Kiitos kaikille ihanista kommenteista. :flower: =)
Eilen oli tosi huono ilta mulla ja kaikki tuntu niin vaikeelle. Tänään on ollu taas helpompi päivä (tähän asti), kun mies otti 3-vuotiaan aikasin aamulla Viron reissulle mukaan. Tulevat yöllä, kun laiva satamassa vasta n.klo 23. Nukuttiin vauvan kanssa päiväunet ja esikoinen tulee koulusta tunnin päästä. =) :heart: :heart: :heart:
Meillä on tämä kolmas lapsi maitoallerginen ja korvakierre-tapaus, mutta nyt alkaa onneks helpottaan, kun on saatu erikoismaito ja lääkkeetkin auttaa aina melkein heti. Päästään tästä homekämpästä muuttaankin ens kuuna alusta.
Mullekkin (niinkun monet kertoivat) lapset on tuonu rikkautta ja rakkautta elämään tosi paljon. Mitä mun elämä oliskaan ilman lapsia? Tosi tylsää oman edun tavottelua ja miehen kanskin olis erottu aikapäiviä sitten. \|O :snotty:
Joku sanoi, että vie lapsia hoitoon... No, kun olen itse kotona, en halua viedä lapsiani hoitoon... Miehen vanhemmat ottaa onneks välillä (n.1x/kk) vanhinta ja keskimmäistä yökylään. Vauva vierastaa ja ikävöi äitiä noin parissa minuutissa (kokeiltu on). Sillain kyllä helppais, että joskus sais miehen kaa kaksin olla, mutta nyt on tää tilanne, ei voi mitään... :/
Sitten kun vauva nukkuu, voidaan miehen kaa käydä joku ilta jossain, sellasta on suunniteltu. Sekin on sitten klo 21.00 jälkeen. Mutta kyllä esim. syömässä käyminenkin jo KAKSIN piristäis kummasti... =)