Olisikohan espoon äideillä halua kokoontua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti1978
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, oon kyl lukenut, mutta menikö se jotenkin ohi, että missä oltais :ashamed: Aluksi puhuttiin puistosta, sen jälkeen jonkun kodista, en huomannut, että puisto tuli taas mukaan kuvioihin :laugh: Joo, eli puistossa siis :D

Mä voisin ehkäpä tuoda vaikka jotain hedelmiä :whistle: Kun mulla on päällä herkkulakko ja se on niin hyvin nyt pitänyt, että en itse söis noita makeita herkkuja ainakaan :D Mikäs hedelmä vois olla hyvä.. Jotain viinirypäleitä? :D

Montas meitä nyt on yhteensä? Mä voisin tehdä sellasen listan, että monta meitä on ja mitä kukakin tuo :D

Eli meitä ois mun laskelmien mukaan ja koitin saada irti, mitä kukakin tois:

Kultaköynnös: Kaakao-, kahvi ja teepusseja + pientä naposteltavaa.

Riikka: Kasvis-juustopasteijoita, kertakäyttö mukeja, lautasia ja servettejä.

Tikru

Jenny: Mehua ja pikkupurtavaa.

Chantilly: Kuumaa vettä termarissa ja puolukkamuffinsseja.

Peppi85: Jotain hedelmiä, viinirypäleitä *miettii vielä*

Iso Paha Susi

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2006 klo 11:55 Peppi85 kirjoitti:
Eli meitä ois mun laskelmien mukaan ja koitin saada irti, mitä kukakin tois:

Kultaköynnös: Kaakao-, kahvi ja teepusseja + pientä naposteltavaa.

Riikka: Kasvis-juustopasteijoita, kertakäyttö mukeja, lautasia ja servettejä.

Tikru

Jenny: Mehua ja pikkupurtavaa.

Chantilly: Kuumaa vettä termarissa ja puolukkamuffinsseja.

Peppi85: Jotain hedelmiä, viinirypäleitä *miettii vielä*

Iso Paha Susi

Ööh... Omenat vaik valmiix paloina, oisko hyviä? Taiiih... mä syön aina säilykemandariineja :D.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2006 klo 12:09 riikka taas pihalla kirjoitti:
Ööh... Omenat vaik valmiix paloina, oisko hyviä? Taiiih... mä syön aina säilykemandariineja :D.

Hei, noi omenat kuulostaa herkullisilta, pitäiskö ottaa vaik monia hedelmiä, just omppuja, viinirypäleitä ja vaikka noita mandariineja, säilyke tai tavallisia (vai onko noi tavalliset tähän aikaan vuodesta hyviä...) ja mitkä muut olis helppoja...?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2006 klo 12:50 Peppi85 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2006 klo 12:09 riikka taas pihalla kirjoitti:

Hei, noi omenat kuulostaa herkullisilta, pitäiskö ottaa vaik monia hedelmiä, just omppuja, viinirypäleitä ja vaikka noita mandariineja, säilyke tai tavallisia (vai onko noi tavalliset tähän aikaan vuodesta hyviä...) ja mitkä muut olis helppoja...?

Mä en tiedä niitten mausta nyt, joskus reilu kuukaus sit ainakin oli ihan hyviä tavallisetkin... Joo, oiskin kiva, jos olis erilaisia hedelmiä niinku just niitä omppuja, rypäleitä, mandariineja. Mitähän muuta... Ööh *miettii*... Kurkkua, kirsikkatomaatteja (eivät kyl oo hedelmiä, mut hyviä silti :D)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2006 klo 14:46 Iso Paha Susi kirjoitti:
Mä voisin kans leipoa jotain, onko ehdotuksia? Mokkapaloja? Jos vaikka huomenna väsäisin jotain :p Toivotaan tiistaille kivaa säätä, aurinkoa ja +10 astetta vähintään :D

Naminami :p . Mulle ainakin kelpaa :). Mä laiskana haen kaupan pakastealtaasta pasteijat ja paistan :)

Voi teitä.. Mitenhän mä voin herkkulakkoineni tulla, kun tarjolla olis kaikkea hyvää :p Mokkapaloja RAKASTAN!!! :p Mutta en aio sortua!! :D

Löytyisköhän kaupoista jo mansikoita... Ainakin meidän vieraat toi eilen tullessaan rasiallisen niitä, oli muuten ihan hyviä, suurinosa tosi makeita ja herkullisia, oli joukossa toki parit vähän mauttomammat, mutta jospa niitä löytäisin myös? :p

Täytyy nyt suunnitella ja kattoa, mitä kaikkea mä toisin, mutta varmaan just noita hedelmiä ainakin :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2006 klo 19:11 Chantilly kirjoitti:
Ja väki vaan lisääntyy! :D Oikein mukavaa. Meillehän on tulossa kivat kekkerit ruokineen ja juomineen. :p

Joo, huippua kun saadaan enemmän väkeä paikalle :D. Isommalla porukalla kivempaa :). Ja hulluna saadan syödä kaikkea hyvää :whistle:

Muuten, tuli mieleen ettei taida enää se yx termarillinen sitä lämmintä vettä riittää, ni pummasin porukoiden termarin ja voin tuoda sitä myös :D.

Ja pasteijat kävin hakemassa jo :). Sit ostin noita maissinaksuja, kun ainakin meidän Mikael tykkää niillä sotkea :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2006 klo 12:11 riikka-78 kirjoitti:
Muuten, tuli mieleen ettei taida enää se yx termarillinen sitä lämmintä vettä riittää, ni pummasin porukoiden termarin ja voin tuoda sitä myös :D.

Ja pasteijat kävin hakemassa jo :). Sit ostin noita maissinaksuja, kun ainakin meidän Mikael tykkää niillä sotkea :D

Mä voin kans keittää yhteen termariin valmiit pannukahvit, niin ainakin riittää paremmin. Huomiselle on ainakin luvattu hyvää säätä

noista tuomisista.. sopisko jos mä toisin keksejä kun niitä on kaapissa ihan älyttömästi? pojalla oli synttärit ja isovanhemmat hommas "vähän" tarjottavaa :D ja siihenhän se mun herkkulakko taas meni, mut hyvä jos sulla peppi85 on pysyny =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2006 klo 14:24 tikru84 kirjoitti:
noista tuomisista.. sopisko jos mä toisin keksejä kun niitä on kaapissa ihan älyttömästi? pojalla oli synttärit ja isovanhemmat hommas "vähän" tarjottavaa :D ja siihenhän se mun herkkulakko taas meni, mut hyvä jos sulla peppi85 on pysyny =)

Juuh, tuo vaan keksejä :). Ei sillä niin väliä oo mitä tuo, kunhan ei kaikki tuoda samoja :D.

Noh, sit uus herkkulakko huomisen jälkeen :). Joo, niin varmaan :D.

Oispa huomenna näin ihana ilma ku tänään ni kivahan siellä ois ulkoilla :).

Mä ostin pari sellasta pikkutetraa hyla-maitoa jos joku tarvii kahvimaitoa tai muuta :).

Te kaikki ootte niin ihanan aktiivisesti mukana jutussa :hug:

Mä olen täällä sika väsynyt \|O ; meidän Viia tekee oikein urakalla nyt hampaita ja nyt sit valvotaan pitkin yötä... Luovutin nukkumis hommat sit viiden aikaan ja nousin kokonaan ylös... \|O \|O \|O
Tarkotus oli leipoa huomista varten, mut ei jaksa :ashamed:
JOten osti sitten kaupasta sitruuna-ja kaakaomuffinseja :p
Enään yksi yö... ;) :D :attn: B) =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2006 klo 15:48 kultaköynnös kirjoitti:
Te kaikki ootte niin ihanan aktiivisesti mukana jutussa :hug:

