Olipas kiva yllätys..eskarista..

Meilläkin kuljetus oli järjestettynä. Jotain leikkauksia ne aikovat kuitenkin tehdä, että en tiedä onko enää syksyllä eskareille kuljetusta. Meiltä matkaa koululle 4,6 km. niin eipä tuota matkaa olisi kävellyt, mutta toisaalta me kuljetaan joka tapauksessa autolla. :whistle:
 
g
Kiva, että joissakin paikoissa homma toimii.

Meidän kaupunki sijoittaa saman perheen lapset eri kouluihin 'säästösyistä', eli ensi vuonna koulunsa aloittava keskimmäinen ei pääse samaan kouluun isoveljensä kanssa. Emmekä siis ole muuttaneet asuinpaikkaa tässä välillä.
 
täällä on vain eskarilaisille kuljetus. tästä on pari kilsaa koululle ja sitten onkin miettiminen miten ekaluokalle kulkee. tästä on tosi vaarallinen tie, vain osittain on pyörätietä. muutamat vanhemmat tästä kuljettaa ite tai maksavat itse taksi/bussikyydin lapsille kouluun. näille eka-tokaluokkalaisille.
 
heppuli
meidän kaupunki kustantaa julkisela kulkemisen(maksavat siis 77,80/kk),mut kyl mun mielest o vähä hurjaa et esim.lähet tuntia ennen kotoa ku eskari alkaa ku ei kulje linkkaa ja sit odotat taas kuopuksen kans tunni et pääset kotii ja oot vajaa tunni kotona ja lähdet taas hakee eskarilaista ja odotat taas tunnin et pääsette kotii!!!!juu ja voisinhan mä sen 4h kaupungissaki olla,mut ei varmaa ihan joka päivä jaksa/viitti ja tähän rumbaan menis autolla max.tunti/pvä ku nyt menee lähes tulkoon koko päivä,mut minkä teet ku ei o korttia/autoa =( taksikuljetusta voi anoa,mut tuskin saa!!
 
heppuli
Alkuperäinen kirjoittaja heppuli:
meidän kaupunki kustantaa julkisela kulkemisen(maksavat siis 77,80/kk),mut kyl mun mielest o vähä hurjaa et esim.lähet tuntia ennen kotoa ku eskari alkaa ku ei kulje linkkaa ja sit odotat taas kuopuksen kans tunni et pääset kotii ja oot vajaa tunni kotona ja lähdet taas hakee eskarilaista ja odotat taas tunnin et pääsette kotii!!!!juu ja voisinhan mä sen 4h kaupungissaki olla,mut ei varmaa ihan joka päivä jaksa/viitti ja tähän rumbaan menis autolla max.tunti/pvä ku nyt menee lähes tulkoon koko päivä,mut minkä teet ku ei o korttia/autoa =( taksikuljetusta voi anoa,mut tuskin saa!!
nii ja matkaa on siis reilu 7km et ei tu kuuloonkaa mennä kävellen!!mies töissä 7-16 et ei pääse viemään eikä hakemaan ja mä kuolen tähän stressiin....en tie enää miten o järkevintä toimia?!
 
sinulle joka kommentoit, että kiva että täyttävät lakisääteisen velvollisuutensa.

naapurikunnassa ei ole eskarilaisille kuljetusta kodista-eskariin ja takaisin. eikä monessa muussakaan kunnassa.
olinkin ihmeissäni, että meidän pieni kunta sen järjestää ja tosi iloinen tästä :)
 

Yhteistyössä