Olipa päivää:D

miksi sä savanna aina haet huomiota ja sitä että sua sanottaisi hyvän näköiseksi. odotitko että tähänkin joku olisi sanonut nyt että no totta maar se sun safkat maksaa kun sä oot niin nätti,upea,sexy ja kaikkee;)
ja sitten vähättelet omaa ulkonäköäsi ja yrität olla niin viaton. kyllähän sen nyt kaikki tietää että itseäsi upeana pidät jos itseäsi alasti esittelet ympäri suomea.

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Oottepas te ilkeitä! :o

Sehän on kiva, jos se lupas näyttää sulle Helsinkiä ja tarjosi ruuan. Ole varovainen kuitenkin.

Sun mies kokemuksella se ehkä olikin "mukavasti sanottu".. mulla taas kokemusta hieman enemmän kuin sulla, ja sanon että halus pesää ja piti savannaa helppona ...

Sehän on kiva, jos se lupas näyttää sulle Helsinkiä ja tarjosi ruuan. Ole varovainen kuitenkin.

Joo mut mä en halua että hän mulle sen näyttää, kun mulla on mies ja hänellä varmasti jotain ajatuksissa, vaikka kovin mukavalta ja fiksulta vaikuttaa, se ei auta, mä kerroin vaan, mut mä sanoi tuu baariin missä olen töissä, sinne saa tulla ja olla asiakas vaan :D

ja juu porukkaa täällä aina ilkeä :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
en mä hei itseä upeana pidä, mulla ei niin hyvää itsetuntoa ole. Mä kerron vaan, kun on se hauska, mun aina pakko sellaista kertoa, kun olen nainen ja sellainen että oioi oi, eli teini varma vielä sisällä

No ei kai kukaan strippaisi kenellä on hyvä itsetunto. Kyllä nuo kaikki ton sorttiset naiset on huono itsetuntoisia, siksihän ne tekee rahasta melkein mitä vaan, että joku pitäis niistä.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
käyttääkö miehesi maksullisia naisia vai onko hän tyytynyt osaansa ikuisessa selibaatissa?

buahahahaha :laugh: :laugh: :laugh: , voi ei mä kuolen nauruun tosta selabaatin sanasta, sorry :D
No ei mun mies todellakaan käyttää sellaista, hän ei edes baareissa käy, ei juo eikä polta puhumattakaan että hän menee sellaista tehdä, ei hänet kiinosta ketä muu kun mä ja meijän lapsia, ei muakaan kiinosta<---- :x

Joo mut mä en halua että hän mulle sen näyttää, kun mulla on mies ja hänellä varmasti jotain ajatuksissa, vaikka kovin mukavalta ja fiksulta vaikuttaa, se ei auta, mä kerroin vaan, mut mä sanoi tuu baariin missä olen töissä, sinne saa tulla ja olla asiakas vaan :D

En halua ilkeillä, mutta hanki Savanna pikkuhiljaa aivot.
Tälle "miestentuntija" huumekoiralle samat sanat..

käyttääkö miehesi maksullisia naisia vai onko hän tyytynyt osaansa ikuisessa selibaatissa?

buahahahaha :laugh: :laugh: :laugh: , voi ei mä kuolen nauruun tosta selabaatin sanasta, sorry :D
No ei mun mies todellakaan käyttää sellaista, hän ei edes baareissa käy, ei juo eikä polta puhumattakaan että hän menee sellaista tehdä, ei hänet kiinosta ketä muu kun mä ja meijän lapsia, ei muakaan kiinosta<---- :x

mikäs siinä naurattaa?itsehän olet palstalla kertonut ettei teillä petipuuhia harrasteta lainkaan.outo mies jos ei seksi kiinnosta millään lailla

Alkuperäinen kirjoittaja jh:
en mä hei itseä upeana pidä, mulla ei niin hyvää itsetuntoa ole. Mä kerron vaan, kun on se hauska, mun aina pakko sellaista kertoa, kun olen nainen ja sellainen että oioi oi, eli teini varma vielä sisällä

No ei kai kukaan strippaisi kenellä on hyvä itsetunto. Kyllä nuo kaikki ton sorttiset naiset on huono itsetuntoisia, siksihän ne tekee rahasta melkein mitä vaan, että joku pitäis niistä.. :(

