Oliko maanantain Kuka tappoi Rosie Larsenin /Jälkiä jättämättä kokonaan ilman tekstitystä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja boxilta katselen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikös MTV3 sisällytä tekstit kuvassa kiinteinä. Ylen kanavat harrastaa sitä erillistä tekstitystä mikä kusahtaa joskus joillain vanhemmilla / halpis boxeilla.

Eikös MTV3 sisällytä tekstit kuvassa kiinteinä. Ylen kanavat harrastaa sitä erillistä tekstitystä mikä kusahtaa joskus joillain vanhemmilla / halpis boxeilla.

Meillä tv sisällä digilähetin ja kyllä me ainakin voimme vaihdella tekstityksen mihin kanavaan ikinä haluamme ja aika monelle kielellekkin.

[QUOTE="Minna";24629619]En tiedä, mut meillä ei ekaan mainostaukoon asti näkynyt ollenkaan tekstejä, boksin buuttauksesta huolimatta. Käytössä on elisan viihde vsdl:n kautta[/QUOTE]

Meillä oli Elisan viihde viikon, mm ylen kanavien tekstit oli kauheeta mössöä. Onneks sen sai palautettua.

Mihin te tekstitystä oikeen tarviitte? Nehän vaan pilaa aina ne ohjelmat kun niitä alkaa vahingossa lukemaan. Täytyis olla valinnallinen että haluuko ne vai ei. Mä ainakin haluan keskittyä vaan kuvaan. ;)

[QUOTE="Minna";24630003]No esim ton ohjelman kanssa oli niin, että olis tarvinnut tekstityksen, ettei olis tarvinnut pitää telkkarin ääniä niin isolla..[/QUOTE]

Kuulokkeet, kuulokkeet hyvä ihminen! :D

Mihin te tekstitystä oikeen tarviitte? Nehän vaan pilaa aina ne ohjelmat kun niitä alkaa vahingossa lukemaan. Täytyis olla valinnallinen että haluuko ne vai ei. Mä ainakin haluan keskittyä vaan kuvaan. ;)
Ei niitä mihinkään tarvitse, mutta mies katsoi samaan aikaan omaa ohjelmaansa tietokoneelta ja siinä ei tekstitystä ollut joten hänellä oli äänet päällä - eikä siihen aikaan illasta oikein enää äkkiä kuulokekaupoillekaan ehtinyt :p

Ei niitä mihinkään tarvitse, mutta mies katsoi samaan aikaan omaa ohjelmaansa tietokoneelta ja siinä ei tekstitystä ollut joten hänellä oli äänet päällä - eikä siihen aikaan illasta oikein enää äkkiä kuulokekaupoillekaan ehtinyt :p

Pyydät joulupukilta yhdet kaappiin niin siellä sit ovat valmiina aina tarvittaessa. ;)

Eiku oikeesti, mä en tulis toimeen ilman. Nytkin luukutan musaa täysii ja ipanat koisaa. :heart:

Pyydät joulupukilta yhdet kaappiin niin siellä sit ovat valmiina aina tarvittaessa. ;)

Eiku oikeesti, mä en tulis toimeen ilman. Nytkin luukutan musaa täysii ja ipanat koisaa. :heart:

Ei kun mä ostan miehelle kuulokkeet isänpäivälahjaksi tai synttärilahjaksi, ja pääsen tietty itsekin niistä nauttimaan :whistle:. Ostinkin yhdet joskus, mutta ne meni rikki ja uusia ei oo tullut hankittua.

Mullakin pauhaa musa, lapset nukkuu, ne ei herää vaikka talo purettaisiin ympäriltä :D mutta kun samassa olkkarissa mä katson telkkaria ja mies koneelta ohjelmia niin silloin kuulokkeille olis tarvetta. On meinaan ne tietokoneeseen sopivat kuulokkeetkin paskana. Joku, en yhtään tiedä kuka mahtoi olla, oli jättänyt ne olkkarin lattialle ja talloi sitten niiden päälle eräänä kesäiltana :snotty:

Ei kun mä ostan miehelle kuulokkeet isänpäivälahjaksi tai synttärilahjaksi, ja pääsen tietty itsekin niistä nauttimaan :whistle:. Ostinkin yhdet joskus, mutta ne meni rikki ja uusia ei oo tullut hankittua.

Mullakin pauhaa musa, lapset nukkuu, ne ei herää vaikka talo purettaisiin ympäriltä :D mutta kun samassa olkkarissa mä katson telkkaria ja mies koneelta ohjelmia niin silloin kuulokkeille olis tarvetta. On meinaan ne tietokoneeseen sopivat kuulokkeetkin paskana. Joku, en yhtään tiedä kuka mahtoi olla, oli jättänyt ne olkkarin lattialle ja talloi sitten niiden päälle eräänä kesäiltana :snotty:

:D

Meillä esikoinen yhtä herkkä äänille kun itsekin olen. Herää joka rasahdukseenkin. Nämä ihanat aistiyliherkkyydet, ahhh... ;)

Mitä mieltä olitte sarjasta? En viittis tehdä uutta avausta, vai pitäisköhän...?
Ihan jees oli. Odotin kyllä enemmän. Mutta uskon että saankin enemmän, kun sarja tuosta tosiaan pyörähtää käyntiin. Esim. Pako oli sellainen sarja, jonka eka ja toka jaksokaan ei antaneet mulle paljoakaan, mutta sen jälkeen olinkin totaalisesti koukussa (eka tuotantokausi, muut ei silleen jaksaneet kiinnostaa).

Yhteistyössä