Olisikohan espoon äideillä halua kokoontua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti1978
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2006 klo 08:43 riikka-78 kirjoitti:
Eiku mietin just, et mulla muuten ois tota nanin jauhetta, et jos ottais sitä ja sit siihen pikkutermariin vettä :). Ni sais kaikki halukkaat muksut sit ruokaa :D. Kun meillä ei kanssa kylmä maito kelpaa, turha ees kuvitella, ja jos päättää et haluu maitoa ni sit ei se sosekaan kyllä kelpaa...

Voi vitsi, ihana oot :hug: :D Toi olis kyl ihan huippu juttu! Ei tarvi munkaan sit pelkää ja hävetä, jos Jonttu rupee raivoon, kun ei herra saa lämmintä maitoa :laugh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2006 klo 08:46 Peppi85 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2006 klo 08:43 riikka-78 kirjoitti:
Eiku mietin just, et mulla muuten ois tota nanin jauhetta, et jos ottais sitä ja sit siihen pikkutermariin vettä :). Ni sais kaikki halukkaat muksut sit ruokaa :D. Kun meillä ei kanssa kylmä maito kelpaa, turha ees kuvitella, ja jos päättää et haluu maitoa ni sit ei se sosekaan kyllä kelpaa...

Voi vitsi, ihana oot :hug: :D Toi olis kyl ihan huippu juttu! Ei tarvi munkaan sit pelkää ja hävetä, jos Jonttu rupee raivoon, kun ei herra saa lämmintä maitoa :laugh:

Joo, ei nyt ihan hirmu paljoa oo tota jauhetta, mut kyllä siitä nyt parit pullolliset saa :). Ja saapahan sen sit loppumaan, ku laiskana oon nyt ostanu valmista nania ku on niin halpaa nykysin :D.

Eli otan jauheet ja vettä pikkutermarissa mukaan :).

Nyt pasteijoiden paistoon, nähdään :D

Mä imetän vielä, mutta neiti juo myös korviketta. Mä mietin enemmänkin tuota vaipanvaihtoa, jos neiti päättääkin esim. töräyttää kakat just siellä puistossa ollessa. :D

Mut nyt suihkuun ja muffinsien tekoon. Nähdään piakkoin!
=)

Minäkin imetän vielä eikä poju luultavasti edes pulloa huoli. Mutta ei siellä niin kylmä ole ettei vois imettää. Ja näyttää se aurinko paistavan sieltä pilvien takaa (aina välillä) =) Arvatka kuka leipo eilen yöllä niitä mokkapaloja? Kun ei väsyttänyt ja poikakin valvoi niin ajattelin että eipähän ainakaan tule kiire aamulla :D mutta siis kohta nähdään :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2006 klo 18:18 kultaköynnös kirjoitti:
Heippa vaan kaikille, jotka tänään olivat kahvittelemassa ym muuta... :wave:
aika taas meni hyvässä seurassa siivillä =)
Ei muuta kuin uutta tapaamista kehiin :D
Jenny, viitsitkö kirjautua? vois laittaa yv:tä :whistle:

Juu, kiitti vaan :). Oli tosi mukavaa :D. Laitoinkin tohon jo uuden alotuksen seuravasta tapaamisesta, kaikki tervetulleita :D.

Yhteistyössä