Oliko revityt farkut 80- tai 90-luvun tyyliä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "rikki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"rikki"

Vieras
Siis sellaiset joissa oli useammat halkiot, reiät tehtynä lahkeisiin?

80-luvun tyylin bileet tulossa ja jotain pitäisi kehitellä siihen. Muistelisin että nuo revityt farkut ainakin olisi tuota aikaa. Lisäksi ajattelin krepata hiukset ja laittaa vahvan meikin. MInkälainen paita olisi hyvä?

Kiitos etukäteen avuistanne :)

Aivan sama millä revit, mutta ne pitää laittaa pesukoneeseen että ne rispaantuvat ja ne pitää olla korkeavyötäröiset ehdottomasti. Oletko minkä kokonen, mulla on aitoja vinot pinot olemassa. Mutta olin sillon noin 50 kg ja 160 cm.

[QUOTE="vieras";25069372]Aivan sama millä revit, mutta ne pitää laittaa pesukoneeseen että ne rispaantuvat ja ne pitää olla korkeavyötäröiset ehdottomasti. Oletko minkä kokonen, mulla on aitoja vinot pinot olemassa. Mutta olin sillon noin 50 kg ja 160 cm.[/QUOTE]

Isompi olen, 170 cm 70 kg.

Eikös ne housut sais niin kätevästi revittyä, että leikkaa saksilla alkuun ja sitten repii käsin loppuun ja rispaa sormin lisää vielä housuja?

Voiko niitten revittyjen housujen alla pitää mustia pitkiksiä? Vai oisko normi värittömät sukkahousut paremmat?

revityt polvista ja takamuksesta, laita vaan tähän aikaa vuodesta ne pitkikset,tuulee sisään:)
Olkatoppaukset korviin asti jakussa ja isot korvikset.
Jos et laita talvilenkkareita kuten 80 luvulla niin nilkkurit:)