2v hääpäivä...mies järkkää kaikkea romanttista ja ihanaa, mutta mitä ihmettä mä järkkään miehelle :O Nyt kaipaan neuvoja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Kirjoita sille runo. =) Tai sitten teet jonkun sellaisen suloisen cd:n missä on romanttisia lauluja. :heart: Tai windows movie makerilla sellainen "elokuva" jossa on valokuvia vuoden varrelta ja ihana musiikki+tekstit. :heart: Kukkia, ostat kullallesi kukkia, jonkun ihanan, miehekkään kimpun. Annat kehystetyn kuvan itsestäsi. :heart: Tai vaikka proteiinijauhetta jossain sydänpurkissa. :D

Noniin...nyt alkoi tulemaan ihania ideoita :heart:

Mä haluan tehdä tuon "elokuvan"...mutta en mä tiedä onko meillä mitään movie meikkeriä :| Sa tosin olla aika lyhyt biisi, koska meillä ei ole kuin muutama yhteiskuva...mutta jos ne vaikka vuorottelee siinä eri järjestyksessä :laugh:

Ja sydänpurkki ja protskujauhe oli myös :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Kirjoita sille runo. =) Tai sitten teet jonkun sellaisen suloisen cd:n missä on romanttisia lauluja. :heart: Tai windows movie makerilla sellainen "elokuva" jossa on valokuvia vuoden varrelta ja ihana musiikki+tekstit. :heart: Kukkia, ostat kullallesi kukkia, jonkun ihanan, miehekkään kimpun. Annat kehystetyn kuvan itsestäsi. :heart: Tai vaikka proteiinijauhetta jossain sydänpurkissa. :D

Mä haluan tehdä tuon "elokuvan"...mutta en mä tiedä onko meillä mitään movie meikkeriä :| Sa tosin olla aika lyhyt biisi, koska meillä ei ole kuin muutama yhteiskuva...mutta jos ne vaikka vuorottelee siinä eri järjestyksessä :laugh:

On teillä varmaan kun mullakin on. :whistle: Tai sit tuut meille tekeen, mä itketin siskoa ja kaveria sellaisilla elokuvilla. :saint: Sun pitäis oikeastaan nähdä ne elokuvat, ne on kamalia kun ne itkettää ihmisiä. :D Voihan siinä katos olla lastenkin kuvat ja kuvia teistä erikseen. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja chef:

On teillä varmaan kun mullakin on. :whistle: Tai sit tuut meille tekeen, mä itketin siskoa ja kaveria sellaisilla elokuvilla. :saint: Sun pitäis oikeastaan nähdä ne elokuvat, ne on kamalia kun ne itkettää ihmisiä. :D

Joo...mä koitan saada tuon miehen täältä kämpästä ulos joku hetki...perjantaina ainakin on poissa klo 14-15...soitan sitten sulle niin neuvot. Jollei onnistu niin tuun kylään :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kasvohoito?
Jslkahoito?
Ei ehkä ihan heti osaisi arvata.

Mä olen tehnyt miehelle kasvohoidon joskus, jotta ei se ihan supersuperyllättynyt ois :)

Jalkahoitoon ei suostu menemään, kun ei tykkää. Yritetty on :/

Mä luulen että tosiaan toteutan sem PP:n idean kun se oli niin kiva :)

Yhteistyössä