[QUOTE="apua";30606038]Apua se että mä nauran jollekin, jonka toppi tippuu päältä jatkuvasti - ei tee musta kateellista, tai että mä kuvittelen että se nainen on mulle UHKA

Ei oo tosi. Uhka missä? Se tulee ja vie mun miehen? Eikä

HAhahahahaha. Miksi aina muka on kateellinen, pitää uhkana, tai itse pukeutuu johonkin jätesäkkiin? Ei ei.

[/QUOTE]
Jotain kuitenkin haluat viestittää hänelle, jos päin naamaa tahallisesti naurat.
Mitä ja miksi?
Jonkinlainen itsensä pönkitys tuosta tulee mieleen, jos kokee tarpeelliseksi naureskella päin naamaa jollekin randomille jossain ja itsensä pönkitys nyt harvemmin mihinkään tasapainoon ja terveeseen itseluottamukseen liittyy.
En kirjoittanut, että olisi kateellinen enkä siihen uskokaan, että kaikki negatiivinen olisi mukamas kateudesta johtuvaa, paskat.
Se vaan on (kannaltasi) ikävä tosiasia, ettei henkisesti tasapainossa oleva ja itseensä aidosti luottava ihminen koe tarpeelliseksi naureskella pilkallisesti julkisilla paikoilla - nöyryyttää muita ihmisiä.
Saati ole ihan, että jees jees, kun Rape vieressä huutelee ohikulkevalle nuorelle naiselle.