A
aloitin
Vieras
On joo tosi tossun alla.
Yleensä parisuhteissa kai yritetään saada jonkinlainen tasapaino aikaiseksi? En näe syytä miksi kenenkään pitäisi olla tossun alla?
Nyt olen kanssasi samaa mieltä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
On joo tosi tossun alla.
Yleensä parisuhteissa kai yritetään saada jonkinlainen tasapaino aikaiseksi? En näe syytä miksi kenenkään pitäisi olla tossun alla?
Kiitos tarinastasi! Tämä kuulostaa vähän kuin meillä asuisit, en minäkään mistään pienistä stressaa. takana on mm. maksettu reissu minen ei sitten lähdetty kun mies veti herneet neään jostain aivan olemattomasta. Siis esimerkkejä on miljoona vähän isommista asioista mitkä on jäänyt hänen osalta ja osittain muidenkin osalta kun herraa ei huvita. Kyllä se joitakin juttuja hoitaa, tuo on vain niin käsittämätöntä miten hän käyttäytyy kun on sovittu/maksettu jotain/muutto/matka mikä nyt ikinä... Huoh... Ei täälläkään neuvottomaksi koskaan ole joutunut, pettymyksiä senkin edestä nielty.
Kiiiiiitos sinulle <3 Onhan se asiansa jo ryssinyt ajat sittene ennen minua, olen kaiketi ottanut siitä "projetkin" joka pitää pelastaa ja saada raiteilleen.. Kyllä minä vähän aikaa vielä jaksan, mut voi olla että siihen tulee loppu pian jos tää jatkuu tämmöisenä.
Aivan varmasti kävisit. Onneksi tuollainen suhde olisi aivan mahdoton koska itse en sietäisi sekuntiakaan tuollaista v*ttuilua ja ilkeilyä. Puhumattakaan siitä että kumppani suuttuisi siitä kun hänelle sanoo että en ymmärrä puheestasi mitään, voitko toistaa ja selittää.
Puspus vain, ja hyvää muuttoa. Ja voimia koko perheelle <3