Olipa mies saanut palvelua eilen Sampopankissa :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naurukohtaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Naurukohtaus

Aktiivinen jäsen
04.07.2006
3 625
0
36
Mähän hehkutin sitä meiän saamaa lainaa täällä eilen ja mies otti kyseisen lainan Nordeasta.Ennen Nordeaan menoa hän kävi Sampo-pankissa kysymässä luottonsa tarkkoja tietoja että mitä on jäljellä jotta voi sitten suoraan sieltä Nordeasta maksaa ne.Virkailija kun kuuli asian niin sanoi että ´emmä minä sun lainoistas tiedä,soita asiakaspalveluun´ :o mies sitten oli ollut aivan :o :o ja sanonut että hän kovasti haluaisi nyt ne tiedot jotta hän voi sen samantein hoitaa.Virkailija hyvin happamena että ´eikö tätäkin olisi voinut hoitaa vaikka shekillä?´ :o Siis mitä???!!!!! Mä en ole koskaan kuullutkaan moisesta käytöksestä,varsinkaan pankissa :o Lopulta mies sitten sai ongittua luottonsa tiedot jotta pääs maksamaan ne pois :headwall:

Meillä palvelu on ollut samaa tasoa. Lopullinen niitti pankin vaihdolle oli se, että pankki muutti eikä me mahduttu enää ovesta sisälle vaunuilla!
Nyt olemme tyytyväisiä OP:n asiakkaita, suosittelen lämpimästi kaikille.

Itse soitin eilen asiakaspalveluun, kysyin opintolainastani ja ihmettelin tosi sekavaa tiliotettani verkkopankissa. Oli kyllä todella tympeä nainen puhelimessa. Piti minua suunnilleen idioottina kun en osannut tulkita tiliotetta (enkä muute vieläkään osaa, muidenkin mielestä siinä virhe). Kun vaan saan lainan pois sieltä niin tilit pois.

Mulla on vastaava kokemus nordeasta, kun yritin maksaa opintolainoja pois... Sain sitten lopun viimeinen niiltä summan, tilinumeron ja viitteen joilla homman sai hoidettua. Mies joutui hakemaan toisesta pankista 10000? käteistä ja marssimaan niiden kanssa Nordeaan, ennen kuin sai maksettua opintolainat pois :o

Me siirrettiin asiakkuus OP:hen ja me kirjoitettiin vain tarvittavat valtakirjat ja OP:n virkailija hoiti kaiken. Lainan maksu vanhaan pankkiin, korttien kuoletukset ja tilien lopetukset.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Me siirrettiin asiakkuus OP:hen ja me kirjoitettiin vain tarvittavat valtakirjat ja OP:n virkailija hoiti kaiken. Lainan maksu vanhaan pankkiin, korttien kuoletukset ja tilien lopetukset.

Mun käsittääkseni mies teki eilen ihan samalla tavalla.Että se virkailija hoiti ne korttilaskut ja kuoletukset summuut. Tais ottaa Sampon virkailijalle liian koville tuo pankinvaihdos :snotty:

Sampopankkia en voi suositella kellekkään !!! niin kamalaa palvelua sieltä saanut, otin asuntolainan sieltä ja mikään ei mennyt niinkuin paperiin laitettiin. lainaerät mitä sattuu ja sitä ei korjattu vaikka soittelin asiasta... nyt olen jo toisen pankin asiakas mutta pankin vaihtokaan ei meinannut onnistua, hirmu summan ottivat lainan ennenaikaisesta maksusta....

kyllä on mekin kyrsiinnytty niihin ylimielisiin akkoihin! ja oli ne nettisotkut viimenen niitti. nykyisin tyytyväinen osuuspankin asiakas, kaikki toiminu ja palvelu pelannu

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Sampopankkia en voi suositella kellekkään !!! niin kamalaa palvelua sieltä saanut, otin asuntolainan sieltä ja mikään ei mennyt niinkuin paperiin laitettiin. lainaerät mitä sattuu ja sitä ei korjattu vaikka soittelin asiasta... nyt olen jo toisen pankin asiakas mutta pankin vaihtokaan ei meinannut onnistua, hirmu summan ottivat lainan ennenaikaisesta maksusta....

siis ottivat vielä erikseen siitä, että maksoitte lainan pois?
voi jösses.
Ihan erilaista osuuspankilla!

Kyllä, sen tiesinkin että pankit veloittaa jotain jos lainan maksaa ennenaikaisesti pois ... MUTTA kun he siellä oli virheet tehnyt ja vielä tunnustivat että kaikki on mennyt päin p.....tä, niin luulin että olisivat jo antaneet tuon maksun olla.... sain kyllä hieman takaisin mutta piti olla kyllä vihainen ja pommittaa puheluilla ja sähköpostilla.... tuhat euroa jäi sitten maksamaan tuo lainan maksu....

Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Mä olen tyytyväinen sampopankin asiakas. Aina on saatu sieltä niin hyvää palvelua sekä asuntokaupoissa että muutenkin asiakaspalvelussa.

Samoin.

Ja kyllä mulla on sellanen mielikuva, että joka pankki veloittaa siitä tiettyjä korkomaksuja, jos laina maksetaan ennenaikaisesti. Koska sopimushan on sopimus. Tottakai pankki ottaa omansa, mikä pankki sitä ilmaiseksi rahoja lainaa. Lainanottajan vastuulla se, kuinka hyvin osaa ennakoida miten lainan takaisinmaksu menee.

Alkuperäinen kirjoittaja narsku:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:

siis ottivat vielä erikseen siitä, että maksoitte lainan pois?
voi jösses.
Ihan erilaista osuuspankilla!

Tämähän on sopimuskysymys. Esim kiinteän koron lainoissa lisälyhennys maksaa hyvin usein käsittääkseni... Kannattaa sopia maksuttomat lyhennykset ;)

Mä olen saanut aina kaikissa pankeissa hyvää palvelua ja tilit ovat Sampopankissa.

Minun isäni ja hänen omistamansa yritys ovat olleet koko Sampo-pankin olemassaolon ajan asiakkaina siellä.
Viimeksi kun isäni soitti ja pyysi apua jossakin asiassa, pyydettiin häntä soittamaan Tanskaan! Isäni soitti kiltisti mutta sieltä ei saanut palvelua muuta kuin englanniksi ja isäni on niin vanha ettei osaa sitä.
Arvatkaapa vaihtoiko pankkia? Moni muukin yritys kuulemma vaihtoi pankkia viime keväänä "Sampo-kriisin" aikaan. En ihmettele yhtään.

Miehelläni oli myös opintolaina Sampopankissa ja sen piti oikeasti nostaa toisesta pankista se monta tonnia ja maksaa sitten käteisellä laina pois kun ei pankkivirkailijan mielestä muuten onnistunut....

Sanoin jo että tiesin kyllä että pankki velottaa jonkun summan vaan sitä summaa en itse saanut tietää , eivät voineet sanoa kun kysyin.... kun laina maksettiin pois ,summa olisi ollut 3800 e..... sitten saatiin sovittua 1500.... lopulta summaksi jäi se tonni, on kyllä helvetti ihme etteivät voi oikeaa summaa sanoa kun sitä kysytään !!!!! toisen pankin virkailija sovitteli summaa oikeaksi... koska sanoi hänkin ettei mikään pankki voi ottaa noin paljoa,millään laskukaavalla ei saa sitä 3800e....

Yhteistyössä