Olipa päivää:D

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Olin yhdessä ravintolassa syömässä tänään(Helsingissä) ja ravintolan pomo käveli ja sanoi että olen tuttu näköinen, minä aijaa okej, sitten hän kysyi olenko täältä, mitä ten tänään ja pla pla ja tarjosi mulle kaikki ruoat ja teetä kun ajattelin vielä sen tilata, mutta kaikki oli ilmaista mulle ja vielä sanoi mulle että huomenna voi näyttää mulle Helsinki, mä olin että voi ei, en kiitos voi, kyllä oli ahdistava tilanne, mutta onko oikeasti Helsingissä niin tai oliko se sen takia kun ravintolassa oli vain 2asiakasta, joo mut hassu oli :laugh:

Olin myös Kampissa, hirveä, siellä kokoajan ne jotka mainosta hiuspidennykset, meikit ja erilaiset voidet on ihan kimpussa arghhh...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
käytätkö sä muuten vihki- ja kihlasormuksia?

En, kun en töissä halua että minusta tiedetään

mut siis vapaa-ajalla

niin? eli vapaa-ajalla?

Joskus, kun en unohda sen päälle laita, tänään ei ollut

Mikä ravintola kyseessä?

Ne ahdistavat myyjät Kampissa, Ompussa, Itiksessä jne on ihan kaikkien kimpussa. Tulveat ottamaan kädestä kiinni, ja yrittävät jutella vaikka toinen puhuisi puhelimessa. Ihan syvältä ne tyypit!

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Taidat näyttää, anteeksi nyt vaan.. maksulliselta naiselta kun noin käyttäytyi.

http://images3.chictopia.com/photos/DeLaCruz/8095534022/black-f21-leggings-black-downtown-la-boots-black-old-navy-jacket-black-sex_400.jpg

mulla on noin sellainen yhdistelmä, paitsi leginksit vaan mustat

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Mikä ravintola kyseessä?

Ne ahdistavat myyjät Kampissa, Ompussa, Itiksessä jne on ihan kaikkien kimpussa. Tulveat ottamaan kädestä kiinni, ja yrittävät jutella vaikka toinen puhuisi puhelimessa. Ihan syvältä ne tyypit!

No en kerro ravintola, mut yks hyvää paikka ja iso....

Juu ne myyijän ihan törkeät, hän pakoti mua ostaa jotain p*** 100lla eurolla, en kiitos tuhlaa penniakaan siihen

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Taidat näyttää, anteeksi nyt vaan.. maksulliselta naiselta kun noin käyttäytyi.

http://images3.chictopia.com/photos/DeLaCruz/8095534022/black-f21-leggings-black-downtown-la-boots-black-old-navy-jacket-black-sex_400.jpg

mulla on noin sellainen yhdistelmä, paitsi leginksit vaan mustat

Ihan ilolinnun näkönen siis.
Mikä se tiukka hame oli mistä puhuit myös?

Mikä ravintola kyseessä?

Juu ne myyijän ihan törkeät, hän pakoti mua ostaa jotain p*** 100lla eurolla, en kiitos tuhlaa penniakaan siihen

Ihmettelin ravintolaa vain siksi, että kunnon ravintoiloissa ei tod. ole koskaan vain kaksi asiakasta.
Tai jos on, niin on helppoa päätellä miksi :D Ehkä se omistaja ahdistelee kaikkia naisia )

Mikä ravintola kyseessä?

Ihmettelin ravintolaa vain siksi, että kunnon ravintoiloissa ei tod. ole koskaan vain kaksi asiakasta.
Tai jos on, niin on helppoa päätellä miksi :D Ehkä se omistaja ahdistelee kaikkia naisia )

Se oli lounas aika, kyllä kun mä menin sisään ihan heti oli paljon asiakkaita mutta ne lähtivät ja jäi vain 2asiakasta

Alkuperäinen kirjoittaja eih:
leginksit
ja miten toi sun suomenkieli voi edelleen olla noin huono?
Mites sulla sen miehes kaa nyt menee?

no en voi mitään että en osaa vieläkään kirjoittaa oikein ilman että tarkistan miljoona kerta.
kaikki hyvin nyt miehen kanssa =) , hän silloin itse löysi meitä....
mun elämästä kyllä voi sarjoja tehdä :|

Yhteistyössä