Olin eilen jopa hetken ihmisen näkönen :D *photos*

[QUOTE="sasa";24015406]Hiukset laitettuna? Näyttää pikemminkin siltä, että pinneillä on liimattu hiukset äkkiä päätä myöten kaupassakäyntiä varten.[/QUOTE]

Edessä oli pikkuletti, tuo sivu tosiaan pinnillä kiinni jotta pysyy kuosissa, takaa käännetty latvat ja päältä hieman tupeerattu ja laitettu kuosiin muuten... Se on miulle todelakin hiusten laittamista, kun ne normaalisti on vaan :)
 
Olis kantsinu laittaa kulmakarvoihinki jotain väriä, ja erilainen silmämeikki. Toi lopputulos näyttää lähinnä siltä, kuin joku teini olis vasta opetellu meikkaamaan. Kaunis olet varmasti ilman meikkiä, mut noista läväreistä voi olla montaa mieltä. Vähempikin riittäis. esim. nenäkoru pois ja tilalle vaikka madonna tms. kulmakoruja riittäis yks, jne.
Kulmissa on hieman väriä kyllä... Mutta kun ne tosiaan on tuossa kunnossa (ei siis nypittynä tällä hetkellä, eikä yleensäkään...) niin ei niille ihmeitä voinu tehdä...
Lävistyksistä en luovu!!!! :)
 
"vieras"
Olis kantsinu laittaa kulmakarvoihinki jotain väriä, ja erilainen silmämeikki. Toi lopputulos näyttää lähinnä siltä, kuin joku teini olis vasta opetellu meikkaamaan. Kaunis olet varmasti ilman meikkiä, mut noista läväreistä voi olla montaa mieltä. Vähempikin riittäis. esim. nenäkoru pois ja tilalle vaikka madonna tms. kulmakoruja riittäis yks, jne.
meikistä olen samaa mieltä. meikkasitko itse vai joku muu? värit eivät mielestäni ole hyvät. tulee kokematon meikkaaja mieleen.
 
[QUOTE="vieras";24015478]Kauniit silmät. :)

Jos jotain vinkkejä saa sanoa, niin sulle voisi sopia otsatukka, olet sen verran korkeaotsainen.
Ja nuo kulmakarvat kannattaisi värjäyttää tukan sävyisiksi ja nyppiä. Tai ainakin käyttää kulmakynää (astetta vaaleampi kuin tukka), jos ei halua kestoväriä niihin ottaa.[/QUOTE]

Miulla on nyt hiustenkasvatusprojekti meneillään, ennenku nää on pitkät niin näille tuski tehdään mitään sen kummempaa... Otsis on kyllä ollu ja se sopiikin, mutta siinä tullaan taas sen ongelman eteen että niitä pitäs myös laittaakin...
Kulmat voisin joo värjätä ihan kestolla ja nyppiäkin toki, mutta se kun ei ole sitä lempipuuhaa niin ei sitä tule tehtyä...
 
"vieras"
Kauniit kasvot. Tekis mieli vaan tulla ottamaan ainakin noi kulmalävistykset pois, mua jotenkin kammottaa ne :D Varsinkin jos se tappi vielä kuultaa ihon alta, hrrrr... Mut pitäköön ne jotka tykkää :)
 
[QUOTE="vieras";24015629]meikistä olen samaa mieltä. meikkasitko itse vai joku muu? värit eivät mielestäni ole hyvät. tulee kokematon meikkaaja mieleen.[/QUOTE]

Ystäväni meikkas. Ei ole kokematon meikkaaja.
 
[QUOTE="vieras";24015669]Kauniit kasvot. Tekis mieli vaan tulla ottamaan ainakin noi kulmalävistykset pois, mua jotenkin kammottaa ne :D Varsinkin jos se tappi vielä kuultaa ihon alta, hrrrr... Mut pitäköön ne jotka tykkää :)[/QUOTE]

Kulmalävistykset on kieltämättä huonossa kunnossa, ei ole kunnolla parantunu, mutta pärjään niiden kanssa :)
 
Miulla on nyt hiustenkasvatusprojekti meneillään, ennenku nää on pitkät niin näille tuski tehdään mitään sen kummempaa... Otsis on kyllä ollu ja se sopiikin, mutta siinä tullaan taas sen ongelman eteen että niitä pitäs myös laittaakin...
Kulmat voisin joo värjätä ihan kestolla ja nyppiäkin toki, mutta se kun ei ole sitä lempipuuhaa niin ei sitä tule tehtyä...
Hei hani, ei otsista tartte mitenkäään laittaa pöhkö <3
 
----
Vähän kasari meikki vaaleansinisine luomiväreineen ja vaaleanpunaisine huulikiiltoineen. Mä meikkasin tuolla lailla ala-asteella 11-veenä.

Hiukset näyttää kivoilta, hyvin on kasvaneet niistä kaljukuvista jotka muistan nähneeni. Mutta kaljukin oli ihan kiva.

Meikkivärit vaihtaisin.
 
Vähän kasari meikki vaaleansinisine luomiväreineen ja vaaleanpunaisine huulikiiltoineen. Mä meikkasin tuolla lailla ala-asteella 11-veenä.

Hiukset näyttää kivoilta, hyvin on kasvaneet niistä kaljukuvista jotka muistan nähneeni. Mutta kaljukin oli ihan kiva.

Meikkivärit vaihtaisin.
Tuo meikki ei ole vaaleansinistä nähnytkään... valkoista pääasiassa, mustaa/harmaata myös joukossa ja muistaakseni vähän jotain rusehtavaa sävyä mitä mekossakin oli...
 
----
Tuo meikki ei ole vaaleansinistä nähnytkään... valkoista pääasiassa, mustaa/harmaata myös joukossa ja muistaakseni vähän jotain rusehtavaa sävyä mitä mekossakin oli...
My bad. Kyllä se noissa kuvissa aika vaaleansiniseltä näyttää, mutta johtunee sitten mun näytön asetuksista. Valkoinen ei kyllä vaaleansinistä parempi kuitenkaan ole yli 13-vuotiailla.
 
"vieras"
Olisit erittäin kaunis jos kulmiin jaksaisit vähän panostaa ja edes pari läväriä pois, liika on liikaa.
Tuosta tummasta hiusväristä tykkään enemmän jopa kuin kaljusta tai blondista, ihana :)
 
[QUOTE="Anne";24015906]No ei todellakaan puutu :D Ripset kylläkin aika.. vaisut.. ?[/QUOTE]

Joo kyllä kulmakarvat löytyy, ihan vaikka muille jakamiseen asti :D Ripsivärin laitoin ihan ite, enkä sitä halunnu kahen sentin kerrosta...
 

Yhteistyössä