Olipas edullinen kampaamo :)

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla värjättiin tänään kampaamossa tyvi, muotoiltiin otsatukka uudelleen ja leikattiin latvoista kerroksittain, aikaa kului yhteensä kaksi tuntia ja kampaaja joutui kolme kertaa valmistamaan mulle sitä väriä, jota tuli tyveen. Siitä huolimatta maksu oli vain 57 euroa :eek: Tosi halpaa! :)

Ei minusta
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Mo mulla pari tuntia kestävä permanentinteko kustantaa vähän vähemmän.

(tottapuhuen iaika pieni tuntipalkka tosta tulee kun kai ne aineetkin jotain maksavat)
Eikös kampaamot saa alennuksella tai jostain tukusta ym?

Jos esim on 10 asiakasta päivässä ja tienaat jokaisesta 57 on se päivässä 570e, joten ei se mun mielestä mitenkään vähän oo, jos on vielä oma kampaamo(ei vuokra) ja tosta muutama kymppi väreistä pois..

just juu
Alkuperäinen kirjoittaja Ei minusta:

(tottapuhuen iaika pieni tuntipalkka tosta tulee kun kai ne aineetkin jotain maksavat)

Jos esim on 10 asiakasta päivässä ja tienaat jokaisesta 57 on se päivässä 570e, joten ei se mun mielestä mitenkään vähän oo, jos on vielä oma kampaamo(ei vuokra) ja tosta muutama kymppi väreistä pois..
Vai että 10 asiakasta päivästä ja jokaisessa menee kaksi tuntia, niin kampaajako tekisi 20 tuntisia työpäiviä :eek: . Ja vaikka ei ole vuokrapaikka, niin on se tila joskus jotain maksanut.

hui hai hiisi

+ verot ja vakuutuksen jne.. jne... loppupeleissä käteen jää hyvin hyvin vähän

Mutta siitä menee aika siivu kaikkeen muuhun. Yrittäjälle käteen jäävä osuus on paljon pienempi..

Ja laskes vielä se, että jos teet kymmenen asiakasta, joiden kaikkien laitto vie kaksi tuntia. 20 tuntisesta työpäivästä 570 euroa. Paljon?

Tuolla kampaamossa missä olin, maksaa pitkien hiusten raidatkin vaan 35e, mulle 40e kun on tosi paksu tukka. Kesti puoltoista tuntia, kun mulle viimeksi laitettiin siellä raidat. Toi tänpäiväinen 57e on tosi halpa hinta, mutta muista asiakkaista saavat vieläkin vähemmän, kun noi tyven värjäys ja leikkaus olisivat hentohiuksisemmalle maksaneet vielä vähemmän.

Ei minusta
Alkuperäinen kirjoittaja just juu:

Vai että 10 asiakasta päivästä ja jokaisessa menee kaksi tuntia, niin kampaajako tekisi 20 tuntisia työpäiviä :eek: . Ja vaikka ei ole vuokrapaikka, niin on se tila joskus jotain maksanut.
Tota, siis sekö on historiaan kirjoitettu että jokainen asiakas vie parturin aikaa 2h?

Oletko koskaan kuullut että monella on kotona parturi?

tavallinen äiti
Yks sukulainen on kampaaja, tuntuu tienaavan hyvin kun käyvät pari kertaa vuodessa Lontoossa jne. lisäks molemmille lapsilleen ostaneet kämpät kaupungin keskustasta. Autoa vaihtavat parin vuoden välein. Ei velkoja.

Että miettikääs siitä jääkö mitään käteen, niinkun joku tossa epäili. ;)

just juu
Tota, siis sekö on historiaan kirjoitettu että jokainen asiakas vie parturin aikaa 2h?

No jos sulla ei sitä 2 tuntia asiakkaassa mene, niin tuskin siitä sitten saa 57 euroa. Ja todellakin on niin paljon muita kustannuksia, mitkä myös pitää ottaa huomioon. Jos todellakin ajattelet, että kampaamoalalla rikastuu, niin ryhdy ihmeessä kampaajaksi!

Toi 57e oli ihan älyttömän edullinen hinta, tädilläni on lyhyet hiukset, joiden raidoitus ja leikkaus maksoi jossain kampaamossa 69e :eek: Mulle se kampaaja sanoi, että hänellä ei usein käy niin paksutukkaisia aiakkaita kuin minä ja mun hiusten paksuuskin lisäsi raitojen hintaa vain 5e...voin kertoa, että mun hiuksiin kuluu väriä todella paljon jo tyven laitossa ja raidoissa. Eli ei siinä rikastumaan pääse.

Ei minusta
Alkuperäinen kirjoittaja just juu:

No jos sulla ei sitä 2 tuntia asiakkaassa mene, niin tuskin siitä sitten saa 57 euroa. Ja todellakin on niin paljon muita kustannuksia, mitkä myös pitää ottaa huomioon. Jos todellakin ajattelet, että kampaamoalalla rikastuu, niin ryhdy ihmeessä kampaajaksi!
No on mulla sitten stnan kiskuri parturi, viimeksi meni mulla aikaa 1,5h ja kiskoi 85euroa :kieh: Pitääpä ens kerralla muistuttaa että se on se työ aika mistä sitä rahaa otetaan pelkästään, ei hiuksien pituus,värit,leikkaus,hiusten paksuus jne..

Tuota noin, miksi mun pitäis alkaa kampaajaksi, koska ala ei vois vähempää kiinnostaa? Ihme nus nussiaa.. :whistle:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä