ei se väri aina tasan mene muutenkaan, kyl sitä kippoon yleensä jää jos ei nuukaile sen valmistuksen kanssaAlkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Se on kuule aika olennainen tieto, kun puhutaan näistä hinnoista. Kun mulla sattuu olemaan paljon yli puolet paksummat hiukset kuin keskivertosuomalaisella niin totta kai se vaikuttaa hintoihin! Jos olisin ollut hentohiuksinen niin väriä ei olisi kulunut niin paljon, aikaa ei olisi mennyt 2h jne. niin siihen verrattuna toi on sairaan edullinen kampaamo.Alkuperäinen kirjoittaja Minna:8 kertaa viittaus ap:n hiusten paksuuteen, ap:n toimesta :headwall: :headwall: Voi elämä sentään
Höpönlöpönpöpön, ei todellakaan vaikuta hintoihin, ne erot hiusten paskuudessa eivät todellakaan ole niin mainittaviaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:REPSKOPS *tyrsk*Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Se on kuule aika olennainen tieto, kun puhutaan näistä hinnoista. Kun mulla sattuu olemaan paljon yli puolet paksummat hiukset kuin keskivertosuomalaisella niin totta kai se vaikuttaa hintoihin! Jos olisin ollut hentohiuksinen niin väriä ei olisi kulunut niin paljon, aikaa ei olisi mennyt 2h jne. niin siihen verrattuna toi on sairaan edullinen kampaamo.Alkuperäinen kirjoittaja Minna:8 kertaa viittaus ap:n hiusten paksuuteen, ap:n toimesta :headwall: :headwall: Voi elämä sentään
Kyllä mulla kuulemma lisäsi 5e hintaa. Ja miten niin ei ole iso ero? Suurimmalla osalla tuntemistani ihmisistä on yli puolet ohuemmat hiukset.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Höpönlöpönpöpön, ei todellakaan vaikuta hintoihin, ne erot hiusten paskuudessa eivät todellakaan ole niin mainittaviaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:REPSKOPS *tyrsk*Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Se on kuule aika olennainen tieto, kun puhutaan näistä hinnoista. Kun mulla sattuu olemaan paljon yli puolet paksummat hiukset kuin keskivertosuomalaisella niin totta kai se vaikuttaa hintoihin! Jos olisin ollut hentohiuksinen niin väriä ei olisi kulunut niin paljon, aikaa ei olisi mennyt 2h jne. niin siihen verrattuna toi on sairaan edullinen kampaamo.Alkuperäinen kirjoittaja Minna:8 kertaa viittaus ap:n hiusten paksuuteen, ap:n toimesta :headwall: :headwall: Voi elämä sentään
en miäkää oo kuullu että paksuuden mukaan hinnoteltais värjäys,pituuden mukaan kylläkinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Höpönlöpönpöpön, ei todellakaan vaikuta hintoihin, ne erot hiusten paskuudessa eivät todellakaan ole niin mainittaviaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:REPSKOPS *tyrsk*Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Se on kuule aika olennainen tieto, kun puhutaan näistä hinnoista. Kun mulla sattuu olemaan paljon yli puolet paksummat hiukset kuin keskivertosuomalaisella niin totta kai se vaikuttaa hintoihin! Jos olisin ollut hentohiuksinen niin väriä ei olisi kulunut niin paljon, aikaa ei olisi mennyt 2h jne. niin siihen verrattuna toi on sairaan edullinen kampaamo.Alkuperäinen kirjoittaja Minna:8 kertaa viittaus ap:n hiusten paksuuteen, ap:n toimesta :headwall: :headwall: Voi elämä sentään
Vinkata vaikka yv:llä mistä kampaamosta/kampaajasta kyse? Jos siis kyse ns. normaalihinnasta eikä ole mitään ns. kaverialea ja noin. Olis passeli hinta ja just tuollaista nyt hiukset kaipais...Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:Mun kampaaja täällä helsingissä ottaa kaksväriraidoista ja leikkauksesta 59e.
