Olipa tänään ihana kesälomareissu lasten kanssa :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kerran yks ystävä sano mulle että "koska SÄ olet työtön, niin mun poikaystävä joutuu maksamaan palkastaan veroa ja se veetuttaa heitä molempia" Ja kun yritin sanoa että vaikka en olis työtön, niin kuitenkin joutuisi hän veroa maksamaan. Tää ystävä kilahti ja alko uhkailemaan ties millä.

No parin kuukauden päästä kun olin töissä, niin kysyin että joutuuko se poikaystäväsi edelleen maksamaan niitä veroja. Tää vastas että "joutuu". Mä siihen että "kas kummaa"

Eli yhtä ihmistä, yhtä työtöntä syytetään siitä kun joku joutuu maksamaan veroja. Vaikka tämän ketjun aloittaja tai joku muu "elämäntapatyötön" työllistyisi, niin kuitenkin teiltä ne verot menisi. Ketäs sit haukkuisitte, tietty seuraavaa työtöntä joka tälle palstalle eksyy.

Tämä oli sen mun pointti, että ette voi syyttää YHTÄ ihmistä siitä että joudutte veronne maksamaan. Olisi hän sitten "elintapatyötön" tai ei. Ja jos teillä pieni palkka, niin se tuskin työttömien syy. On se sitten pieni ennen tai jälkeen verojen :)

Ei muuta, goodnight! :)

[QUOTE="vieras";28672199]Jos maksat 20000 ansiotuloveroa vuodessa niin 1000 menee Rollolaisten elättämiseen. Halusit tai et.[/QUOTE]

Onpas hurja summa. Siitähän jää peräti 19000 muualle mentäväksi ;) Enemmän mä sitä 19000 miettisin kun tonnia, tuosta summasta :)

[QUOTE="Huulipuna";28672037]Voi elämä, mikä äo tällä tyypillä on.
Toivottavasti ei ole geenit jatkuneet.[/QUOTE]

Niin, toisilla on matala äo ja toisilla ei ole sydämessään sivistystä. Puutteensa kullakin, jos ymmärrät, mitä tarkoitan...

Me ollaan menos Power parkiin ainakin kerran (vammaisen avustaja eli minä tai mies saa ilmaisen rannekkeen), käydään Farmissa Seinäjoella (taas pääsee avustaja ilmaiseksi), Tampereella käydään faijan työnä ja yritän keksiä siihen vielä jotain muuta.

[QUOTE="hmmm";28672328]Ähtärin eläinpuisto?[/QUOTE]

Mä en oikein tiedä et tykkäiskö 9v ja 12v pojat viel tuollaisesta.. Kun olivat pieniä ni käytiin korkeasaaressa. Ehkä jonkun leijonan näkeminen vois tuota nuorempaa viel kiinnostaa, mut tuo 12v ei varmaan kovin nauttis reissusta, luulisin

En tiedä missä asut, mutta vesipuisto kuten Serena kiinnostaa varmaan tuonikäistä. Tosin en oo hetkeen käynyt, joten siisteydestä en sano mitään.

Meillä 8-vuotias tyttö, ja nyt lomalla käydään Virossa hotellimatkalla, mökillä, kaukana olevassa mummolassa, Särkänniemessä ja Lintsillä. Ja vietetään myös Helsinki-päiviä (Suomenlinna, Luonnontieteellinen museo, Kansallismuseo, uusi Lasten museo ja Sibelius-monumentti. Heurekassa käydään myös.

Mulla on koko kesä lomaa, miehellä 5 viikkoa.

Käytiin särkänniemessä. Pieni hetki siitä, kun siellä on tullut viimeksi käytyä.

Mitäs muuta sitä tälle kesää vielä keksis, Virossa mennään käymään, mutta muutoin Suomen sisällä ajateltiin pysyä

Meillä mennään hiukan fiiliksellä vain. Tallinnaan mekin ollaan menossa ja ajellaan Porin lähettyville uimaan. Ehkä myös Puuhamaahan, sitä ei ole vielä lyöty lukkoon mutta suunnitteilla on. Sekä Korkeasaari

Yhteistyössä