Olin prostituoitu ennen kuin tapasin nykyisen mieheni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilolintusi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vastasin jo tähänkin, mutta vastaan vielä uudestaan. Siksi että ajattelin että voisin keskustella ihmisten kanssa, avata aiheeseen liittyviä tabuja, kertoa omista kokemuksistani uteliaille, sekä ehkä myös vähän kaipasin keskustelua tästä aiheesta molemmilta kanteilta, tästä kun ei voi oikein kahvipöydässä keskustella. :)

Eikö tässä ole ollutkin ihan kiinnostavaa keskustelua? Et varmaan olettanut, että saisit pelkästään positiivista palautetta aiheesta? Olet hyvin pitänyt pokkasi, siis et ole provosoitunut, älä teekään sitä :)

Öh, mun mielestä sä nyt aika pahasti ylitulkitset. Missä kohtaa mä olen loukkaantunut siitä miten musta tässä puhutaan? Itsehän mä olen itseäni huoraksi nimitellyt, ja joku muu epäili etten siksi olisi oikea maksullinen nainen. Ei mua kiinnosta mitä termiä käytätte, ei mun työ siitä muuksi muutu. Mihin oleellisiin seikkoihin olen jättänyt vastaamatta? Olen pyrkinyt vastaamaan kaikkiin esitettyihin kysymyksiin parhaani mukaan.

Olen vastannut vero-kysymykseen, sekä siihen mitä ajattelen jos joku tunnistaa minut huoraksi siviilissä. Olen myös kertonut etten aio kertoa lapsille ammatistani, enkä oikein näe miksi kukaan muukaan kokisi tarpeelliseksi kertoa. Olethan ottanut huomioon, että mun huoraamisesta ei tosiaan tiedä muut kuin mieheni ja asiakkaani, ja heistä molemmille asia olisi varmaan vaikea myöntää ulkopuolisille, koska silloin myöntäisivät myös oman osallisuutensa siihen toimintaan. En siis näe todennäköisenä että kukaan tulee kyselemään lapsiltanikaan mitään, vai meinaatko että useat miehet kertoo lapsilleen että "isi kävi vähän huorissa ja tuossa se huora muuten just menee"?

Ethän sä tosiaan uskottele itsellesi että asian salassapito on noin yksinkertaisten asioiden varassa. Saiko sun miehesi tietää isältään sun huoraamisesta?
Se mitä sinä kerrot lapsillesi ei näyttele suurtakaan osaa siinä mitä he mahdollisesti tulevat tietämään sinun ja miehesi päätöksestä että äiti toimii huorana.

[QUOTE="vieras";26327349]Eikö tässä ole ollutkin ihan kiinnostavaa keskustelua? Et varmaan olettanut, että saisit pelkästään positiivista palautetta aiheesta? Olet hyvin pitänyt pokkasi, siis et ole provosoitunut, älä teekään sitä :)[/QUOTE]

Joo en tosiaan olettanut, itseasiassa olen hämmästynyt että sain näinkin monta puoltavaa mielipidettä. :) Olen siis varsin tyytyväinen keskusteluun, ainakin pääpiirteittäin.

Tuota noin, mitä se lapsille kuuluu mitä äiti ja isä tekee elääkseen? Elämässä voi tehdä lukemattomia asioita mitkä vaikuttaa joistain tahoista jollain tavalla epäilyttävältä tai väärältä, rikkomatta lakia.

Asia on oikeasti niin yksinkertainen että jokainen päättää omasta elämästään.

VITTU! mä ainakin jättäsin mieheni jos antais mun käydä myymässä pilluani limaisille äijille!!!
Ja mulle itellenikin tulis kyllä väkisinkin sellanen olo ettei mies välitä musta riittävästi jos antais mun pelehtiä toisten kanssa!!!! Mielummin elän oikeasti uskollisessa parisuhteessa, vaikka sitten köyhänä !! kuin tuollasessa että käydään tyydyttämässä koko kylän miehet ... hyi nyt S**TANA!!!!

[QUOTE="vieras";26327363]Ethän sä tosiaan uskottele itsellesi että asian salassapito on noin yksinkertaisten asioiden varassa. Saiko sun miehesi tietää isältään sun huoraamisesta?
Se mitä sinä kerrot lapsillesi ei näyttele suurtakaan osaa siinä mitä he mahdollisesti tulevat tietämään sinun ja miehesi päätöksestä että äiti toimii huorana.[/QUOTE]

Ei saanut ei, mutta edelleen en ymmärrä mistä mun lapset saisi tietää jos ei asiasta tiedä muut kuin mieheni ja asiakkaani. Mulla ei ole kasvokuvallista ilmoitusta missään, en käytä omaa puhelinnumeroani näihin juttuihin, en kerro kellekään asiakkaalle edes oikeaa etunimeäni, asuinpaikasta tai muista yksityiskohdista puhumattakaan. Kukaan, joka ei ole mun asiakkaana ollut, ei voi mua tunnistaaoikein millään perusteellam ja edelleen en oikein usko että mun asiakkaat kertoo lapsilleen käyneensä huorissa. Vai oliko sulla kenties joku keino vielä lisää mistä lapseni saisvat asiasta tietää?

[QUOTE="villasukka";26327405]VITTU! mä ainakin jättäsin mieheni jos antais mun käydä myymässä pilluani limaisille äijille!!!
Ja mulle itellenikin tulis kyllä väkisinkin sellanen olo ettei mies välitä musta riittävästi jos antais mun pelehtiä toisten kanssa!!!! Mielummin elän oikeasti uskollisessa parisuhteessa, vaikka sitten köyhänä !! kuin tuollasessa että käydään tyydyttämässä koko kylän miehet ... hyi nyt S**TANA!!!![/QUOTE]

Kiitos mielipiteestäsi, valitettavasti ajatusmaailmamme ja ilmaisumuotomme poikkeavat toisistaan niin rajusti etten halua sinulle mitään sen kummempaa vastata.

[QUOTE="vieras";26327414]Ilman perusteluita? Sä olet antanut hyvin painavat syyt. Mä ymmärrän täysin että sä voit toimia tuossa ammatissa kun ajattelet noin. Sun ajatus on lähtökohtaisesti niin erilainen. :)´[/QUOTE]

Mun nähdäkseni tuossa sun viestissä ei tosiaan ole mitään perusteluita. Omaa mielipidettään on aika heikko perustella toisen sanomisilla, joten mitä jos nyt muotoilisit sen perustelusi tähän omin sanoin niin voimme paremmin jatkaa tätä keskustelua. :)

Tuota noin, mitä se lapsille kuuluu mitä äiti ja isä tekee elääkseen? Elämässä voi tehdä lukemattomia asioita mitkä vaikuttaa joistain tahoista jollain tavalla epäilyttävältä tai väärältä, rikkomatta lakia.

Asia on oikeasti niin yksinkertainen että jokainen päättää omasta elämästään.

Ei kyse ole mitä lapsille kuuluu, vaan kuulevatko he ja joutuvatko he kantamaan aikuisten heille asettamia painolasteja. Kyse on aikuisten vastuusta.

Viimeisestä lauseesta tuskin on eriäviä mielipiteitä.

Mutta se mikä tässä nyt minua häiritsee (yllättäen eniten) kun lukenut ketjua, että ilmeisesti ap huoraa extrarahaa ilman että maksaa siitä veroja, jotta saa säilytettyä työttömyysetuudet ja mahdolliset muutkin etuudet.

[QUOTE="vieras";26327456]Ei kyse ole mitä lapsille kuuluu, vaan kuulevatko he ja joutuvatko he kantamaan aikuisten heille asettamia painolasteja. Kyse on aikuisten vastuusta.

Viimeisestä lauseesta tuskin on eriäviä mielipiteitä.[/QUOTE]

Noita on kuule vaikka mitä olemassa, huoraaminen ei ole edes pahoin, kiusaaminen sun muu uhkakuva kyllä toteutuu ammatista huolimatta jos on niin ikävässä tilanteessa että siihen on joutuakseen. Kyllä minun lapsuuden pienellä paikkakunnalla oli tiedossa eri vanhempien kikkailut muiden sängyissä, ei se eroa siitä huoraamisesta käytännön tasolla mitenkään vaikka onkin periaatteessa eri asia, molemmat on lyömäaseita. Harvemmin vaan pienet lapset välittää niistä aikuisten touhuista, teinit ja siitä ylöspäin voi olla sitten eri asia.

Mun nähdäkseni tuossa sun viestissä ei tosiaan ole mitään perusteluita. Omaa mielipidettään on aika heikko perustella toisen sanomisilla, joten mitä jos nyt muotoilisit sen perustelusi tähän omin sanoin niin voimme paremmin jatkaa tätä keskustelua. :)

Sä olet antanut perusteet. En minä. Ja sun tilanteestasi tulee kuva juurikin sun sanomasi perusteella. Tajuatko tätä? Oikeesti?

Sulla ja sun miehellä on teidän elämänyhtälö hieman keskeneräinen monelta osin. Ja en tosiaan viitsi vaivautua kirjoittamaan uudelleen sun teksiäsi sun elämästä. Jos et tajua, et tajua.
Voihan tää juttu olla vitsikin.

Mutta se mikä tässä nyt minua häiritsee (yllättäen eniten) kun lukenut ketjua, että ilmeisesti ap huoraa extrarahaa ilman että maksaa siitä veroja, jotta saa säilytettyä työttömyysetuudet ja mahdolliset muutkin etuudet.

Ei, vaan kuten olen sanonut, olen hoitovapaalla. Saan siis vain kotihoidontuen, joka olisi joka tapauksessa tuloista riippumaton. Mieheni tienaa sen verran että muita tukia emme saa. Yksi asia mikä mua suututtaa tässä elämässä, on se että tehdään ihme olettamuksia ilman että edes tiedetään totuutta.

Ei, vaan kuten olen sanonut, olen hoitovapaalla. Saan siis vain kotihoidontuen, joka olisi joka tapauksessa tuloista riippumaton. Mieheni tienaa sen verran että muita tukia emme saa. Yksi asia mikä mua suututtaa tässä elämässä, on se että tehdään ihme olettamuksia ilman että edes tiedetään totuutta.

Ensin imeskelet vieraan miehen kyrpää ja sen jälkeen sinä suukottelet omaa lastasi.

[QUOTE="vieras";26327552]Sä olet antanut perusteet. En minä. Ja sun tilanteestasi tulee kuva juurikin sun sanomasi perusteella. Tajuatko tätä? Oikeesti?

Sulla ja sun miehellä on teidän elämänyhtälö hieman keskeneräinen monelta osin. Ja en tosiaan viitsi vaivautua kirjoittamaan uudelleen sun teksiäsi sun elämästä. Jos et tajua, et tajua.
Voihan tää juttu olla vitsikin.[/QUOTE]

Uh, tajuatko sä itse mitä hedelmällinen ja rankentava keskustelu tarkoittaa? Ihmisen PITÄÄ pystyä perustelemaan mielipiteensä jollain muulla kuin "sähän sanoit niin" repliikillä. Varsinkin kun olet tulkinnut kaikki mun sanomiseni oman mielesi mukaan. Mun mielestä on tosi kohtuutonta esim. sanoa että mun miehen ja mun elämänyhtälö (mitä tällä mahdatkaan tarkoittaa) on keskeneräinen, ja vieläpä monilta osin, vaivautumatta millään tavalla perustelemaan miksi tällaisen olettamuksen on saanut.

Kai mä olen sitten jotenkin vajaa kun olen koko elämäni kuvitellut että mielipiteillä on väliä vasta kun ne pystyy järkevästi perustelemaan.

En jokaista tekstiäsi lukenut kun sitä on aika paljon tässä ketjussa, pahoittelen. Mutta silti siis veroja kierrät.

