Ei jumalauta minkä mies teki!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aloitin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos tarinastasi! Tämä kuulostaa vähän kuin meillä asuisit, en minäkään mistään pienistä stressaa. takana on mm. maksettu reissu minen ei sitten lähdetty kun mies veti herneet neään jostain aivan olemattomasta. Siis esimerkkejä on miljoona vähän isommista asioista mitkä on jäänyt hänen osalta ja osittain muidenkin osalta kun herraa ei huvita. Kyllä se joitakin juttuja hoitaa, tuo on vain niin käsittämätöntä miten hän käyttäytyy kun on sovittu/maksettu jotain/muutto/matka mikä nyt ikinä... Huoh... Ei täälläkään neuvottomaksi koskaan ole joutunut, pettymyksiä senkin edestä nielty.

Ei kuulosta kovin terveeltä aikuiselta tuo miehesi... Miks sää tommosta kahtelet?

Kai minä olen vähän semmosen projektin ottanutkin tuosta.. Sais alkaa vaan tämäkin työ tuottamaan tulosta. Tosin jos kauan jatkuu vielä tuollainen teinimäinen omannavan tuijottelu niin on aivan varma, että jää yksinään. Oltiin me erossakin yhdessä vaiheessa muutama kuukausi kun pistin pihalle miettimään tekosiaan. Ikävähän siinä tuli ja toinen oli maansa myynyt siinä vaiheessa. takaisin kuin otin niin oli ihan kunnolla jonkun aikaa kunnes alkoi taas olemaan asiat hyvin niin piti käydä olemaan rasittava, ei se näköjään itselleen mitään voi. Huoh! Mutta että tästä nyt lähtisi ja kaikki jäisi omille niskoille, ei tule kuulonkaan, pakko vielä ihmetellä jokunen kuukausi. Aion ottaa aika rennosti muuton jälkeen, kaipa ne pyykitkin alkaa pesemään itse itsensä. taidankin laittaa erilliset pyykkikorit hälle ja mulle ;)

Vaikuttaa kyllä ap todellakin kunnianhimoiselta ja voimakastahtoiselta. Onkohan päässyt käymään niin että on "my way or no way". Siis ap:n viesteistä loistaa kauas miehen halveksiminen, joten kauheasti ei tunnu sitä tsemppiä riittäneen miehen kohdalle ap:lta. Jos jo kolme vuotta olet tuloksetta väkisin koittanut miestä omaan muottiisi saada, niin kannattaisiko jo kokeilla toisenlaista lähestymistapaa?

aika epäselvä aloitus, että ap vois vähän paremmin selitellä kuvioitaan. mulla tuli sellanen kuva että ap on tehnyt kaiken mutta mies huitelee jossain ja lopuksi ei haluakkaan mitään. no oli miten oli toivottavasti asiat on selkiytyneet?

Kiiiiiitos sinulle <3 Onhan se asiansa jo ryssinyt ajat sittene ennen minua, olen kaiketi ottanut siitä "projetkin" joka pitää pelastaa ja saada raiteilleen.. Kyllä minä vähän aikaa vielä jaksan, mut voi olla että siihen tulee loppu pian jos tää jatkuu tämmöisenä.

Ahaa, otit rentun ja kuvittelit voivasi muuttaa hänet kunnolliseksi. Sisko hyvä, unohda moiset kuvitelmat. Renttu on renttu, voit yhtä hyvin ampua itseäsi jalkaan kuin jatkaa tuota.

Aivan varmasti kävisit. Onneksi tuollainen suhde olisi aivan mahdoton koska itse en sietäisi sekuntiakaan tuollaista v*ttuilua ja ilkeilyä. Puhumattakaan siitä että kumppani suuttuisi siitä kun hänelle sanoo että en ymmärrä puheestasi mitään, voitko toistaa ja selittää.

Puspus vain, ja hyvää muuttoa. Ja voimia koko perheelle <3

ap on kertonut kokeneensa vuosi sitten burn outin! mies on varmaan osasyyllinen asiaan,mies kuulostaa hyvin itsekkäältä, ajattelemattomalta.

minä ymmärrän ap:ta hän kaipaa lohtua, täällä ihmiset tykkää saivarrella,eikä ota ollenkaan kanttaa siihen miten väärin MIES toimii!

ymmärrätkö jos yksi ihminen joutuu kantamaan kaiken yksin,mikä kuuluis jakaantua kahdelle ihmiselle hän väsyy, turhautuu, sillloin voi ulosanti olla vähän vittumaista!

onko hän persoonana vittumainen,tuskin, mutta olosuhteiden vuoksi,voi hyvinkin olla että on.

eikä siittä burn outista parannuta hetkessä,etenkin jos puolisokin jatkaa vaan loisimista!

Yhteistyössä