No, kyllä tuosta aloituksesta juuri pelle hermanni -vaikutelman sai. Ei kukaan muu ku huomionhakuinen henkilö käyttäis liian pieniä vaatteita mistä tissit tipahtaa esille.
Ja jos itte tuijotat ihmisiä kaupassa kun ohi kävelevät, niin ei ole ihme jos vastaukseksi saat naurua.
Voisin veikata että olet ihan itse aiheuttanut sen "naapuruston omituinen nainen" -leiman otsaasi sekä pukeutumisellasi että käytökselläsi.
A) Se ei ollu liian pieni !
B) En ole huomionhakuinen, sen enempää kun kukaan muukaan, ainakaan tietoisesti
C) En tiedä miksi ne tissit melkein näkyi. Mutta ei johtunut valuminen topin liiallisesta pienuudesta ainakaan. Enkä halunnut nolata itseäni, ei kukaan halua.
Menikö tämä nyt perille !?
Ja jos, aloituksestani saa pelle hermanni aloituksen ... Niin silmissäsi on vikaa ! kehtaat inttää ja inttää mulle typeristä asioista, mihin minä ja sinä ja jokainen tiedetään oikeat vastaukset.
Ja kyllähän minä katson ihmetellen, jos joku on niin tyhmä kiusaaja paska, käytöstavaton paska, jos muille ihmisille ääneen nauraa ja haukkuu !?
Mikä teitä ihmisiä vaivaa kun puolustelette tuollaista käytöstä !?
Ja kyllä, olen myös omituinen. Mutta ylpeä siitä ja koen että mulla on oikeus olla oma itseni.

Miksi pitäisi olla edes tavallinen harmaa hiirulainen, mitä tavoittelemisen arvoista siinä edes olisi !?!?!?
Semmonen ihminen joka muille nauraa ja muita haukkuu ääneen ja olen itse siinä kohteena, niin sellaseen ihmiseen en tutustuisi, vaikka olisi kuinka "mukava" persoona.
Minua hävettäisi olla te, monet palstalaiset täällä. Näiden mielipiteinne kanssa..