Mun tarvis tulla lahteen niin monen mutkan kautta. :/ Olin viime vuonna lahdessa treffaamassa sleepyheadia ja hyvä että oikeisiin juniin osasin mennä. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:eiks lahti ois kivempi
no harmiAlkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mun tarvis tulla lahteen niin monen mutkan kautta. :/ Olin viime vuonna lahdessa treffaamassa sleepyheadia ja hyvä että oikeisiin juniin osasin mennä. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:eiks lahti ois kivempi
Mutta lahdestahan on tampesteriin yks kullin luikaus.Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:no harmiAlkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mun tarvis tulla lahteen niin monen mutkan kautta. :/ Olin viime vuonna lahdessa treffaamassa sleepyheadia ja hyvä että oikeisiin juniin osasin mennä. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:eiks lahti ois kivempi
eihän sieltä oo kun 120km?tulee nopeeta kun mietit mikä odottaa perillä!Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mutta lahdestahan on tampesteriin yks kullin luikaus.Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:no harmiAlkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mun tarvis tulla lahteen niin monen mutkan kautta. :/ Olin viime vuonna lahdessa treffaamassa sleepyheadia ja hyvä että oikeisiin juniin osasin mennä. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:eiks lahti ois kivempi
tulee mukaan vaan!ja potkase takas jos joku potkasee!Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:saaks mää potkun persiille geimeistä,jos satun paikalle? B)
mennäänkö samal munalla?Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:saaks mää potkun persiille geimeistä,jos satun paikalle? B)
totta kai!Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:mennäänkö samal munalla?Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:saaks mää potkun persiille geimeistä,jos satun paikalle? B)
se pitäis kyllä kokeilla. aina uhonnut että meen sinne mutta aina johonki luolaan eksynAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:mennäänkö tampereen onnelaan? mulla olis siel yks ukko joka pitäis kaataa
niin minäkin. vastaa nyt?Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mä oon vakavissani nyt joten ryhdistäytykää ja lopettakaa paskan jauhanta. :|
:attn:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mä oon vakavissani nyt joten ryhdistäytykää ja lopettakaa paskan jauhanta. :|
mun piti tällä viikolla sinne mennä mut jäi prkl tekemättä :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Taare-:se pitäis kyllä kokeilla. aina uhonnut että meen sinne mutta aina johonki luolaan eksynAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:mennäänkö tampereen onnelaan? mulla olis siel yks ukko joka pitäis kaataa
Ääh mä saan siellä päänsärkyä :ashamed: mutta kai siellä yks tuopillinen taas uppoaa.Alkuperäinen kirjoittaja Taare-:mutta pintelin, lähdetkös mun kanssa sitten heviä kuuntelemaan erääseen baariin B)
Niin mitä mun pitikään vastata?Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:niin minäkin. vastaa nyt?Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mä oon vakavissani nyt joten ryhdistäytykää ja lopettakaa paskan jauhanta. :|
et saanko lähtöpassit bileistä heti,kun sinne ilmestyn?Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Niin mitä mun pitikään vastata?Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:niin minäkin. vastaa nyt?Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mä oon vakavissani nyt joten ryhdistäytykää ja lopettakaa paskan jauhanta. :|
Et tietenkään saa. Vai meinaatko siks kun oot mode palstalla?Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:et saanko lähtöpassit bileistä heti,kun sinne ilmestyn?Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Niin mitä mun pitikään vastata?Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:niin minäkin. vastaa nyt?Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mä oon vakavissani nyt joten ryhdistäytykää ja lopettakaa paskan jauhanta. :|
emmää oikeen tiä.. ehkäAlkuperäinen kirjoittaja pintelin:Et tietenkään saa. Vai meinaatko siks kun oot mode palstalla?Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:et saanko lähtöpassit bileistä heti,kun sinne ilmestyn?Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Niin mitä mun pitikään vastata?Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:niin minäkin. vastaa nyt?Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mä oon vakavissani nyt joten ryhdistäytykää ja lopettakaa paskan jauhanta. :|