Uskoisitteko tässä parasta ystäväänne vai puolisoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voiko olla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voiko olla

Vieras
mies näki joku aika sitten parhaan ystäväni ja sanoi mulle että on nähnyt tän tytön aikaisemminkin. Sanoi että kolme vuotta sitten hän näki ystäväni liikkuvan pahoissa porukoissa ja kuuli ikäviä juoruja,jakaa persettä jne....
ja mies ei millään taho uskoa että tää ei oo totta! kun hän on omin silmin nähnyt! minä vaan tiiän ettei se ole totta koska ystäväni ei ole sellainen ja minä tiedän missä hän on liikkunut milloinkin! minun kanssani! nyt mies sanoo että baariin et ainkaa tuön ystäväs kans lähe koska se on semmonen jakaja!!! voi että minua pännii:( mies on sekoittanu hänet johonkin toiseen ja en millään saa häntä uskomaan....
pakko oli kertoa tästä ystävälleni ja hän kauhistui ja sanoi että no ei ole totta! ja minä myös tiedän tämän...
nytkö en sais sitte käydä IKINÄ kahdestaan hänen kanssaan viihtellä ja höpötellä tyttöjen juttuja:( miehen pitäs päässä mukaan...joo voin kuvitella, kukaan ei puhu toisilleen mitään...

Haistata miehelle pitkäät. Jos kerran tiedät missä kaverisi (ja sinä ) olette liikkuneet niin mitä siinä enää miettimistä kumpaa uskoa?
Miehesi kenties sairaalloisen mustasukkainen?
Yrittää saada sinut pistämään välit poikki omiin ystäviisi? ..tai ainakaan et saa ilman häntä tavata ketään..

Taitaa olla niin, että tyttö on vetävän näköinen ja miehesi siis pelkää, että kun olette viihteellä miehet pörrää teidän ympärillä ja siitä on sitten helppo lähteä.
Mä en anna kenenkään puhua pahaa mun ystävistä.

No, jos TIEDÄT, ettei se ole totta, niin älä usko miestäs. Ja eihän se mikään ystävä ole, jos valehtelis sulle. Miehesi on mustasukkainen ja hän kuvittelee asian. Sano hänelle, että on erehtynyt henkilöstä. Olisi se varmaan tullut muutakin kautta tietoon, jois ystäväsi olisi jakorasia...

No jos tosiaan Tiedät, ettei asia ole totta, niin miksi mietit, että ehkä se voisikin olla?

Toisaalta, vaikka olisikin totta, niin so what? Ystäväsi saa tehdä mitä haluaa ja vaikka kuinka miehet pörrää ympärillä, niin ei kai sun tarvitse silti olla jakorasia kun seurustelet. Joten miehelle nyt hieman todellisuudentajua. Mustasukkaisuuskin voi olla sairautta.

mies onki mustis enkä todellakaan usko häntä! mutta hän ei myöskään usko minua vaan pitää päänsä....
eipä hällä oo todisteita! on vaan muka nähnyt ystäväni ja kaikki on tulleet miehelleni aikoinaan sanomaan että tuolta sitä sitten saa! *nauraa siis tää on niin paskapuhetta!!! niin ja sanoi mieheni senkin että hänen ystävänsä sanoi myöskin nähneet hänet mieheni kanssa! mikä salaliittoteoria!? no joo, siis en usko tätä koska tiiän mikä on homman nimi! mies on joko nähnyt samannäköisen ihmisen tai valehtee! mutta tosi ärsyttävää että mies on niin jääräpää!!!

Mää en ymmärrä oikein. Jos uskoisit miestä niin mitä sitten? Ehkä on parempi, että kuuntelet häntä, etkä mitätöittis tuota. Mutta VAIKKA ystäväsi olisi jakorasia joskus ollut tai saanut sellaisen maineen joskus, niin eihän sen pidä teidän ystävyyttä katkaista. ELi ystävä voi olla edelleen. Eli vaikka mies todistaisikin, että puhuu totta, niin miksi ystävyytenne olisi siinä sitten.? En tajua, kuulostaa niin teinien hommilta.

