Olis muuten tosi kiva järkätä jotkut pikku geimit johonkin vaikkapa tampereelle

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Mä oon vakavissani nyt joten ryhdistäytykää ja lopettakaa paskan jauhanta. :|
niin minäkin. vastaa nyt?
Niin mitä mun pitikään vastata? :D
et saanko lähtöpassit bileistä heti,kun sinne ilmestyn? :D
Et tietenkään saa. :D Vai meinaatko siks kun oot mode palstalla?
emmää oikeen tiä.. ehkä :D

olis kiva lähtee pitää hauskaa ja vetästä kunnon kännit :saint:
Tarvii vaan ottaa asioista selvää ja panna sitten tuulemaan. :D Löydettäis mökki ja kerättäis kolehti.Eiköhän täällä vaki porukka jo luota toisiinsa siihen malliin et rahan keruukin onnistuis.

 
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Tarvii vaan ottaa asioista selvää ja panna sitten tuulemaan. :D Löydettäis mökki ja kerättäis kolehti.Eiköhän täällä vaki porukka jo luota toisiinsa siihen malliin et rahan keruukin onnistuis.
kyl mä luulen joo. siellä päin asuvat ottaa selvää minkäkö näköstä mökkiä siellä olis ja hintaa kans
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Tarvii vaan ottaa asioista selvää ja panna sitten tuulemaan. :D Löydettäis mökki ja kerättäis kolehti.Eiköhän täällä vaki porukka jo luota toisiinsa siihen malliin et rahan keruukin onnistuis.
kyl mä luulen joo. siellä päin asuvat ottaa selvää minkäkö näköstä mökkiä siellä olis ja hintaa kans
Netistä löytyy myös hyvin tietoo tampesterin mökeistä.Tuli vaan selailtua kun järkkäilin omia kolmekymppisiäni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
pinki on kyl niin vetävänä näkönen mimmi etten anna muiden tehdä sille mitään, otan sen suojeluuni :saint:
:LOL: minust tuntuu nyt et sekotat johki muuhun...
jaahas, sitä on vaihdettu nikkiä tai poistettu kuvat galleriassa :kieh:
tsaakeli niinpä olikii kuvia siellä..poistin ne kyllä juu :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Tarvii vaan ottaa asioista selvää ja panna sitten tuulemaan. :D Löydettäis mökki ja kerättäis kolehti.Eiköhän täällä vaki porukka jo luota toisiinsa siihen malliin et rahan keruukin onnistuis.
kyl mä luulen joo. siellä päin asuvat ottaa selvää minkäkö näköstä mökkiä siellä olis ja hintaa kans
Netistä löytyy myös hyvin tietoo tampesterin mökeistä.Tuli vaan selailtua kun järkkäilin omia kolmekymppisiäni.
paljos kustansi silloin?
 
Tarvis hiukan tietää mistäpäin mökkiä(ei liian kauaa tampereelta koska bailaankin pitää päästä B) ? vuokrais?paljonko maksais viikonloppu?monenko hengen mökki?Kuka kerää fyffet ja käy maksamassa?Jokaiselta sitten sitova ilmoitus jos meinaa osallistua?Pää kainalossa ei tarvitse tulla. :whistle: Mitäs vielä? :attn: Ettei mene ihan pelleilyksi. :kieh:
 
Yritin netistä katsella mökkejä tampereen alueelta.. paras minkä löysin vaikutti lupaavalta. hintakin vain 65? vrk.. kunnes tajusin et prskl sehän on asuntoauto... :eek: :headwall:

Joltain yksityiseltä ehkä löytyisi, muuten taitavat olle väh 20km tampereelta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
Yritin netistä katsella mökkejä tampereen alueelta.. paras minkä löysin vaikutti lupaavalta. hintakin vain 65? vrk.. kunnes tajusin et prskl sehän on asuntoauto... :eek: :headwall:

Joltain yksityiseltä ehkä löytyisi, muuten taitavat olle väh 20km tampereelta?
Onneks mökeillä ei oo enää semmoisia kiskurihintoja mitä sesonki kautena on. :x Monenko hengen mökkiä kannattais ettiä? 10 hengenkö vai onko niitä edes isompia?
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
mennäänkö tampereen onnelaan? mulla olis siel yks ukko joka pitäis kaataa :whistle:
Mä olen fjonga pitänyt sinua ihan fiksuna tyyppinä, mutta että Onnelaan.... Siellähän ne kannissa-olet-aalio-klipitkin on kuvattu ja keski-ikä 18, kaikilla tuunatut fordit ja karvanopat :D
 

Yhteistyössä