Mä olen täällä sika väsynyt \|O ; meidän Viia tekee oikein urakalla nyt hampaita ja nyt sit valvotaan pitkin yötä... Luovutin nukkumis hommat sit viiden aikaan ja nousin kokonaan ylös... \|O \|O \|O
Tarkotus oli leipoa huomista varten, mut ei jaksa :ashamed:
JOten osti sitten kaupasta sitruuna-ja kaakaomuffinseja :p
Enään yksi yö... ;) :D :attn: B) =)

Meillä kato nyt taas nukutaan kun tossa viime viikolla Mikaelille molemmat alaetuhampaat puhkes, ni nyt taas jaksaa :). Tosin viime yönäkin otin Mikaelin viereen nukkumaan kolmen maissa ku ei omaa sänkyysä rauhottunu (yleensä en ikinä sitä tee). Ja sit kuudelta maitoa ja omaan sänkyyn vielä reilux tunnix nukahti.

Ja sitä paitsi, valmiita pasteijoitahan mäkin ostin, samalla ku joka tapauksessa oli ruokakaupassa käytävä :D. Ja samalla köyhdyin 24 euroa ja risat, ku vein villakangastakin pesulaan :o.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2006 klo 08:12 kultaköynnös kirjoitti:
Tänään sit nähdään!!!! :D :attn: :D :attn: :D :attn: :D
Jee!
Ja aurinkokin näyttää suosivan meitä B)
Ei ole enään montaan tuntua odotettavana..... ;)

Kiva et siellä sit suosii ku mä jo kauhulla kattelin ku tääl meillä ihan pilvistä, välillä vähän arska kurkkasee. Eihän sillä oo väliä miltä se keli täällä näyttää :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2006 klo 08:12 kultaköynnös kirjoitti:
Tänään sit nähdään!!!! :D :attn: :D :attn: :D :attn: :D
Jee!
Ja aurinkokin näyttää suosivan meitä B)
Ei ole enään montaan tuntua odotettavana..... ;)

Jee, paistaaks siellä aurinko?

Mä just olin kattelevanani et tuol olis pilviä :whistle: Ehkä katoin väärin? :D

Jännään nähdä tänään! Ja tosi kiva =) Kaupassa käytiin eilen ja joitain hedelmiä lähti sieltä matkaan :)

Peppi ja Riikka
Katsoitte väärin, aurinko paistaa B) Pakkohan sen on paistaa :D :whistle:
Jos sitä keittäis vielä kupin kahvia...... :)

Hei muuten, imettääkö teistä kukaan muu vielä? :wave: Mietin et miten se tuolla ulkona onnistuu jos tulee tarvetta tänään... :ashamed:
Meillä kun tuo tirppana ei suostu vieläkään pulloa ottaa... :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2006 klo 08:28 kultaköynnös kirjoitti:
Peppi ja Riikka
Katsoitte väärin, aurinko paistaa B) Pakkohan sen on paistaa :D :whistle:
Jos sitä keittäis vielä kupin kahvia...... :)

Hei muuten, imettääkö teistä kukaan muu vielä? :wave: Mietin et miten se tuolla ulkona onnistuu jos tulee tarvetta tänään... :ashamed:
Meillä kun tuo tirppana ei suostu vieläkään pulloa ottaa... :whistle:

En imetä enää, mut eiköhän se nyt siellä onnistu, eihän siellä niin kylmä enää oo, vai... Mä ajattelin lähtiessä lämmittää pullollisen nania mukaan termospussiin, ni saa sit Mikael maitoa jos tarvii :). Mut sit jos menee liian pitkää ennen ku kaipaa ni sit saa tyytyä hedelmäsoseeseen ja veteen :).

Joo, varmaan sit väärin katoin :D. Tai ehtiihän se ainakin vielä muuttua. Me muuten tullaankin sit kolmeykkösellä, kun se sopii paremmin Mikaelin uniaikaan tänään, nukahtaa ku kävellään jorviin :). Se on kymment vaille kaxtoista siinä keskuksessa, mut me osataan ootella :D.