Mä en sanoi että on ihan huono itsetunto, mä vaan pidän itseä tavallisena ja huhhuh mitä vaan vai? No mitä vaan voi tehdä kuka muu tahansa mutta en mä, en mä odottaa että joku pidä minusta tai oikeasti pakko se näinkin olla että olisi asiakkaita ja niitä mulla on monta kyllä jotka aina kun mahdollista tulevat mua katsomaan. Kyllä niiden tytön kaa kenen kans olin ollut töissä on loistava itsetunto, hyvää jos mäkin olis voinut itseä noin rakasta

Alkuperäinen kirjoittaja v:

mikäs siinä naurattaa?itsehän olet palstalla kertonut ettei teillä petipuuhia harrasteta lainkaan.outo mies jos ei seksi kiinnosta millään lailla

lainkaan? Voi olla ei kovin usein on eri kun ei lainkaan, ei se vaan meille molemmille ole asia nro yksi

Alkuperäinen kirjoittaja yhteisnäytös:

Olisi mukava ajatus jos sinä Savanna strippaisitte yhdessä.

Minä en ikävä kyllä millään viitsisi, kun on semmoinen vakaumus.

Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:

En halua ilkeillä, mutta hanki Savanna pikkuhiljaa aivot.
Tälle "miestentuntija" huumekoiralle samat sanat..

Jos en niitä olisi ollut en olisi pärjäänyt, kyllä mulla jotain aivoija on =)
ei se aivoista kysee, en mä mitään voi jos ravintolan pomo tarjoa mulle, olisiko mun pitänyt juosta lujasti karkuun sieltä?

ei se aivoista kysee, en mä mitään voi jos ravintolan pomo tarjoa mulle, olisiko mun pitänyt juosta lujasti karkuun sieltä?

Oisit kysynyt että "mitäs odotat multa vastapalvelukseksi? toosaa ei nimittäin heru eikä suihinottoa!"
Tuskin ois enää tarjonnu.

Alkuperäinen kirjoittaja :(:

Oisit kysynyt että "mitäs odotat multa vastapalvelukseksi? toosaa ei nimittäin heru eikä suihinottoa!"

No hoh. Miksi pitää heti sanoa noin tylysti? :laugh: Juu, ei varmaan olisi tarjonnut, vaikka olisi ollut ihan puhtailla motiiveilla liikkeellä, nimittäin olisi aika epäkohteliasta sanoa noin.

Ei hän mitään odottanut, kun mä sanoin etten voi tavata huomenna että näyttät helsinki, niin hän ymmärsi ja sanoi että tulee käymään missä töissä olen....
Varma on jotain taka ajatuksia, mut mitäs mä voin siihen, en ainakaan enää mee sinne, kun mua ahdistaa, että töissä joku katso aina ja sitten vielä vapaa ajalla

Savanna: mies on tajunnut että olet virolainen ja valitettavasti ensimmäinen mielleyhtymä silloin etenkin tiukkiin/paljastaviin pukeutuneena on, että on maksullinen.

Taidat näyttää, anteeksi nyt vaan.. maksulliselta naiselta kun noin käyttäytyi.

http://images3.chictopia.com/photos/DeLaCruz/8095534022/black-f21-leggings-black-downtown-la-boots-black-old-navy-jacket-black-sex_400.jpg

mulla on noin sellainen yhdistelmä, paitsi leginksit vaan mustat

Kuvassa naisella on kyllä toppatakki eikä nahkatakki...

Tuun jotenkin hilpeelle tuulelle positiivisessa mielessä, kun aina luen tuon "leginksit". Tulee mieleen omat kirjoitusvirheet pienenä, jotenkin söpöä.
Kirjoitin: munkki = mungi, lenkki = lengi, kinkku = kingu :D Tein listaa epäterveellisistä ruoista ekalla. :heart:
Okei meni ehkä ot, mutta samapa tuo. =)

ps. Mullekin tullaan säännöllisesti ravintoloissa/syömäpaikoissa jutteleen "niitä näitä", ja olen vain nuori, hyvällä maulla laittautunut nainen. Siihen sen kummempaa tarvi!

Yhteistyössä