Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:laitas kuvaa
oli kyllä edullinen...
Eikös kampaamot saa alennuksella tai jostain tukusta ym?Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Mo mulla pari tuntia kestävä permanentinteko kustantaa vähän vähemmän.
(tottapuhuen iaika pieni tuntipalkka tosta tulee kun kai ne aineetkin jotain maksavat)
Mistäs noin päättelit? Ihan omasta lompakosta tuli =)Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:No onhan se halpaa, varsinkin kun nekin rahat tulee äidin lompakosta
Miksi tulisi äidin lompakosta?Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:No onhan se halpaa, varsinkin kun nekin rahat tulee äidin lompakosta
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mistäs noin päättelit? Ihan omasta lompakosta tuli =)Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:No onhan se halpaa, varsinkin kun nekin rahat tulee äidin lompakosta
Vai että 10 asiakasta päivästä ja jokaisessa menee kaksi tuntia, niin kampaajako tekisi 20 tuntisia työpäiviä . Ja vaikka ei ole vuokrapaikka, niin on se tila joskus jotain maksanut.Alkuperäinen kirjoittaja Ei minusta:Eikös kampaamot saa alennuksella tai jostain tukusta ym?Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Mo mulla pari tuntia kestävä permanentinteko kustantaa vähän vähemmän.
(tottapuhuen iaika pieni tuntipalkka tosta tulee kun kai ne aineetkin jotain maksavat)
Jos esim on 10 asiakasta päivässä ja tienaat jokaisesta 57 on se päivässä 570e, joten ei se mun mielestä mitenkään vähän oo, jos on vielä oma kampaamo(ei vuokra) ja tosta muutama kymppi väreistä pois..
Alkuperäinen kirjoittaja Ei minusta:Eikös kampaamot saa alennuksella tai jostain tukusta ym?Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Mo mulla pari tuntia kestävä permanentinteko kustantaa vähän vähemmän.
Jos esim on 10 asiakasta päivässä ja tienaat jokaisesta 57 on se päivässä 570e, joten ei se mun mielestä mitenkään vähän oo, jos on vielä oma kampaamo(ei vuokra) ja tosta muutama kymppi väreistä pois..
Alkuperäinen kirjoittaja Ei minusta:Eikös kampaamot saa alennuksella tai jostain tukusta ym?Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Mo mulla pari tuntia kestävä permanentinteko kustantaa vähän vähemmän.
Tota, siis sekö on historiaan kirjoitettu että jokainen asiakas vie parturin aikaa 2h?Alkuperäinen kirjoittaja just juu:Vai että 10 asiakasta päivästä ja jokaisessa menee kaksi tuntia, niin kampaajako tekisi 20 tuntisia työpäiviä . Ja vaikka ei ole vuokrapaikka, niin on se tila joskus jotain maksanut.Alkuperäinen kirjoittaja Ei minusta:Eikös kampaamot saa alennuksella tai jostain tukusta ym?Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Mo mulla pari tuntia kestävä permanentinteko kustantaa vähän vähemmän.
Alkuperäinen kirjoittaja Ei minusta:Tota, siis sekö on historiaan kirjoitettu että jokainen asiakas vie parturin aikaa 2h?
Oletko koskaan kuullut että monella on kotona parturi?
No on mulla sitten stnan kiskuri parturi, viimeksi meni mulla aikaa 1,5h ja kiskoi 85euroa :kieh: Pitääpä ens kerralla muistuttaa että se on se työ aika mistä sitä rahaa otetaan pelkästään, ei hiuksien pituus,värit,leikkaus,hiusten paksuus jne..Alkuperäinen kirjoittaja just juu:Alkuperäinen kirjoittaja Ei minusta:Tota, siis sekö on historiaan kirjoitettu että jokainen asiakas vie parturin aikaa 2h?
Oletko koskaan kuullut että monella on kotona parturi?
No jos sulla ei sitä 2 tuntia asiakkaassa mene, niin tuskin siitä sitten saa 57 euroa. Ja todellakin on niin paljon muita kustannuksia, mitkä myös pitää ottaa huomioon. Jos todellakin ajattelet, että kampaamoalalla rikastuu, niin ryhdy ihmeessä kampaajaksi!