Mäkään en enää imetä, paisti harvoin, kun vaan herralle kelpaa :(

Mutta mietin, että miten ihmeessä saan lämmitettyä maidon, jos nälkä iskeekin poitsulle?? Kylmä maito ei kelpaa :/ Yritän kyllä tupata Joonatanin täyteen just ennen kuin lähdetään... Mutta silti voi nälkä yllättää! Ja meillä ei kiinteitä tai muitakaan vielä sydä kun ikää herralla on vaan kohta 4kk...

Sit pelkään et se menee huudoks, jos ei lämmintä maitoa saa ja sitä haluaa :/

Oiskohan meillä vielä jotain pikku termaria... Jos laittais vaan pelkkää vettä ja ottais jonkun kipon mukaan ja siinä sit lämmittäis... Jos meille ei oo niin oisko Riikka sulla liikaa kannettavaa jos saisit vielä mukaan sen sun pikkutermarin? :ashamed: Eiks sulla sellanen ollu...? Mun takia joutuisit kantaa mukanas melkein koko kotinne :ashamed: :ashamed:

Ja ymmärrän kyllä, jos on jo liikaa kannettavaa :D <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2006 klo 08:32 riikka-78 kirjoitti:

En imetä enää, mut eiköhän se nyt siellä onnistu, eihän siellä niin kylmä enää oo, vai... Mä ajattelin lähtiessä lämmittää pullollisen nania mukaan termospussiin, ni saa sit Mikael maitoa jos tarvii :). Mut sit jos menee liian pitkää ennen ku kaipaa ni sit saa tyytyä hedelmäsoseeseen ja veteen :).

Joo, varmaan sit väärin katoin :D. Tai ehtiihän se ainakin vielä muuttua. Me muuten tullaankin sit kolmeykkösellä, kun se sopii paremmin Mikaelin uniaikaan tänään, nukahtaa ku kävellään jorviin :). Se on kymment vaille kaxtoista siinä keskuksessa, mut me osataan ootella :D.

[/quote]

Eiköhän se imetys onnistu sit jos tarvii... :)

Mä muuten lähden aina liian aikaisin, eli olen varmaan sit odotelemassa jo sua siellä ärrän edessä :D
Mä aina katson kelloa kauhean paniikin vallassa ja kuvittelen myöhästyväni jos en lähde nyt heti ja sit olen noin puol tuntia etuajassa joka paikasta :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2006 klo 08:38 Peppi85 kirjoitti:
Mäkään en enää imetä, paisti harvoin, kun vaan herralle kelpaa :(

Mutta mietin, että miten ihmeessä saan lämmitettyä maidon, jos nälkä iskeekin poitsulle?? Kylmä maito ei kelpaa :/ Yritän kyllä tupata Joonatanin täyteen just ennen kuin lähdetään... Mutta silti voi nälkä yllättää! Ja meillä ei kiinteitä tai muitakaan vielä sydä kun ikää herralla on vaan kohta 4kk...

Sit pelkään et se menee huudoks, jos ei lämmintä maitoa saa ja sitä haluaa :/

Oiskohan meillä vielä jotain pikku termaria... Jos laittais vaan pelkkää vettä ja ottais jonkun kipon mukaan ja siinä sit lämmittäis... Jos meille ei oo niin oisko Riikka sulla liikaa kannettavaa jos saisit vielä mukaan sen sun pikkutermarin? :ashamed: Eiks sulla sellanen ollu...? Mun takia joutuisit kantaa mukanas melkein koko kotinne :ashamed: :ashamed:

Ja ymmärrän kyllä, jos on jo liikaa kannettavaa :D

Eiku mietin just, et mulla muuten ois tota nanin jauhetta, et jos ottais sitä ja sit siihen pikkutermariin vettä :). Ni sais kaikki halukkaat muksut sit ruokaa :D. Kun meillä ei kanssa kylmä maito kelpaa, turha ees kuvitella, ja jos päättää et haluu maitoa ni sit ei se sosekaan kyllä kelpaa...

Yhteistyössä