V
"vieras"
Vieras
Vastavetona white trash mamman juhannussuunnitelmille? Onkohan se linjoilla? Tai joku muu yläluokkaan kuuluva? Lasketaankohan itseni.....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24037011:Luulen että se haaveilee hevostalliseksistä allaspoika Manuelin kanssa.
Oi, ihanaa. Oletko Von Pengarsdottir se sama, joka vastailit eilen/toissapäivänä siihenketjuun: Apua, mitä mä nyt teen tjn??
Mä fanitan sua![]()
![]()
No me grillataan viiriäisiä ja tryffeleitä, tai siis palvelijani grillaa ja me istutaan leopardinnahkaisissa puutarhatuoleissa ja seurataan sen työskentelyä. Viulusti ja huilumies tulevat soittamaan ja viihdyttämään meitä kultturellillä operetti-kimaralla.
Palvelusväki kantaa pihalle chippendale kalustomme, jossa istuskellen syömme hillitysti viiriäistä ja paahdettuja kaninesinahka tapaksia hopeisilla aterimillla , kuningatan elisabethin ensimmäisen kauden astioista.
merenpohjasta nostettua satavuotiasta kuohojuomaa naukkaillaaan ja pidetään hillittyjä puheita. Illalla laitetaan palvelusväki häkkeihin ja nautitaan asemastamme.
Anteeksi kirjoitusvirheet, suomi ei siis ole äidinkieleni, enkä ehtinyt laittaa sassistenttiäni nyt oikolukemaan tätä, kun kristallit tarvitsee kiilloittaa vielä uudelleen, kun eivät säihky samaan tahtiin kultahampaideni kanssa.