä