Olipa taas äiti....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heila

Aktiivinen jäsen
07.02.2008
4 098
1
36
Kirjastossa pojan kanssa ja tuli yks äiti lapsilauman kanssa tänne. Minun poika heti meni "tervehtimään" niitä lapsia ja ojensi kuorma-autoa yhdelle niistä äidin poijista. Tämä äiti rupee muka kauhuissaan siinä että "Älä lyö sillä,älä lyö sillä" :o Vaikka tasan kyllä huomas että ei tosiaan ollut minun lapsi ketään autolla lyömässä vaan nätisti sitä anto tämän tätin lapsille....Että pitääkin aina tuollaisia keksiä :headwall:

Siis meni sen pojan eteen seisomaan miten yleensäkin mennään kun on asiaa/halutaan toiselle jotain antaa ja nätisti sitten suoristi käden ja antoi sitä autoa sille toiselle.... =) Että en ihan heti ainakaan itse saisi käsitystä että toinen on lyömässä.Pikkukylä kun on tämä niin tuli heti tunne että pitää vaan saada jotain keksiä mistä juoruta.... ;) Mut enhän tiedä,en tosiaan tämän tädin pään sisään nähnyt mitä hänen mielessä liikkui.... :/

no mulla on suloinen poika, joka tekee tuttavuutta esim. ojentamalla lelua, mutta sitten saattaa ihan ilman ennakkovaroitusta tintata toista sillä lelulla tai tönäistä nurin ja jatkaa sitten sitä suloisena olemista...siksi saatan antaa joskus vähän oudon kuvan, kun menen näennäisesti tyyneltä lapseltani ottamaan vasaran kädestä, että : älähän nyt anna sitä sille " Nicolle", tulehan tänne...luulevat varmaan, etten halua heidän lastensa olevan omani kanssa tekemisissä.
T: nimim. "lapseni viisastumista odotellessa..."

Varmaankin tavallista käytöstä heidän perheessään tuo lyöminen lasten kesken.
Meillä on tuttu perhe jonka äiti sanoo usein jotain vastaavaa meidän lapsille vaikka eivät ole tehneet mitään.. ja meidän lapset katsovat silmät ymmyrkäisinä että mistä tuollainen kysymys tuli.. omat lapseni tuntien heillä ei usein ole käynyt edes mielessä että voisivat tehdä mitä tuttu aikuinen "ehdottaa"

Yhteistyössä