N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Just joo, niin varmaan...
En näe että mun mies olis pyytänyt mua myymään itseäni, vaan lähinnä hyyväksyi mun ammattini. Munkaan elintaso ei lähde materiasta, mutta on musta kivempaa olla hyvätulooinen kuin köyhä. Itseni myyminen ei tee mua millään tavalla onnetomaksi, en tee sitä mitenkään väkisin, nautin kovasti seksistä ja musta on mielenkiintoista tavata erilaisia ihmisiä sekä reissata ympäri suomen maan. Mulla on oikeasti todella vaihteleva, kiva ja mielenkiintoinen työ, ja sekin parantaa mun elämänlaatua huomattavasti että nykyään mulla on edes yksi ihminen jolle voin tästä työstäni puhua avoimesti eikä hän tuomitse mua, päin vastoin kuulemma kunnioittaa entistä enemmän. Pitää kuulemma olla todella vahva ihminen että tällaiseen pystyy.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kysymyksiä;26325402:Seksi ei sitten ole sulle vain parisuhteeseen kuuluva intiimi ja herkkä asia, vaan kauppatavara siinä missä maitotölkkikin? Miten jaksat panostaa niin moneen mieheen?
Näetkö työssä mitään varjopuolia?
Milloin aiot kertoa lapsillesi työstäsi ja voisitko rohkaista heitä alalle aikuisena?
Itse tunnut pitävän sitä varsin vastuullisena ja kätevänä elinkeinona joten kai sitä kannattaa mainostaa? Toisaalta, jos yhä useampi alkaa ko. ammattiin niin eikös se haittaa markkinoita?
Tästähän paistaa läpi se, että "ammatissasi" ei ole sinulle kyse pelkästä rahasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26325569:Vaikka en montakaan sanaa tarinasta usko, niin ihan hyvä juttu silti.![]()
Miksi et? Onko täällä jotenkin kovinkin yleistä keksiä asioita ihan päästään?
Sinä miehenä ehkä tunnet alan sivuston, käy vilkaisemassa, mä kirjoitan myös siellä foorumilla.![]()
En tiedä, ehkä heillä on joku tarve puhdistaa omatuntoaan, tuskin he kotona vaimollekaan asiasta avautuu? Enhän tosiaan voi tietää huijaavatko he taustallaan mua samalla tavalla kuin mä heitä, mutta ei mua toisaalta kiinnostakaan.KErran olen törmännyt yhteen asiakkaaseen kaupassa, mutta ei hän sanonut mulle mitään siinä tilanteessa. Aika harva varmaan osoittaa tunnistavansa huoran kadulla, varsinkin jos on oma vaimo mukana.
![]()
Milanna..?
Hemmetin fiksua! Jos olis pokkaa ja näköä, tekisin itsekkin. Seksin myyminen on mun haaveammatti ollu siitä lähtien ku neitsyyteni menetin. Siihen ei vain tarjota "työhönohjausta" =) Kauppiksen aikaan haaveilin oman bordellin pyöritystä, mutta suomessa kun ollaan
Mun mielestä itsensä myymistä on kaikenlainen asiakaspalvelutyö. Kampaajat esittää olevansa kiitollisia asiakkaiden käynneistä, vaikka pääasiassa hekin sitä ammattia rahasta tekevät, vaikka tykkäävät työstään. Baarissa tarjoilijat rupattelee asiakkaiden kanssa samalla kun myyvät viina ja toivottavat tervettulleiksi. Asiakkaat arvostelee työsi jälkeä tai ulkonäköäsi.
Ap:n hommassa vain oikeasti tienaa. Multa lähtee isot pojot kun ootte parisuhteessa saanu homman toimimaan.
Joskus ollaan miehen kanssa puhuttu asiasta ja ei hän sitä pahana pitäisi.
En kai mä niin sanonut? Aloin myymään itseäni 19-vuotiaana, olin jo vuoden toiminut ammatissani silloin.