Käytiin särkänniemessä. Pieni hetki siitä, kun siellä on tullut viimeksi käytyä.
Mitäs muuta sitä tälle kesää vielä keksis, Virossa mennään käymään, mutta muutoin Suomen sisällä ajateltiin pysyä
Muumimaailma on kiva! Ja Naantali kaunis.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Käytiin särkänniemessä. Pieni hetki siitä, kun siellä on tullut viimeksi käytyä.
Mitäs muuta sitä tälle kesää vielä keksis, Virossa mennään käymään, mutta muutoin Suomen sisällä ajateltiin pysyä
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;28672178:Muumimaailma on kiva! Ja Naantali kaunis.
Niin, 4,85%... Ei 100%. Mut joo...![]()
Onpas hurja summa. Siitähän jää peräti 19000 muualle mentäväksiEnemmän mä sitä 19000 miettisin kun tonnia, tuosta summasta
![]()
Anteeksi kfkfkf kun pilasin sun ketjun, mut nyt hiljenen.
Ps kannattaa hakea passi ajoissa jos matkalle mielii, voi olla jonkinlaiset jonot näin kesällä![]()
ihan tiedoks et työtön maksaa monesti suurempia veroja kuin töissä oleva....
Miten tykkimäki? Mun siskonlapset hulluna siihen![]()
Onpas hurja summa. Siitähän jää peräti 19000 muualle mentäväksiEnemmän mä sitä 19000 miettisin kun tonnia, tuosta summasta
![]()
Maksaa veroja mistä? Tuista vai? Eikö ne oo ilmasta tuloa?
Kaikki työttömät ai hae tukia. Esimerkiksi minä en ole koskaan työttömänä ollessani hakenut yhtään mitään tukia. Ansiosidonnaisesta maksan 20-21% veroa, paljon enemmän kuin olin töissä.
Ja myös työttömyystuista menee vero, eli maksetaan veroa verosta... Näin.
Alkuperäinen kirjoittaja työtön myös;28672396:Mitä se ansiosidonnainen sitten on? Palkkatuloa?