Ei meidän kampaajalla ainakaan ole kuin kaksi istuinta ja harvoin esim. permanentin aikana sillä on ollut toista asiakasta välissä. Joku miehen tukanleikkuu voi juuri ja juuri mahtua väliin. Se on kuitenki aika lyhyt aika, n.20min. se vaikutusaika, ei siinä huolellista työtä ehdi tehdä...Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:Kyllähän kampaajalla on yleensä useampi istuin siellä, että duunaa yht'aikaa monta asiakasta. Yhellä kun on aineet päässä, niin toiselta voi leikata hiuksia...jne jne
Ne todellakin hinnoitellaan pituuden mukaan koska paksuja hiuksia on vähemmän kuin ohuita joten väriä menee suunnilleen saman verran riippumatta siitä onko tukka paksu vai ohut.. Mutta helppohan se on huijata ihmistä joka on sairaalloisen ylpeä tukkansa paksuudesta.Alkuperäinen kirjoittaja ilmukka:en miäkää oo kuullu että paksuuden mukaan hinnoteltais värjäys,pituuden mukaan kylläkinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Höpönlöpönpöpön, ei todellakaan vaikuta hintoihin, ne erot hiusten paskuudessa eivät todellakaan ole niin mainittaviaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:REPSKOPS *tyrsk*Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Se on kuule aika olennainen tieto, kun puhutaan näistä hinnoista. Kun mulla sattuu olemaan paljon yli puolet paksummat hiukset kuin keskivertosuomalaisella niin totta kai se vaikuttaa hintoihin! Jos olisin ollut hentohiuksinen niin väriä ei olisi kulunut niin paljon, aikaa ei olisi mennyt 2h jne. niin siihen verrattuna toi on sairaan edullinen kampaamo.Alkuperäinen kirjoittaja Minna:8 kertaa viittaus ap:n hiusten paksuuteen, ap:n toimesta :headwall: :headwall: Voi elämä sentään
Mut niitä asiakkaita ei todellakaan oo päivän aikana noin montaa, ja se summa mitä ne siitä saa ei todellakaan ole suoraa tuloa kampaajille. Mulla on pari kaveria parturi-kampaajana, ja heillä on tosi surkea palkka. Suurinpiirtein samaa luokkaa kuin pph:na!Alkuperäinen kirjoittaja kuntalainen:juups, meillä maalla maksaa hiustenleikkuu noin 20 e, siis vaikka vaan tasattaisi, mihin esim mun käydessä on aikaa käytetty max 15 min. eli jos tekis noita tasauksia koko päivän , eli 32 päätä työpäivän aikana, tulis 640 e/pv. sain pphna vain puolet tuosta koko kuukaudessa, mut se on mihin kukin on tottunut...
