Oliko lapsesi suunniteltu?

Olen aina vierastanut pillereiden syöntiä ja niinpä juttelimme mieheni kanssa asiasta ja tulimme siihen tulokseen että kumpaakaan ei todellakaan haittaisi vaikka vauva tulisi,päin vastoin =).Lopetin pillerit 10.1.07 ja jätimme vauvan tulon "luojan huomaan" ja 2.2.07 tein positiivisen testin :heart: Nyt ollaan siis onnellisesti rv 12+4 ja ikionnellisia. Ikää minulla on 19 ja miehelläni 23.
 
Meillä ehkäisy petti, mutta kaduttu ei olla ollenkaan vaikka odotus vaiheessa vielä ollaan ja ikää on itsellä 18 ja syksyllä 19. Alussa oli aika vaikeaa kun vanhemmat ei oikein meinannut suhtautua, mutta nyt nekin jo iloisesti odottelee =) Ja yhtään ei harmita ehkäisyn pettäminen! :D :heart:
 
hupsista vaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2007 klo 21:13 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2007 klo 14:08 vieras kirjoitti:
Ihan on suunniteltu ja käyty raskaissa hedelmöityshoidoissa sitä varten. Olen 35-v ja lapsi syntyy kesäkuussa.

Olet säälittävän katkera siitä että itse et näemmä voi saada lasta luonnostaan, mutta nämä nuoret ovat. Mene muualle mesoamaan.. Jollet ole tajunnut niin tämä on alle 20-vuotiaiven palsta. Ei "vanha nainen joka on katkeroitunut nuorille äideille heidän onnestaan saada luonnollisesti lapsi" palsta
Jälkimmäinen vasta röyhkeä nkin.Ei 35v ole mikään vanha. :p
 
mooto
Eipä sitä lasta kauheasti kyllä oltu suunniteltu. mut emme poikaystävän kanssa käytetty mitään ehkäisyä pakkohan sillä sielt oli tulla sitten. Itse täytän kesällä 17v mut oon nyt 16 v ja KAI 5kk raskaana, poikaystäväni täytää kesäll 21v. Olemme todella iloisia kuitenkin raskauksesta etenkin poikaystäväni :heart:
 
norsu
minä olin 17 kun tyttönen päätti tulla maailmaan. lääkäri sedät oli muutama vuosi aiemmin loukkaantumisen jälkeen epäillyt etten ehkä voisi lapsia saadakkaan joten pillereitä en sitten syönyt. olin 18 kun tytär syntyi, isä aika paljon vanhempi ja täysi yllätyshän se oli. :)
 
Oon kyllä jo jonkin verran päälle 20 mutta päätinpä kommentoida kuitenkin...

Oma äitini oli 15 kun minä synnyin ja ehkä siitä syystä olen aina ajatellut tulevani nuorena äidiksi (jos mahdollista). Olin täyttänyt juuri 19 kun jätimme ehkäisyn pois ja saman vuoden sisään olin jo maailman ihanimman pojan äiti, olin 21 kun meidän kuopus syntyi ja nyt kerkeän täyttää jo 26 kun masuasukki syntyy. Mua arvosteltiin että pitääkö noin nuorena ja eikä ole edes ammattia vielä- sanoin aina vain tylysti takaisin että mulle lasten aika on nyt ja muut saa odottaa, enkä ikinä ole päätöstäni katunut- olo tuntuu jo vanhalle kun esikko menee jo eskariin.

Tsemppiä kaikille nuorille äideille ja voimia, aina ei elämä ole ehkä helppoa mutta on se sen arvoista.
 
olen 20 wee ja 2kk tytön äiti. ihan suunniteltu lapsi meni 1v 4kk kun vauva päätti tulla. äitini synnytti minut 17weenä mut olisin mäkin monesti 15v lähtien halunnut vauvaa jne mut nyt sain ekan lapsen. monet sanoo et on iha hyvä ikä mut koulu jäi kesken mulla jne.. mut eiköhän koulu saa odottaa ja sen voi suorittaa loppuun ja sit siirtyä työelämään :)

 

Yhteistyössä