Oli miehellä poltarit..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ei sentäs mitkään kovin pahat, ihan hauskat mitä kuulin ja kuvia näin. Kestivät yön yli ja mies tuli sunnuntaina klo 16 aikaan kotiin ja kännissä..meni sitten klo 18 nukkumaan..

MUTTA...Itse olin sairaana, 2 sairaan lapsen kanssa (oli jopa vaarana että olisi kuopus joutunut sairaalaan), menin sentään vanhempieni luokse kun ajattelin etten jaksa yksin kotona, onneksi menin, lapset tappelivat ja kiukuttelivat koko ajan..oli edes sitten joku muu siinä aina toisen kanssa ettei tarvinnut yksin jaksaa.

Mietin vaan että taidan taas itse olla se joka alistuu tässäkin asiassa, kaasoni kysyi joskus että haluanko omilta polttareiltani kotiin nukkumaan, vai että kestää yön yli. Sanoin että mieluummin kotiin nukkumaan... Nyt tuntuu siltä että perskele sais kestää koko viikonlopun mun polttarit että saisin edes joskus huilia noista ipanoistakin ja saisi mies edes joskus kokea millaista on olla kotona 2 hypervilkkaan uhmaikäisen kanssa jotka vaan tappelevat ja huutavat 90% päivästä!!
Huoh. Anteeksi, oli vaan pakko vähän purkaa..

Omia polttareita odotellessa.... On se päivänkin oma aika (ja varsinkin kun muut järkkää ohjelman :D ) luksusta :)

Olen jopa kuullut polttareista joissa mies porukan voimalla laitetaan (?) pettämään tulevaa vaimoaan. Menee kyllä ihan yli siinä vaiheessa. Se kai ei kuitenkaan ole tarkoitus. No tässä ko. tapauksessa häät peruuntuivat.

Ajatelkaa...

Yhteistyössä