Mites kun mulla on jo yksi hius paksu ja niitä on myös erittäin paljon? Kampaaja juuri sanoi, että mun hiuksiin meni harvinaisen paljon väriä. Mulla on yksi hius paksu, mutta lisäksi mulla on hiuksia myös niin paljon, että ne olisivat paksut, vaikka yksittäinen hius olisi ohut.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ne todellakin hinnoitellaan pituuden mukaan koska paksuja hiuksia on vähemmän kuin ohuita joten väriä menee suunnilleen saman verran riippumatta siitä onko tukka paksu vai ohut.. Mutta helppohan se on huijata ihmistä joka on sairaalloisen ylpeä tukkansa paksuudesta.Alkuperäinen kirjoittaja ilmukka:en miäkää oo kuullu että paksuuden mukaan hinnoteltais värjäys,pituuden mukaan kylläkinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Höpönlöpönpöpön, ei todellakaan vaikuta hintoihin, ne erot hiusten paskuudessa eivät todellakaan ole niin mainittaviaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:REPSKOPS *tyrsk*Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Se on kuule aika olennainen tieto, kun puhutaan näistä hinnoista. Kun mulla sattuu olemaan paljon yli puolet paksummat hiukset kuin keskivertosuomalaisella niin totta kai se vaikuttaa hintoihin! Jos olisin ollut hentohiuksinen niin väriä ei olisi kulunut niin paljon, aikaa ei olisi mennyt 2h jne. niin siihen verrattuna toi on sairaan edullinen kampaamo.Alkuperäinen kirjoittaja Minna:8 kertaa viittaus ap:n hiusten paksuuteen, ap:n toimesta :headwall: :headwall: Voi elämä sentään
Onko sulle vaikea tehdä jakausta?Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Kyllä mulla kuulemma lisäsi 5e hintaa. Ja miten niin ei ole iso ero? Suurimmalla osalla tuntemistani ihmisistä on yli puolet ohuemmat hiukset.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Höpönlöpönpöpön, ei todellakaan vaikuta hintoihin, ne erot hiusten paskuudessa eivät todellakaan ole niin mainittaviaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:REPSKOPS *tyrsk*Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Se on kuule aika olennainen tieto, kun puhutaan näistä hinnoista. Kun mulla sattuu olemaan paljon yli puolet paksummat hiukset kuin keskivertosuomalaisella niin totta kai se vaikuttaa hintoihin! Jos olisin ollut hentohiuksinen niin väriä ei olisi kulunut niin paljon, aikaa ei olisi mennyt 2h jne. niin siihen verrattuna toi on sairaan edullinen kampaamo.Alkuperäinen kirjoittaja Minna:8 kertaa viittaus ap:n hiusten paksuuteen, ap:n toimesta :headwall: :headwall: Voi elämä sentään
Kuivat hiukset imee enemmän väriä :/Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mites kun mulla on jo yksi hius paksu ja niitä on myös erittäin paljon? Kampaaja juuri sanoi, että mun hiuksiin meni harvinaisen paljon väriä. Mulla on yksi hius paksu, mutta lisäksi mulla on hiuksia myös niin paljon, että ne olisivat paksut, vaikka yksittäinen hius olisi ohut.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ne todellakin hinnoitellaan pituuden mukaan koska paksuja hiuksia on vähemmän kuin ohuita joten väriä menee suunnilleen saman verran riippumatta siitä onko tukka paksu vai ohut.. Mutta helppohan se on huijata ihmistä joka on sairaalloisen ylpeä tukkansa paksuudesta.Alkuperäinen kirjoittaja ilmukka:en miäkää oo kuullu että paksuuden mukaan hinnoteltais värjäys,pituuden mukaan kylläkinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Höpönlöpönpöpön, ei todellakaan vaikuta hintoihin, ne erot hiusten paskuudessa eivät todellakaan ole niin mainittaviaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:REPSKOPS *tyrsk*Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Se on kuule aika olennainen tieto, kun puhutaan näistä hinnoista. Kun mulla sattuu olemaan paljon yli puolet paksummat hiukset kuin keskivertosuomalaisella niin totta kai se vaikuttaa hintoihin! Jos olisin ollut hentohiuksinen niin väriä ei olisi kulunut niin paljon, aikaa ei olisi mennyt 2h jne. niin siihen verrattuna toi on sairaan edullinen kampaamo.Alkuperäinen kirjoittaja Minna:8 kertaa viittaus ap:n hiusten paksuuteen, ap:n toimesta :headwall: :headwall: Voi elämä sentään
:kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Onko sulle vaikea tehdä jakausta?Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Kyllä mulla kuulemma lisäsi 5e hintaa. Ja miten niin ei ole iso ero? Suurimmalla osalla tuntemistani ihmisistä on yli puolet ohuemmat hiukset.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Höpönlöpönpöpön, ei todellakaan vaikuta hintoihin, ne erot hiusten paskuudessa eivät todellakaan ole niin mainittaviaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:REPSKOPS *tyrsk*Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Se on kuule aika olennainen tieto, kun puhutaan näistä hinnoista. Kun mulla sattuu olemaan paljon yli puolet paksummat hiukset kuin keskivertosuomalaisella niin totta kai se vaikuttaa hintoihin! Jos olisin ollut hentohiuksinen niin väriä ei olisi kulunut niin paljon, aikaa ei olisi mennyt 2h jne. niin siihen verrattuna toi on sairaan edullinen kampaamo.Alkuperäinen kirjoittaja Minna:8 kertaa viittaus ap:n hiusten paksuuteen, ap:n toimesta :headwall: :headwall: Voi elämä sentään
Ajattelin vaan, että jos sitä tukkaa on jotenkin niin poikkeuksellisen paljon, niin sitä täytyy sit kasvaa niin tiheässä ettei sinne väliin edes jakauspiikki kauhean helposti uppoa.. :xmas:
Tää onkin muuten jännä juttu, että usein kampaajilla itsellään on tosi huonokuntoiset ja hampsut hiukset..Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Mä käyn aina kalliissa kampaamossa syystä, että en halua kuulla vittuilua ohuesta tukastani enkä halua, että tyyliäni arvostellaan ylipäätään.
Kun menee kampaamoon, kannattaa ensimmäiseksi katsoa, että kaikilla kampaajilla on hyvännäköinen tulla itsellään.
no on mullakin paljon hiuksia, minunkin kampaajani niitä aina ihmettelee kun niitä on niin paljon. eli et ole harvinaisuus, usko nyt jo ettei ketään muuta kuin sinua kiinnosta toi sun hiushupatukses, ET OLE MITENKÄÄN ERIKOINEN pehkoinesi. usko-nyt-jo. menikö perille?Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mites kun mulla on jo yksi hius paksu ja niitä on myös erittäin paljon? Kampaaja juuri sanoi, että mun hiuksiin meni harvinaisen paljon väriä. Mulla on yksi hius paksu, mutta lisäksi mulla on hiuksia myös niin paljon, että ne olisivat paksut, vaikka yksittäinen hius olisi ohut.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ne todellakin hinnoitellaan pituuden mukaan koska paksuja hiuksia on vähemmän kuin ohuita joten väriä menee suunnilleen saman verran riippumatta siitä onko tukka paksu vai ohut.. Mutta helppohan se on huijata ihmistä joka on sairaalloisen ylpeä tukkansa paksuudesta.Alkuperäinen kirjoittaja ilmukka:en miäkää oo kuullu että paksuuden mukaan hinnoteltais värjäys,pituuden mukaan kylläkinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Höpönlöpönpöpön, ei todellakaan vaikuta hintoihin, ne erot hiusten paskuudessa eivät todellakaan ole niin mainittaviaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:REPSKOPS *tyrsk*Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Se on kuule aika olennainen tieto, kun puhutaan näistä hinnoista. Kun mulla sattuu olemaan paljon yli puolet paksummat hiukset kuin keskivertosuomalaisella niin totta kai se vaikuttaa hintoihin! Jos olisin ollut hentohiuksinen niin väriä ei olisi kulunut niin paljon, aikaa ei olisi mennyt 2h jne. niin siihen verrattuna toi on sairaan edullinen kampaamo.Alkuperäinen kirjoittaja Minna:8 kertaa viittaus ap:n hiusten paksuuteen, ap:n toimesta :headwall: :headwall: Voi elämä sentään
takuulla ei yksi hius ole niin paksu eikä hiuksia ole niin paljon että väriä menisi tavallista enempää. Paitsi jos ammattitaidoton kampaaja ei ole osannut sekoittaa väriä oikein ja on tehnyt siitä hiuslaadulle epäsopivaa jolloin sitä joutuu lätkimään päähän törkeitä määriä.Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mites kun mulla on jo yksi hius paksu ja niitä on myös erittäin paljon? Kampaaja juuri sanoi, että mun hiuksiin meni harvinaisen paljon väriä. Mulla on yksi hius paksu, mutta lisäksi mulla on hiuksia myös niin paljon, että ne olisivat paksut, vaikka yksittäinen hius olisi ohut.
