Oli kyllä ilta

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22008762]Äkkiä olet vähän muissa hommissa siellä! Kannattaa harkiten lähteä![/QUOTE]

no ei, se on eroticdanceshow agency

Sori Savanna. Minä olin tuossa äskeisessä aloituksessani vuorokauden myöhässä.;)

Kuka nyt hyvät ihmiset selvinpäin tekis noita hommia? Monikin vetäs kännin ja riisus vaatteet. Toinen asia taas on, kuka puolalastomia palstamammoja kahtelis...

Viimeksi muokattu:
Venakko Milanna
[QUOTE="eve";22008834]Höpönlöpön. Jatkuvastihan sä kerrot täällä mitä olet töissä juonut ja kuinka on pakko juoda, että pystyy esiintymään.[/QUOTE]

niin varma jatkuvasti, teenkö mä jatkuvasti keikkoja, ne oli elämän aikana vain 4kpl

Suzyanne
Ensinnäkin strippaus ei ole tanssia tanssin varsinaisessa merkityksessä joten URPOa mainita tanssiksi ja toinen sinun URPOus on tuo tahallinen miehesi loukkaaminen. En voi käsittää miksi tee niin? Eikö jo riitä että olet tuhero paljaana ties missä ja miehesi saa hävetä silmät päästään ja sitten menen vielä lyömään vyön alle. Ajattelisit hieman, jos eti itseäsi, miestäsi niin edes lapsiasi,mutta sinullehan on työ tärkeämpää kuin perhe tai anakaan lapset :) Tämän kuvan olet itsestäsi antanut.
Jos mies menee naimisiin stripparin kanssa, niin minusta miehen pitäisi myöhemminkin hyväksyä se että nainen on strippari, eikä alkaa inistä mustasukkaisena.

Venakko Milanna
[QUOTE="eve";22008847]Älä viitsi valehdella. Usein olet täällä kertonut juoneesti töissä.[/QUOTE]

usein mut ei tarpeks usein, löydä kaikki aloitukset ja laske yhteen ja kerro juonko mä joka päivää?

Venakko Milanna
[QUOTE="qwerty";22008857]Millon sä tarvitset viinaa ja millon rauhoittavia. Sulla on oikeesti joku ongelma.[/QUOTE]

nyt kyllä tarvitsen rauhoittavia kun kesällä alkoi paniikkihäiriö kilpirauhasen takia, niin so what?

Venakko Milanna
Nyt onkin kyse siitä mitä töissä saa tehdä eikä siitä mitä sun mielestä siellä saa tehdä. Toivottavasti tuollainen lakia rikkova veronkiertäjä jää kaikista tekosistaan kiinni. Sun nimi on kuitenkin kaikkien tiedossa, että sut olisi helppo käräyttää esim. verottajalle.
Töissä saa juoda, kun provikkat tulee shampanjasta, on myös alkoholittomia drinkkejä, mitä joka päivää juon yleensä ja joskus vkonloppuisin juon alkoholia, jos biletän. Mikä rikkova veronkiertäjä mä olen? Mä maksan kaikista verot prkle. Ja kyllä vitutta että ne verot menee just tälläisille urpoille jotka vaan haukku eikä itse te mitään, kiitos ja heippa, mulla keikka pitä mennä. Niin ja jatkuvan haukumisen takia ei tarvi ihmetellä jos mäkin kiroilen

Baarimikko
Töissä saa juoda, kun provikkat tulee shampanjasta, on myös alkoholittomia drinkkejä, mitä joka päivää juon yleensä ja joskus vkonloppuisin juon alkoholia, jos biletän. Mikä rikkova veronkiertäjä mä olen? Mä maksan kaikista verot prkle. Ja kyllä vitutta että ne verot menee just tälläisille urpoille jotka vaan haukku eikä itse te mitään, kiitos ja heippa, mulla keikka pitä mennä. Niin ja jatkuvan haukumisen takia ei tarvi ihmetellä jos mäkin kiroilen
Niin mähän en tee mitään, ihan huvikseni keksin tuon nimimerkin eikä se mitenkään voi olla mun ammatti. Mä en sua haukkunut vaan kerroin ihan tosiasioita, mutta sitähän sä et kestä. Se, että teidän pomo sallii juomisen ja maksaa siitä, ei tee siitä mitenkään laillista.

Kyllä verottajaa voisi kummasti kiinnostaa sun saamat monen tonnin lahjat.

Venakko Milanna
Ota selvä, jos itse et kestää tosiasiat että stripparit voivat juoda, tai vaikka googleta Tukiaista ja katso että sekin juo shampanjat töissä tai ei muuta kun soittamaan jonnekin, niin saat tietä mitä me stripparit teemme

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä