Mikä hiton häirikkö mua oikein piinaa!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vanilla.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuntuu kyllä, että ap kyttää ja pohtii näitä ihmisiä enemmin kuin he häntä.

Häiriköinnistä voi muuten tehdä rikosilmoituksen, mutta toiselle ihmiselle nauraminen ei kuitenkaan ole häiriköintiä, pelkästään huonoa käytöstä.

[QUOTE="...";30607541]Tuntuu kyllä, että ap kyttää ja pohtii näitä ihmisiä enemmin kuin he häntä.

Häiriköinnistä voi muuten tehdä rikosilmoituksen, mutta toiselle ihmiselle nauraminen ei kuitenkaan ole häiriköintiä, pelkästään huonoa käytöstä.[/QUOTE]

Oi, kyllä se vaan on häiriköintiä jos aina kulkee jonkun henkilön ohi ja nauraa räkättää sille, niin kyllä se räkänaurun kohde tuntee ittensä siinä AIKA häiriintyneeksi.. :D

Miten voi olla näin tyhmiä ihmisiä ettei tajua tätä!?

[QUOTE="JORMA";30607793]Voi Vitt.. Käske kersojen hommata elämä..pienet on kuviot ja murheet ,niin olemattomat jututkin hauskuuttaa silloin pitkään..[/QUOTE]

Näinhän se on.

Onneks en oo nyt niitä vähään aikaan taas nähny, sen päivän jälkeen kun tein tän alotuksen tänne.

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2435074-huono-itsetunto-ja-kun-tuntuu-etta-kaikki-tunteet-menee-surutta-lapi/

Tein myös tänne eilen tälläsen ketjun, eri nimimerkillä tosin. Eli siihenkin saa kyllä vastata ja voidaan keskustella siitä myös täällä. :)

Miksi ihmeessä käytät vaatetta joka ei selvästi ole sopivan kokoinen ja tiedät että valuu, ja miksi et tee asialle mitään? Laita esim kuminauhaa tai sen pätkää? Tai vaikka hakaneulaa rintsikoihin? Siis jos se valuminen haittaa oikeasti.

Ei kai niissä legginseissä muuten näy se persauksen kohdalla oleva paksumpi muotoileva nauha, on kai ne sen verran paksut kuitenkin, vai onko toppi tarpeeksi pitkä peittämään arseen?

Oi, kyllä se vaan on häiriköintiä jos aina kulkee jonkun henkilön ohi ja nauraa räkättää sille, niin kyllä se räkänaurun kohde tuntee ittensä siinä AIKA häiriintyneeksi.. :D

Miten voi olla näin tyhmiä ihmisiä ettei tajua tätä!?

No kipinkapin sitten tekemään sitä rikosilmoitusta jos mielestäsi nauraminen on häiriköintiä (häiriköinti kun on rangaistava teko).

Ja jos todella tunnet itsesi häiriintyneeksi niin siinä tapauksessa oikea osoite olisi jokin psykiatrinen poli.

Miksi ihmeessä käytät vaatetta joka ei selvästi ole sopivan kokoinen ja tiedät että valuu, ja miksi et tee asialle mitään? Laita esim kuminauhaa tai sen pätkää? Tai vaikka hakaneulaa rintsikoihin? Siis jos se valuminen haittaa oikeasti.

Ei kai niissä legginseissä muuten näy se persauksen kohdalla oleva paksumpi muotoileva nauha, on kai ne sen verran paksut kuitenkin, vai onko toppi tarpeeksi pitkä peittämään arseen?

Kiitos vinkistä! :)

No se oli muuten sopivan kokoinen, OIKEASTI, mutta en tiedä miksi alkaa valua... kai minulla on niin omituinen ruumiin muoto sit tai jotain, että oikean kokoisetkaan vaatteet ei pysy aina kunnolla päällä tai sitten ne vaatteet on väärän muotoset mun vartalolle.

Mun on tuskaa aina löytää kenkiä, mitkä ei hankais.

Tai farkkuja mitkä ei hankais.

Kerroin täällä aikasemmin millanen ongelma mulla on farkkujenkin löytämisessä oikeasti. Kun farkut on SOPIVAT : sääristä, reisistä, perseestä ... niin yllättäen ne ei menekkään LANTIOSTA jostain syystä kiinni ! mut sit ne onneks venyy ja muotoutuu oman vartalon käyttöön ja saan ne menee myöhemmin lantiostakin kiinni, niin ettei enää hankaa...

Oon miettiny tätä et suunitellaanko halpis ketjuissa, kuten h&m vaatteet, missä intiassa ne nyt tehtailla tehdäänkään... niin yhdelle vartalo mallille vaan vaatteita. Kapealle vartalo mallille. Niin sitten esim. semmosen henkilön joka on muuten siro kintuista, mutta leveä esimerkiksi lantiosta! niin on tosi vaikea löytää vaatetta jossa ei olisi jokin vika...

Minä olen jo tottunut siihen että mun vaatteissa on aina joku kremppa..

[QUOTE="Pieras";30612594]No kipinkapin sitten tekemään sitä rikosilmoitusta jos mielestäsi nauraminen on häiriköintiä (häiriköinti kun on rangaistava teko).

Ja jos todella tunnet itsesi häiriintyneeksi niin siinä tapauksessa oikea osoite olisi jokin psykiatrinen poli.[/QUOTE]

Joo varmaan on oikea osote psykiatrinen poli jos muut aina nauraa sulle. :D :D :D

Minäpä kerron sulle jotain, tuo esim. yks kiusaamisen muoto mitä aina kouluissa esiintyy, kun jollekin naureskellaan.

Tuntuisiko sinusta kivalle, jos sulle aina naurettaisiin ohi mennen? eikö se sinusta olisi kiusaamista, jos tuollanen epäkunnioittava käytös on jatkuvaa?

Ja mielummin käytän oman käden oikeutta, on toiminut nimittäin ennenkin paremmin.

Jos nauretaan niin vois kyllä miettiä omaa provosointia. Jos liian piukat ja epäsiveelliset vaatteet yhdistettynä laihaläskiin vartaloon ja hamppuiseen blonditukkaan ja ilmeisesti muutenkin vähän outoon käytökseen mm. muiden töllistely, niin aiheuttaa uteliaisuutta ja hilpeyttä ympäristössä. Näin se vain on.

Jos nauretaan niin vois kyllä miettiä omaa provosointia. Jos liian piukat ja epäsiveelliset vaatteet yhdistettynä laihaläskiin vartaloon ja hamppuiseen blonditukkaan ja ilmeisesti muutenkin vähän outoon käytökseen mm. muiden töllistely, niin aiheuttaa uteliaisuutta ja hilpeyttä ympäristössä. Näin se vain on.

Provosoin!? :D tietääkseni en kuitenkaan pukenut itseäni miksikään pelle hermanniksi ... !

Ja mitä HELVETIN epäsiveellistä vaatteissani on? :D :D :D leoparditopissa, mustikka leggareissa, mustissa balleriinoissa ja mustassa käsilaukussa ... En minä kyllä käsitä mikä tässä nyt se ongelma on.

Tiesitkö myös että laihaläski on aivan normaali vartalo? Ihminen joka ei käy salilla, treenaa itseään, mutta ei ole ylipainoinen, on automaattisesti yleensä laihaläski. Eli sillä on esimerkiksi pieni pömppömaha. Meinasitko jatkossa kieltää normaaleilta ihmisiltä jotka ei oo vielä hurahtanu fittness buumiin niin kesällä toppien käytön?? Kuuma mahtaa tulla ... :D

Ja omasta mielestäni oon kyllä suloinen pörröpää ja saan miehiltä ihan tarpeeksi huomiota, tietääkseni etten ole kyllä kovin naurettava ja ruma. :D

Ja yleensä oon kyllä saanu tuolla kadulla ihan rauhassa kulkea, sen näköisenä kun olen, kun tosiaan aika normaalilta näytän kuitenkin, 99% ihmisistä ei naura, mutta 99% tämän keskustelun ihmisistä inhoo minua pelkän tyylin takia ja on valmis suolistamaan sen takia. :D PITÄISKÖ JUMALAUTA KAHTOA ITEKKIN VÄHÄN PEILIIN JA ANTAA OLLA JOKAISEN SELLANEN KUN ON JA OLLA TUOMITSEMATTA KOKO IHMISTÄ SEN PERSOONALLISEN TYYLIN TAKIA !?!?!? :D voi olla nimittäin ihan mukavakin ja asiallinen tyyppi.

Provosoin!? :D tietääkseni en kuitenkaan pukenut itseäni miksikään pelle hermanniksi ... !

No, kyllä tuosta aloituksesta juuri pelle hermanni -vaikutelman sai. Ei kukaan muu ku huomionhakuinen henkilö käyttäis liian pieniä vaatteita mistä tissit tipahtaa esille.
Ja jos itte tuijotat ihmisiä kaupassa kun ohi kävelevät, niin ei ole ihme jos vastaukseksi saat naurua.

Voisin veikata että olet ihan itse aiheuttanut sen "naapuruston omituinen nainen" -leiman otsaasi sekä pukeutumisellasi että käytökselläsi.

Ehkä heidän mielestäön on vain niin hauskaa jos ihminen menee pelkissä legginseissä? Siinä kun yleensä pidetään toppia mikä peittää pepun. Jospa he naureskelevat kaikille näin pukeutuville?

No, kyllä tuosta aloituksesta juuri pelle hermanni -vaikutelman sai. Ei kukaan muu ku huomionhakuinen henkilö käyttäis liian pieniä vaatteita mistä tissit tipahtaa esille.
Ja jos itte tuijotat ihmisiä kaupassa kun ohi kävelevät, niin ei ole ihme jos vastaukseksi saat naurua.

Voisin veikata että olet ihan itse aiheuttanut sen "naapuruston omituinen nainen" -leiman otsaasi sekä pukeutumisellasi että käytökselläsi.

A) Se ei ollu liian pieni !
B) En ole huomionhakuinen, sen enempää kun kukaan muukaan, ainakaan tietoisesti
C) En tiedä miksi ne tissit melkein näkyi. Mutta ei johtunut valuminen topin liiallisesta pienuudesta ainakaan. Enkä halunnut nolata itseäni, ei kukaan halua.

Menikö tämä nyt perille !?

Ja jos, aloituksestani saa pelle hermanni aloituksen ... Niin silmissäsi on vikaa ! kehtaat inttää ja inttää mulle typeristä asioista, mihin minä ja sinä ja jokainen tiedetään oikeat vastaukset.

Ja kyllähän minä katson ihmetellen, jos joku on niin tyhmä kiusaaja paska, käytöstavaton paska, jos muille ihmisille ääneen nauraa ja haukkuu !?

Mikä teitä ihmisiä vaivaa kun puolustelette tuollaista käytöstä !?

Ja kyllä, olen myös omituinen. Mutta ylpeä siitä ja koen että mulla on oikeus olla oma itseni. :) Miksi pitäisi olla edes tavallinen harmaa hiirulainen, mitä tavoittelemisen arvoista siinä edes olisi !?!?!?

Semmonen ihminen joka muille nauraa ja muita haukkuu ääneen ja olen itse siinä kohteena, niin sellaseen ihmiseen en tutustuisi, vaikka olisi kuinka "mukava" persoona.

Minua hävettäisi olla te, monet palstalaiset täällä. Näiden mielipiteinne kanssa..

Alkuperäinen kirjoittaja pitkät kalsarit;30616294:
Ehkä heidän mielestäön on vain niin hauskaa jos ihminen menee pelkissä legginseissä? Siinä kun yleensä pidetään toppia mikä peittää pepun. Jospa he naureskelevat kaikille näin pukeutuville?

Miksi pitäisi peittää hyvännäkönen perse? :)

Jännä kun minua ei naurata yhtään, jos joku toinen menee trikoo-legginseissä, vaikka ei ois aina pylly piilossa ! housuthan ne on nekin ja ei kaikista näy edes läpi. Ja jos on jotkut seksikkäät pitsi alkkarit, niin mikäs siinä... ;)

No jos olet noin varma vaatetuksesi sopivuudesta, niin miksi sitten sitä puolustelet täällä? Miksi edes välität, joos joku tirskuu sinulle? Sitäpaitsi luulen, etteivät edes naura sinulle, vaan ihan omille jutuilleen. Sinulla lienee liian vilkas mielikuvitus :)

Yhteistyössä