Ä
äiti1978
Vieras
Täällä huhuilee äiti ja kaksi poikaa 6/02 ja 8/05 kilosta. Olisi kiva treffata ja saada samalla lapsille leikkiseuraa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2006 klo 18:32 BadWoman kirjoitti:Mä asun Espoontorin liepeillä ja jonkun pitäis potkia mun persukset lenkille.Olen päivätyössä, että jos tuossa alkuillasta jollekkin kävisi? :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2006 klo 11:11 kultaköynnös kirjoitti:Meitähän on paljon täält espoon keskuksen läheltä, me ollaan mikkelästä![]()
Pitäisikö järjestää johonkin tänne lähelle "kokoontumisajot" lasten kanssa?
Nähtäis vaikka jossain puistossa ja ehkä "nyyttäri"-periaattella?
Termoksessa esim,kahvia, teetä, kaakaota..... :ashamed:
Ketään kiinnostunutta? B)
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2006 klo 11:11 kultaköynnös kirjoitti:Meitähän on paljon täält espoon keskuksen läheltä, me ollaan mikkelästä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2006 klo 08:17 kultaköynnös kirjoitti:Aika unohtu kokonaan....
Mites teille muille kävisi? Tässä kuussa olis kiva nähdä, ens kuussa meillä alkaa synttäriruljanssit....
Mut periaatteessa meille käy mikä vaan, olen kotona lasten kanssa :wave:
Ja sinä kans jolla oli vauva 2005-mallia =) Mukaan mukaan, niin saadaan meidän rinsessallekin leikkikaveri! :wave:
Minulla nuorin 09/05 :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2006 klo 11:11 kultaköynnös kirjoitti:ELI ketkäs kerkeis ens viikolla tapaamiseen ja mikä päivä olis hyvä? :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2006 klo 11:43 kultaköynnös kirjoitti:Tiistai käy hyvin meille ainakin! =)
Mikä olis hyvä paikka? Onko tämä mikkelän "lohikäärmepuisto" liian kaukana?
Entäs kellon aika?
Niin ja mitäs olette mieltä siittä nyyttäri-jutusta? Oisko ihan hullu?![]()
Koska minulle ainakin kahvi maistuisi...![]()