"vieras"
Hoitaisko 4v teillä ruokaostoksetkin? Sehän ois kätevää! Kai ootte opettaneet ruuanlaitonkin? Tekee hoitopäivän jälkeen vanhemmille ruuan valmiiksi.
Joo, yritimme sitä, tuli väärä kortti kotiin.Alkuperäinen kirjoittaja kukin tyylillään;24107435:Niin tämä kenelle vastasin oli hankkimassa luotollista korttia alaikäisille lapsilleen. Näin ainakin itse käsitin.
Eipä tuo väärä kortti ollut, koska credit-korttia ei alaikäinen saa.Alkuperäinen kirjoittaja KuusÄm;24107448:Joo, yritimme sitä, tuli väärä kortti kotiin.
t: Yksvaan, neljän äiti
PEESIVoi herran jumala sentään..... Antaisit lapsesi olla lapsi!
Niin, johan sanoin että virkailija ei sanallakaan maininnut etteikö sitä saisi, kyse oli siis rinnakkaiskortista.Alkuperäinen kirjoittaja kukin tyylillään;24107464:Eipä tuo väärä kortti ollut, koska credit-korttia ei alaikäinen saa.
Oon vähän väsynyt, en nyt käsittänyt mikä tässä oli ongelma. Lapsille tuli debit-kortit, mitä sieltä olisi pitänyt tulla?Alkuperäinen kirjoittaja KuusÄm;24107477:Niin, johan sanoin että virkailija ei sanallakaan maininnut etteikö sitä saisi, kyse oli siis rinnakkaiskortista.
No se credit...Alkuperäinen kirjoittaja kukin tyylillään;24107491:Oon vähän väsynyt, en nyt käsittänyt mikä tässä oli ongelma. Lapsille tuli debit-kortit, mitä sieltä olisi pitänyt tulla?
Niin olevinaan? Visa Electron, tuo porvarien kortti?Mua hävettää oikeesti ap sun puolesta Ollaan niin olevinaan
Joku keksi taas yhden! Ei kai taas sentään Keittiönoidaksi epäillä?Haa! Viimeinkin keksin Dechsin alter egon!
Täytyy muuten myöntää, ei olisi täysin mahdoton vaihtoehto.. Miksi en ole tuota aikaisemmin tajunnu..Haa! Viimeinkin keksin Dechsin alter egon!
Tarkotin ny " yleisesti ". Olkoot vaikka kirjastokorttiNiin olevinaan? Visa Electron, tuo porvarien kortti?