No niin torttu oot istunut sen työpäätteesi päällä nyt 12 tuntia ja kerjäillyt täällä helppoa huomiota. Väistäs vähän ja könyä ukkos kainaloon jo pikkuhiljaa. Sen pituinen se ;)

[QUOTE="vieras";26327636]Ensin imeskelet vieraan miehen kyrpää ja sen jälkeen sinä suukottelet omaa lastasi.[/QUOTE]

Ja tääs taas oikein argumentoinnin huippuluokkaa! :D

Ensinnäkin a) mä käyn eri kaupungissa keikkailemassa. Kotimatka kestää vähintään tunnin, ja mä myös peseydyn hampaiden pesua myöten ennen kotiinlähtöä. Lisäksi mä en koskaan harrastaisi suojaamatonta seksiä näissä merkeissä, joten kerrotko vielä mullekin millä tavalla mun lapseni saastuu siitä että pusutan häntä kotiin päästyäni? Ehkä sulla on tapana mennä suoraan pusuttelemaan lastasi kun olet nurkan takana imenyt oman miehesi munaa, mutta mä en kyllä moista harrasta. :)

Ei kai siinä, kun aikuinen ihminen sen vapaaehtoisesti tekee, niin siitä vaan.

On vaan niin monenlaista katsantokantaa, toisille seksi ja oma alapää on pyhä asia eikä siedetä ajatusta siitä, että joillekin se seksi on vaan seksiä eivätkä koe, että "se järvi soutamalla kuluisi".

Jokainen tyylillään, mikäs siinä.

...sitä paitsi, ette kai te kauhistelijatkaan kerro seksiasioistanne lapsillenne? Miksi maksullinen nainenkaan -tai mies- niin tekisi?

Ja jos jonkun asiakkaan kautta sana leviäisi lasten korviin, niin ihmetellä täytyy millainen idiootti on, kun lapsille sellaisia kertoilee. Eikö se lähentele jo lapsen seksuaalista ahdistelua?

Kerro mulle miksi se harmittaa SINUA niin paljon että salaan tämän asian? Eikö se ole mun oma valinta? Mitä se oikeastaan sua pitäis edes liikuttaa?

Ja miten ihmeessä minä olen ilmaissut harmini sinun salailusi suhteen. Minulle on ihan sama mitä valehtelet ja mitä et muuten vain kerro, mutta yleensä kai päin naamaa tahallaan valehteleminen on yksinkertaisesti väärin ja siitä voi jäädä kiinni, jolloin seuraukset voivat olla aika ikävät. Minuahan ei sinun valehtelusi liikuta millään tavalla, mutta jos ajatellaan esimerkiksi miten lapsesi tähän asiaan suhtautuisivat joskus tulevaisuudessa, niin ei ole kyse pelkästään sinun ja miehesi pikku salaisuudesta. Ja tässä vaiheessa on turha ihmetellä, mistä lapset muka koskaan saisivat tietää, koska se mahdollisuus on aina olemassa ja itse en ainakaan pystyisi luottamaan siihen, ettei se koskaan tulevaisuudessa vastaan tulisi. Se, että lopetat tämän ammatinharjoittamisen ei vie sitä menneisyyttä ja faktaa mennessään.

Se että elät ja et kerro elämästäsi ei taida olla sama asia kuin että teet elämänvalintasi sen perusteella miten oletat muiden reagoivan siihen. Sinulla on ollut ennenkin näitä ymmärtämisvaikeuksia.

No minusta on parempi elää elämänsä siten, ettei sitä tarvitse salailla ja pelätä koko elämänsä salaisuuksiensa paljastuvan. Eikö elämänvalintoja kannattaisi tehdä sen mukaan, miten niiden valintojen kanssa pystyy elämään eikä niitä tarvitse hävetä ja salailla.

...sitä paitsi, ette kai te kauhistelijatkaan kerro seksiasioistanne lapsillenne? Miksi maksullinen nainenkaan -tai mies- niin tekisi?

Ja jos jonkun asiakkaan kautta sana leviäisi lasten korviin, niin ihmetellä täytyy millainen idiootti on, kun lapsille sellaisia kertoilee. Eikö se lähentele jo lapsen seksuaalista ahdistelua?

Ne lapset kai kasvavat jossain vaiheessa teineiksi ja aikuisiksi. Eihän sen tarvitse olla välttämättä kuin joku ap:n ja miehensä välinen pieni sananvaihto, josta paljastuu hieman liikaa.

Yhteistyössä