Olis muuten tosi kiva järkätä jotkut pikku geimit johonkin vaikkapa tampereelle

LÖYSIN TÄMÄN OSTAMYY.COMISTA. SITÄ TÄYTYY KOITTAA KATELLA , VOI LÖYTYÄ JOTAIN VIELÄ LÄHEMPÄÄKIN =)
TUO HINTA SAATTAIS EHKÄ OLLA HALVEMPIKIN NÄIN SYKSYLLÄ.

Vuokralle annetaan kesämökki Tampereelta:

. Tupakeittiö, oh ja mh
. 2 x kylpyhuone (suihku + wc) ja sauna
. Iso terassi Näsijärvinäkymin
. tv, videot, radio ja sähkögrilli
. Keittiössä mm. astianpesukone, mikro, leivänpaahdin, kahvinkeitin ja astiasto
. Vuodevaatteet ja pyyhkeet 4 henkilölle, lisämaksusta useammalle (max. 8 hlö)

. Tampereen keskustasta n. 10 km
. Uimarantaan n. 100m
. Lähikauppaan n. 300m
. Venevalkama rannassa
. Bussipysäkille n. 500m
. Ravintolapalvelut vieressä
. Hyvät ulkoilumaastot

. Vuokrat alk.
140?/vrk
250?/viikonloppu
450?/viikko

Mikäli kiinnostuit, niin ota yhteyttä ja kysy lisätietoja:
mokkitre (a) hotmail.com
 
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No tuohan kuulostaa hyvältä. Mitäs ajankohtaa ootte suunnitelleet?
Riippuu pitkälti siitä onko tuo mökki milloin vapaana se tarvis selvittää ihan ekaks ja sen pohjalta sit alkaa suunniteleen.

pistin siitä tiedustelua, sijainnista ja hinnasta mut en älynny kysyä onko siitä paljon varauksia
:ashamed:

käyn kysäseen saman tien ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Mä saattaisin hyvinkin tulla. Jos ees huolitaan. :|
Miksei huolittais :eek: messiin vaan. B) :wave:
No en mä sillä oikeesti tarkottanut... Mutta, mitäs reissulla tehtäisiin? Jos meinaatte suunnata illalla jonnekin missä ikäraja K20 tai yli niin tää kakara passaa suosiolla sen reissun ja lähtee mukaan sit parin vuoden päästä. :whistle: :D
 
No muakin kyllä kiinnostais, että milloin ja mitä tulee kustantaa per lätty, sangen pjärseaukinen elämäntilanne joten ihan hirveesti ei ois haluja sijoittaa, koska pitää maksaa vielä matkakulut... ja tosiaan, että milloin...?? Jos koittais jotenkin tsempata tätä talviunta vastaan... ;)
 
Pistin viestiä tuolle mökin vuokraajalle et n 8-10 hengen porukka olis tulossa joista kaikki eivät yöksi jää. Uskoisin että monikaan tampereen alueelta ei jäisi yöksi??
Tuo mökkihän on max 8 hengelle ;) mut kai siinä joustoa on kuitenkin... ;)
mut kymmeneltä se olisi 14?/henkilö mikä ei mun mielestä ole kovin paha hinta.
tuota bussiyhteyttä myös kyselin et onko pitkänmatkan vai kaupungin bussien pysäkki siinä vieressä, siinäkin säästää kun ei tarttis taksilla ajella. tietty kimppoja kannattaa yrittää järkätä.
Ja itestäni en taaskaan osaa sanoa pääsenkö ilman autoa mihkään, eli hyvinkin saattaa olla yks auto ainakin kulkupelinä illalla.

alustavasti kyselin lokakuun ekoja viikonloppuja, pistän sitten heti viestiä kunhan mulle vastaa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Himottais tulla mukaan mutta tiiä mitä tuo ukko moisesta tuumaisi. Koittakaas sopia sitä viikonloppua niin voin alkaa neuvottelemaan tuon toisen osapuolen kanssa asiasta.
no jos tulet vaikka illaksi ?
Mä en yöksi pysty jäämään kuitenkaan, mut onhan se mukavaa ilta kuitenkin porukalla viettää :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Ja miten se sitten toimii?

Jos joku jää yöksi, joutuuko se joku siivoamaan yksinään koko kämpän?

(voisin jäädä, jos joku muu jää, mutta en hitossa siivoa yksinäni mitään)

Entäs avainten luovutus?
no en mä ainakaan sieltä yöllä millään himaankaan pääse joten jos tuun niin pakkohan se ois jo itsensä jonnekkin majoittaa...
ja mites se maksupuoli... maksaako se silti kaikille sen 14e siitä huolimatta, että jäävätkö yöksi vai ei...?
 
mites pitkän session meinasitte viettää?

mietin vaan kun mulla on aina parittomat viikot iltavuoroa, joten pääsen perjantaina vasta 22 jälkeen...

niin ja yöks jäisin (pinkin kyydillä ajattelin matkustaa, jos se mut huolii??)
 

Yhteistyössä