Mut hei, nyt onkin kyse tytsistä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Eihän nyt jumalauta missään kampaamossa hinnoitella hiusten paksuuden mukaan!!!Yleensä värjäykset hinnoitellaan joko lyhyisiin,puolipitkiin tai pitkiin hiuksiin.Kyllä sua on nyt tytsi huijattu jos kampaaja on ottanut sulta lisähintaa hiusten paksuuden vuoksi...
No kun eihän sitä voi ketä tahansa päästää hiuksiaan ronkkimaan ja itse ei oikein osaa omaa päätä laittaa...Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Tää onkin muuten jännä juttu, että usein kampaajilla itsellään on tosi huonokuntoiset ja hampsut hiukset..Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Mä käyn aina kalliissa kampaamossa syystä, että en halua kuulla vittuilua ohuesta tukastani enkä halua, että tyyliäni arvostellaan ylipäätään.
Kun menee kampaamoon, kannattaa ensimmäiseksi katsoa, että kaikilla kampaajilla on hyvännäköinen tulla itsellään.
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Mut hei, nyt onkin kyse tytsistä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Eihän nyt jumalauta missään kampaamossa hinnoitella hiusten paksuuden mukaan!!!Yleensä värjäykset hinnoitellaan joko lyhyisiin,puolipitkiin tai pitkiin hiuksiin.Kyllä sua on nyt tytsi huijattu jos kampaaja on ottanut sulta lisähintaa hiusten paksuuden vuoksi...
juu mulla on kans paksu tukka ja vuosi sitten vielä persaukseen asti mutta eipä tuo kampaaja ikinä maininnu että vielä paksuudesta ottais lisähintaa...herrajumala johan se ois maksanu maltaita tosin ehkä sulla on sit multisuper paksu tukka????Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mites kun mulla on jo yksi hius paksu ja niitä on myös erittäin paljon? Kampaaja juuri sanoi, että mun hiuksiin meni harvinaisen paljon väriä. Mulla on yksi hius paksu, mutta lisäksi mulla on hiuksia myös niin paljon, että ne olisivat paksut, vaikka yksittäinen hius olisi ohut.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ne todellakin hinnoitellaan pituuden mukaan koska paksuja hiuksia on vähemmän kuin ohuita joten väriä menee suunnilleen saman verran riippumatta siitä onko tukka paksu vai ohut.. Mutta helppohan se on huijata ihmistä joka on sairaalloisen ylpeä tukkansa paksuudesta.Alkuperäinen kirjoittaja ilmukka:en miäkää oo kuullu että paksuuden mukaan hinnoteltais värjäys,pituuden mukaan kylläkinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Höpönlöpönpöpön, ei todellakaan vaikuta hintoihin, ne erot hiusten paskuudessa eivät todellakaan ole niin mainittaviaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:REPSKOPS *tyrsk*Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Se on kuule aika olennainen tieto, kun puhutaan näistä hinnoista. Kun mulla sattuu olemaan paljon yli puolet paksummat hiukset kuin keskivertosuomalaisella niin totta kai se vaikuttaa hintoihin! Jos olisin ollut hentohiuksinen niin väriä ei olisi kulunut niin paljon, aikaa ei olisi mennyt 2h jne. niin siihen verrattuna toi on sairaan edullinen kampaamo.Alkuperäinen kirjoittaja Minna:8 kertaa viittaus ap:n hiusten paksuuteen, ap:n toimesta :headwall: :headwall: Voi elämä sentään