Olin eilen jopa hetken ihmisen näkönen :D *photos*

No läskihän mie oon, mutta lävistykseni kannan silti ylpeydellä :) Vanhaksi en suostu vielä rupeemaan :D
on sulla vielä piiitkä matka kuljettavana ennenkuin pääset tänne varttuneempien puolelle...ja mitä tulee tohon läskiyteen, olisi varmaan taas aika laittaa itestäni koko vartalokuva, että sitä todellista läskiä tällekin palstalle joskus saataisiin näkyviin :D
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
[QUOTE="vieras";24017132]onko lävistyksesi ikinä estänyt sinua saamasta jotain työtä? tiedän nimittäin monta paikkaa (useimmiten asiakaspalvelussa) jonne ei naamassa lävistyksiä olevaa oteta.[/QUOTE]

No mie oon ollu jo kaheksan vuotta yhessä ja samassa paikassa ja ennen sitä kolme vuotta eri paikoissa mutta samassa työnkuvassa... Olen siis karaokejuontaja, joten siinä ei lävistysten ja tatskojen suuntaan sanota juuta eikä jaata :) En mie edes menis sellaseen työpaikkaan jossa en sais olla oma itseni.
 
on sulla vielä piiitkä matka kuljettavana ennenkuin pääset tänne varttuneempien puolelle...ja mitä tulee tohon läskiyteen, olisi varmaan taas aika laittaa itestäni koko vartalokuva, että sitä todellista läskiä tällekin palstalle joskus saataisiin näkyviin :D
Minen ees rupee siun kanssa tuotsa läskiydestä kisaamaan, koska voittasin kuitenkin :D
 
Nopeesti on hiukset kasvanut! =)
Mut hei , ei niitä kulmakarvoja tarvii välttämättä nyppiä jos hommaa sellaisen kulmakarvaveitsen ja sen kanssa "sheivaa", ei toimi jos on kamalan tummat ja vahvat kulmat mutta sulla varmasti toimis kun on vähän hennommat, paljon nopeampaa ja kivuttomampaa kuin nyppiminen eikä se veitsi maksakaan kuin muutaman euron =)
Kulmakarvat vaikuttaa valtavasti ulkonäköön ja huolitelluilla kulmilla näyttäisit vielä paremmalta :heart:
 
"vieras"
Sulla on hiusraja aika korkealla, kannattaa pitää se otsis vaan. Etkös sä ollut kaljukin jossain vaiheessa? Se oli kaunis, sulla on nätin muotoinen pää.

Meikistä mäkin sanon sen verran että vahvempia, selkeämpiä värejä. Rajaa vaikka tummalla luomivärillä silmät, paljon ripsaria, kulmiin vaikka värillistä kulmageeliä. Sulle sopis huuliin oikein puna, tuollainen hileinen kiilto on mun makuuni vähän pissismäinen.
 
  • Tykkää
Reactions: vartooja
[QUOTE="vieras";24050866]Sulla on hiusraja aika korkealla, kannattaa pitää se otsis vaan. Etkös sä ollut kaljukin jossain vaiheessa? Se oli kaunis, sulla on nätin muotoinen pää.

Meikistä mäkin sanon sen verran että vahvempia, selkeämpiä värejä. Rajaa vaikka tummalla luomivärillä silmät, paljon ripsaria, kulmiin vaikka värillistä kulmageeliä. Sulle sopis huuliin oikein puna, tuollainen hileinen kiilto on mun makuuni vähän pissismäinen.[/QUOTE]

Ehkä mie sen otsiksen otankin sitten kun oon saanu hiukset siihen mittaan kun haluan :) Mie oon jo tohon miun hehtaariottaan tottunu :D Juu kaljukin on tosiaan ollu, viimeks lokakuussa muutaman millin sänki... Itse tykkäsin siitä kaikkein eniten, kun se jostain kumman syystä oli niin huoleton :D
Kiitos meikkausvinkeistä, tosin miulle ne menee ihan hukkaan kun en osaa ite meikata :LOL: Enkä oikeestaan ees halua oppia, käytän meikkiä todella harvoin ja sillon harvoin kun käytän niin meen ystäväni luo ja sillon luotan hänen näkemykseensä :)
 
"hih"
[QUOTE="vieras";24017132]onko lävistyksesi ikinä estänyt sinua saamasta jotain työtä? tiedän nimittäin monta paikkaa (useimmiten asiakaspalvelussa) jonne ei naamassa lävistyksiä olevaa oteta.[/QUOTE]

Kuule pysy sinä vaan siellä asiakaspalvelussasi, sinne nyt ei kukaan fiksu haluakaan ja jotkut on jopa käyneet kouluja siks ettei tarttis tehdä asiakaspalveluhommia siten että joku sanelee sulle vieläpä miltä saat näyttää :LOL:
 

Yhteistyössä