Mun pojat tuli isältään eilen kotiin ja olivat ihan innoissaan, niinkun minäkin. Siinä sitten kävivät suihkussa ja sanottiin molemmille että kylppärin ovi täytyy laittaa kiinni ettei meidän 1v mene sinne ja kaadu. No niinhän siinä sitten kävi että toinen unohti laittaa oven kiinni ja pikkuinen kaatui tietenkin märällä lattialla. Mies istui työpöydän ääressä koneella ja ei huomannut vaikka poika käveli ihan vierestä. No siitä sitten alkoikin huuto, mies meni poikien huoneeseen paiskaten oven selälleen ja karjui siitä kun ovi oli jätetty auki, pikkuinen siinä huusi isänsä sylissä eikä isä suostunut antamaan lasta mulle,vaan huusi mullekkin jotain ja minä siihen kanssa jotain niin sen jälkeen paiskasi oven täysillä kiinnni haistatellen jotain...pikkuinen oli siis kokoajan isänsä sylissä. Mä huusin että kasva kuule aikuiseksi ja jotain...Meni sitten pikkuisen kanssa suihkuun ja pisti pojan sänkyyn ja painui itsekkin nukkumaan. Näki että mä itkin...Nukuin sitten ensimmäistä kertaa suhteemme aikana sohvalla. Ottaa niin päähän jo pojankin puolesta, joka harmitteli ja itki kun oli oven unohtanut oven auki. Sit huomaan muutenkin kuinka mies ei mun pojista juurikaan välitä, omastaan vaan...mun mielestä pitäis kaikkia kohdella samanarvoisesti vaikka uusperhe ollaankin. Ei ole tänään soittanut vaikka yleensä päivisin soittaa monta kertaa, tosin en tiedä vastaisinko. Yleensä jos on ollut jotain riitaa niin soittaa kun ei olis mitään tapahtunutkaan ja asiat jää aina selvittämättä. Mut tämä asia selvitetään tai sit teen jonkun isomman ratkaisun tulevaisuuden suhteen...Kiitos jos jaksoit lukea, jollekkin vaan piti saada kertoa.