Miksi minä en onnistu ystävystymään white trash-mammojen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolissaan

Vieras

Pitävät kyllä miehestäni mutta jostakin syystä eivät pidä minusta :(
Kyse on ihan tavallisista white trash-mammoista. Mitä ihmettä minä teen väärin?
Yritän olla ystävällinen mutta en saa heihin mitään yhteyttä.
Esim. eräs näistä naisista tekee jatkuvasti oharit. Sanoo, että tavattaisiinko kaupungilla silloin ja silloin ja minä sanon, että juu olisi kiva. Sovimme ajan ja paikan ja kun minä menen sinne niin hän ei tulekaan. Tai tulee mutta myöhässä ja vasta kun olen soittanut ja kysynyt. :(
Yksi näistä naisista ei ole koskaan pyytänyt kahdenkeskisesti minnekään vaan aina pitää miehenikin olla mukana.
Ja esim. jos laitan sähköpostia niin eivät vastaa. Tyyliin: Maria laittaa ensin minulle postia, että mitä kuuluu ja minä kohteliaasti vastaan, että tätä ja tätä. Ja sitten kysyn vastavuoroisesti, että mitä hänelle kuuluu niin en saa koskaan vastausta takaisin.
Käyttäydynkö minä heidän mielestään jotenkin töykeästi? Onko meillä Jokin kulttuuriero?

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme:
Olet aivan liian hienostunut, he hermostuvat seurastasi. Vaihda viininlipittäminen kaljaan ja jakkupuku glitterillä somistettuihin lantiofarkkuihin, niin ongelma on ratkaistu :)

Hieman vielä pyllyvakoa vilkkumaan ja makkaraa kouraan. Kasvata sellaiset jenkkakahvat, mitkä tursuavat liian alhaalla olevien farkkujen päälle. Värjää hiukset liian vähäisellä määrällä hiusväriä ja opettele tupakoimaan.

Mä ilmeisesti kuulun tuohon mainitsemaasi whitetrash-kategoriaan. Ja mulla on vähän etten osaa mammojen kanssa jutella, miehien kanssa juttelu on jotenkin luontevampaa ja helpompaa. En aina tiedä mistä sitä puhuis joten tyydyn a)olemaan hiljaa b)keskustelemaan miehen kanssa ellei tunne mammaakin hyvin.

Mutta oikeesti, miehet on paaaljon parempaa juttuseuraa, eikä tasan puukota selkään yhtä juonikkaasti.

kuvahaku anto tälläsen tuloksen

http://images.google.fi/images?q=white+trash&oe=utf-8&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&ei=f_bBScO-FpSpsAamq_npCw&sa=X&oi=image_result_group&resnum=1&ct=title

Yhteistyössä