Samantapainen olisi nyt myynnissä EspoossaAlkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27626680:
Joskus teininä kouluretkellä vierailtiin Halosenniemessä, ja se on siitä lähtien ollut mun ikiaikainen lemppari.
Taitaisin tarvita Tenaa ja unipillereitä tuolla.
Täytyy tunnustaa, etten tunnista rakennusta. Aukko yleissivistyksessä?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27626940:
*muoks* Ja sijaintikin kelpaisi
Näistä mä tykkään, paitsi en kyllä kestäisi puunväristä kattoakin ja seiniä sisällä.Tähän tyyliin, paitsi että meillä on se jo:
http://www.kagirahsap.com/P_D_F/01 (39).pdf
http://customers.evianet.fi/woodfocus/download.php/download/document_data/10407/Puulehti06-02kustavi.pdf?woodfocusid=2
Ah joo. Olen toki monesti käynyt siinä kahvilla ulkopuolella.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27627248:Villa Kivi. Helsingissä Töölönlahden rannalla.
Tuossa on tunnelmaa toki. Mun on pakko myöntää, et mä kyllä inhoan yli kaiken punaisia puutaloja. En tiedä miksi. Ne jotenkin edustaa mulla maaseutua, josta en tykkää.Tää on ihan täydellinen!!
Ainoastaan keittiönkaappien ovet menis vaihtoon, muuten ei tarttis ku kantaa omat kamat sisään.
Myytävät Maa- ja metsätilat, maatila, Yli 4 huonetta, Särkijärvi, Karjalohja, Uusimaa, 9470235 - Etuovi.com
juu, tollanen jokseenkin.Tää on aika lähellä unelmataloa.
Myytävät Maa- ja metsätilat, maatila, Yli 4 huonetta, Pohjaslahti, Mänttä-Vilppula, Pirkanmaa, 9989268 - Etuovi.com
Joo. Mä olen katsellut noita plusarkkitehtien suunnittelumia "cube"-taloja.Meillä ei ole läheskään kaikki seinät puuta, enimmäkseen maalattua. Katto on kyllä puuta. Tuo puu kyllä kuuluu tällaisen talon tunnelmaan. Täällä ei ole jylhää eikä kukkulaa, mutta isojen ikkunoiden puolella avoin näköala. Vähän pakkokin, ettei naapurit katso meitä kuin tv:tä
Tuossa oli siis kaksi eri taloa linkattuna.
Tuossa oli hieman modernimpi versio puutalosta. Antaiskohan kunnan kaavamääräykset periksi?Tohon tilalle semmonen siistimpi, isompi, isommat ikkunat. Muumitalon tapainen, turkoosi.
Joo en ymmärrä "aikuisuutta"....
Ahaa, luukin et laajensitte vanhoilla hirsillä, mut se oliskin siis tehty aikaisemmin. Saako kysyä, paljon maksaa tuollainen purku, siirto ja kokoominen?Laajennus on tehty joskus 1900-luvun alussa Ja perustukset on uudet, lähinnä siksi, että tuo on ensin purettu ja siirretty noin sata kilsaa uudelle paikalle. Vanha puoli on rakennettu 1700-luvun lopussa.
En tiedä. Sain kutsun Honkataloilta vierailulle yhteen taloon Helsingissa Ramsinniemessä pari viikonloppua sitten. Oliko se se?Olet varmaan Sami Seliön taloon tutustunut netissä?