Mukava että miehellä on mukavaa!!!!!!!!!!!!! S*****A!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venlakoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voisiko äitisi viedä? Tai lainata rahaa? Julkisilla?

Joka tapauksessa edessä olisi miehen kanssa vakava keskustelu miten asiat hoidetaan jos tarkoitus on jatkaa samassa taloudessa. Ja teetä tosiaan ne omat kotivavimet =)

Äiti lähti just töihin ja isä ei voi tän lapsilauman kanssa lähtee kun ei mahduta autoon kaikki. Kyllä ne rahaa antaa. Junalla kai jos ei muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja jups:
Alkuperäinen kirjoittaja Venlakoo:
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Oletteko teinejä vai mistä moinen meininki? Onneks en oo tehny lapsia tollasen juntin kanssa!

Ei me mtn teinejä olla, tai mä en ainakaan, ikää jo 27 :saint:
Mies vuoden nuorempi, mutta helvetin hankala krapulassa, varsinkin kun taitaa olla vielä humalassa ku käki.

Kyllä kuulostaa silti aikamoiselta teinimeiningiltä.

Peesh

Alkuperäinen kirjoittaja Tuttu juttu:
Sil on joku nainen siellä jota se meinaa painaa vielä pari kertaa, niin ei ehdi perhettä paljon miettiä...

Näin luulen minäkin... Nyt on hyvää aikaa ku perhe pois jaloista, muijalla ei ajokortti/rahaa eikä avaimia.

Oletteko teinejä vai mistä moinen meininki? Onneks en oo tehny lapsia tollasen juntin kanssa!

Mies vuoden nuorempi, mutta helvetin hankala krapulassa, varsinkin kun taitaa olla vielä humalassa ku käki.

On syytäkin pysyä sisätiloissa jos näin on! Et kai sä tosissasi lähtisi tuohon kyytiin ja vielä lasten kanssa :o

Alkuperäinen kirjoittaja huh:

On syytäkin pysyä sisätiloissa jos näin on! Et kai sä tosissasi lähtisi tuohon kyytiin ja vielä lasten kanssa :o

Myöhemmin, ehkä tuossa viiden aikaan, luulis olevan jo selvä!

Alkuperäinen kirjoittaja Lipton^:
Tulla hakemaan teitä, vaikka promilleja veressä? Huhhuh..

Myöhemmin, niinkun jo sanoin!

Päiväunet on vielä lapsilla ja ruoka ennenkun lähtään mihkään, eli varmaan viiteen menee. Kai tuo siihen mennessä selviää!

Jos nuin kännissä vieläkin, niin ei promillet häviä päivään mennessä

Minä aina näitä tämän tyyppisiä alotuksia lukiessani mietin, että mikä saa naisen olemaan tämän tyyppisten miesten kanssa? Onko seksi helkkarin hyvää? Onko mies selvistäpäin maaliman ihanin, huomioonottavin, hoitaa kodin ja lapset ja sitä rataa? Onko oltu niin nuoresta asti yhdessä, ettei osata ajatella muunlaista elämää? Eikö osaa ajatella ansaitsevansa parempaa? Ja olen siis itsekin nuorena seurustellut tähän ryhmään kuuluvan miehen kanssa, mutta onneksi onneksi onneksi osasin sitten lähteä, eikä kerinnyt yhteisiä lapsia siunaantumaan! Sen kokemuksen jälkeen olin kyllä hyvin tarkkana miespuoleisten kanssa, enkä taatusti ole antanut kohdella itseäni sen tyylisesti enää.

No ei kyllä reilussa neljässä tunnissa ole ajokunnossa, jos nyt on vielä ihan kännissä!

No näinpä. Ja jos tuossa kunnossa meinaa sitten ajamaan lähteä, niin ei auta kuin toivoa, että pollarit osuvat matkan varrelle puhalluttamaan....

Alkuperäinen kirjoittaja hitsi:
No ei kyllä reilussa neljässä tunnissa ole ajokunnossa, jos nyt on vielä ihan kännissä!

No näinpä. Ja jos tuossa kunnossa meinaa sitten ajamaan lähteä, niin ei auta kuin toivoa, että pollarit osuvat matkan varrelle puhalluttamaan....

Tätä toivon minäkin! Ollaan niin välinpitämättömiä, ei jaksa ymmärtää noin itsekeskeisiä immeisiä

Tyypillinen suomalainen tarina. Naisella ei kotiavaimia, kaikki rahat miehen tilillä ym ym. Miksi te naiset alistutte tommoseen??

hulluutta sanon minä. meillä omat autot, ajokortit, omat tilit, kotiavaimetkin kummallakin, rahaa aina tilillä sen verran, että pystyy vaikka hotelliin menemään viikoksi. En ikinä lähtisi tuollaiseen parisuhteeseen!

Voisiko äitisi viedä? Tai lainata rahaa? Julkisilla?

Joka tapauksessa edessä olisi miehen kanssa vakava keskustelu miten asiat hoidetaan jos tarkoitus on jatkaa samassa taloudessa. Ja teetä tosiaan ne omat kotivavimet =)

Äiti lähti just töihin ja isä ei voi tän lapsilauman kanssa lähtee kun ei mahduta autoon kaikki. Kyllä ne rahaa antaa. Junalla kai jos ei muuta.

Onko teillä siis itsellä isompi auto?

Alkuperäinen kirjoittaja pilkku:
Tyypillinen suomalainen tarina. Naisella ei kotiavaimia, kaikki rahat miehen tilillä ym ym. Miksi te naiset alistutte tommoseen??

hulluutta sanon minä. meillä omat autot, ajokortit, omat tilit, kotiavaimetkin kummallakin, rahaa aina tilillä sen verran, että pystyy vaikka hotelliin menemään viikoksi. En ikinä lähtisi tuollaiseen parisuhteeseen! [/quo

Ja ap:n mies kun on ilmeisesti semmosta sorttia ettei tiedä millon räjähtää. Siinä sit jää ap kuin puille paljaille kun mies päättääkin ettei päästä heti kotiin enää..

Mä en myöskään ymmärrä, miten riippuvaiseksi miehestään jotkut naiset vapaaehtoisesti tai saamattomuuttaan jäävät. Ap esimerkkinä, tyhjentänyt oman tilinsä yhteisiin laskuihin, antaa miehelle kotiavaimensa (miksi mies ei voinut hakea omilta vanhemmiltaan sinne unohtamiaan avaimiaan, asuvatko liian kaukana?), ei ole ajokorttia tai autoa millä kuljettaa muksunsa vaan on miehen oikkujen armoilla.

Vinkki kaikille: jos muutat korpeen miehen kanssa ja pyöräytät niitä penskoja, pidä huoli että sulla on omaa rahaa omalla tilillä ja oma auto+ajokortti, niin helpottuu elämä huomattavasti.

Yhteistyössä