No joo, siis sä lähdet baariin ystäväs kanssa. Ei sun miehes voi sitä kieltää. Sanot miehellesi, että kaverin persehän se on. Eikä se tee sinusta huoraa, vaikka kaveri jakaiski? Siis tää ei nyt tarkota, että kaverisi olisi sellainen, mutta noin voit sanoa miehellesi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mies onki mustis enkä todellakaan usko häntä! mutta hän ei myöskään usko minua vaan pitää päänsä....
eipä hällä oo todisteita! on vaan muka nähnyt ystäväni ja kaikki on tulleet miehelleni aikoinaan sanomaan että tuolta sitä sitten saa! *nauraa siis tää on niin paskapuhetta!!! niin ja sanoi mieheni senkin että hänen ystävänsä sanoi myöskin nähneet hänet mieheni kanssa! mikä salaliittoteoria!? no joo, siis en usko tätä koska tiiän mikä on homman nimi! mies on joko nähnyt samannäköisen ihmisen tai valehtee! mutta tosi ärsyttävää että mies on niin jääräpää!!!

No kun nyt lähtökohta on se, että sinä olet ystäväsi kanssa liikkunut jo tuolloin 3 vuotta sitten, joten jos kerran olisi ollut "yleisesti tiedossa että tolta saa", niin olisit takuuvarmasti sinäkin tästä kuullut.

Musta on hassua että edes joudut miettimään mikä tossa on miehelläs motiivi. VAIKKA sun kaveris ois kolme vuotta sitten jakanut kaikille ohikulkijoillekin, niin se ei ois miehelles mikään syy olettaa että sinä teet niin. VARSINKIN jos tiedät ettei tämä edes pidä paikkaansa.

Ja kun järjellä mietit, niin oletetaan että sinä luulis kolme vuotta sitten (=pitkä aika) nähneesi jonkun miehesi kavereista ja kuulleesi tästä jotain. Jos miehesi ja tämän kaveri sinulle vakuuttaa että ei, et ole häntä voinut nähdä, niin ihan oikeastiko jankuttaisit että juu juu, toi se oli.

Mutta asiaanhan on olemassa yksinkertainen ratkaisu. Se miehen "ystävä", jolla oli varmaa tietoa tästä jakorasiasta voi varmaankin tulla kertomaan onko kyseessä sama nainen vai ei. Jos tätä "ystävää" ei löydykään, niin eikös se jo todista aika paljon...

Miehesi on sairaalloisen mustasukkainen ja haluaa kieltää mielikuvitusjutuilla sinun baarissakäyntisi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Miehesi ei halua että sinä käyt missään ilman häntä.. voisithan vaikka pettää. :/
Sitä ei voi tietää kukaan muu kuin miehesi itse (ja kenties hänen kaverinsa ) että onko hän keksinyt jutun ystävästäsi. Hänellä ei kuitenkaan ole mitään syytä uskoa sinua, koska hänelle se sopii hyvin että hänellä on joku "syy" kieltää sinua viettämästä aikaa ystäväsi kanssa..

Pidä huoli itsestäsi, ettet yhtäkkiä huomaa olevasi vankina kotona. Ilman ystäviä. Jatkuvasti syytettynä ties mistä asioista. Voihan olla etä katsoit kauppareissulla jotain miestä liian pitkään.. tai viivyit työmatkalla niin kauan että varmasti kävit jossain matkalla.. ja ainakin ajattelet pettämistä!

Ja eikös kysymyksen kuuluisi olla "uskotko miestäsi vai itseäsi" jos kerran itse tunnet kaverisi.

Ja kääntäen: jos oisin se sun kaveris niin olisin aivan HELVETIN loukkaantunut sulle jos es alkaisit kyseleen että niin ookko sää hirvee jakorasia kun mun mies sanoo että oot?

Mutta sittenhän se asia ratkeaa kun se sun miehes salaperäinen kaveri tulee kertomaan mistä tuntee sun ystäväs.

Yhteistyössä